Oktoberfest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2008

Ny mor

Jeg regner da også stærkt med at komme - om en måned skulle jeg da gerne være ovenud ovenpå gravidstrabasserne ;) Helle30, du kommer da også, ik?

(H) Birgitte

NB. Susan kan rolig drikke hjernen ud med en af os til at køre :P :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

ka li ja skriver:

jeg tror desværre jeg må hoppe over... øv. men vi skal til 50års fødselsdag weekenden efter. og min krop er åbenbart mere gammel end jeg selv tror. så er ikke sikker på jeg kan klarer at drikke hjernen ud 2 weekender i træk...!!!
men men siger ikke endeligt nej endnu:)

kan du ikke bare lade være med at drikke hjernen ud?

hæ hæ...kender du ikke Kalaha...du hende der vi plejer at have med til fest...altså Kalaha...(?)

altså susan...det er den samme Kalaha vi snakker om...ik?

spørger du om hun kan lade være...muha ha ha ha...hun får sgu ikke chancen for at lade være...niks hun må bare oppe sig!

Anmeld

3. september 2008

Tikki

Ja, jeg må melde fra...øvøvøvøvøvøvøv...forsøgte ellers at snige mig udenom Izas oldemors 75 års fødselsdag (som hun holder for heeeele familien) lige netop d. 4. oktober....men forgæves :(..numse, siger jeg så bare lige. Men hun er jo gammel og hvem ved hvor længe hun holder og hun bliver så glad, når vi kommer og alt det der samvittighedshalløj, der nu kan fyres af :P men øv.............

Anmeld

3. september 2008

birgittemarie

Jubiiiiii alle sammen!!! (L)

Lene76 SELVFØLGELIG er du velkommen!! Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig!

Joan WEEEEEEEEE!! Fedt, du også kommer, glæder mig også rigtig meget til at se dig!!!

Og Kalajade, du kommer selvfølgelig også, for ellers skal vi til at hente dig!

Æv Jeanette, det var ærgerligt med oldens fødselsdag :( Men jeg kan nu godt forstå, du gerne vil med til den :) Så skal du med næste gang!

Linemusen: HOV HOV!! Du skal med, for der er ikke noget ved at spise fødselsdagslagkage uden fødselaren (L)

Og gravide tøser, jeg glæder mig til at se jeres maver også (L)

Og alle jer andre dejlige tøsebørn, jeg glæder mig til at se jer allesammen (L)(L)(L)

Knus fra Birgitte, som har helt vildt travlt nu, så hvis jeg har glemt nogen, vender jeg stærkt tilbage senere (H)

Anmeld

3. september 2008

Muffinmus

Eh..jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg har energi til en skid lige nu... Planlægger konsekvent ikke i weekenderne. Går så tidligt i seng fordi jeg er smadret så vil gerne lige stå stand by...
Men synes BMs hytte er SÅ sød og hygelig:)

Anmeld

3. september 2008

Kaufie

Øvøvøv- får veninde fra Sjælland på besøg i den weekend - og hun har ikke set William siden hans barnedåb - for ca et år siden......8(

Hun har købt orange-billet og vi har brugt laaaaang tid på at finde en weekend vi begge kunne.....

Så det bliver et øv, nej, jeg kan ikke herfra...

Anmeld

3. september 2008

ivfmarie

KOMMER

Selvfølgelig da!

Anmeld

3. september 2008

Grynt

ivfmarie skriver:

KOMMER

Selvfølgelig da!

jubiiiiiiiiiii IVF (L) Glæder mig til at høre mere om dit kærligheds liv mm ;):D

Regner da også selv med at komme 8D

Anmeld

3. september 2008

Tynen

A´ vil også gerne (L)
Hvis der er kage er jeg klar!

Det bliver SÅ hyggeligt!!

Anmeld

3. september 2008

Hyner

JEG ER SÅÅÅÅÅ KLAR....
Høi caps....
Men jeg kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.