Jeg mødte en af Mikkels venner en fredag aften, hvor jeg var 18 å og bartender på den lokale bar. Han synes jeg var noget lækker og overtalte Mikkel til at tage med tilbage om lørdagen, så han kunne scorre mig. Desværre for ham, så kiggede Mikkel og jeg hinanden dybt i øjnene, og jeg gav vennen så mange shots han gik kold, så Mikkel og jeg kunne tale uforstyrret sammen. Mikkel fik min e-mail adr. og da vi lukkede, blev Mikkel og hans ven enige om (over en lille brækrunde op af den lokale vand-kunst-skulptur) at Mikkel måtte "få" mig.
Mikkel og jeg e-mailer, og dater en masse og kysser lidt. Jeg var lige kommet ud af min første STORE kærlighedsknuser kæreste gennem 3 år, og var slet ikke klar til kærlighed. (Ville dengang aldrig have en kæreste igen) Så da jeg fotæller Mikkel at jeg ikke vil noget seriøst, sagde han pænt farvel og tak, da han var meget forelsket og ikke kunne holde ud at være sammen med mig tit, når jeg ikke ville være hans kæreste...
Senere møder jeg Kirstines far, og vi er sammen i 3,5 år og får Kirstine. Vi går så fra hinaden, og af en eller anden årsag havde jeg stadig Mikkels nummer på telefonen.

Så jeg sender en sms: "hej hvad laver du i aften, knus Ditte". Sådan helt tilfældigt efter 4 år hvor vi ikke havde talt sammen. Han svarer "ikke noget", og vi har gang i snakken igen. Han er single. Vi optager fuldstændig den samme gode tråd, og han kommer på en date ugen efter. Han var siden da blevet pumpet og havde den største buket roser jeg nogensinde har set med til mig. Jeg kan bare huske han og roserne fyldte HELE DØREN i mit lille hus da han kom. Han slog fuldstændigt benene væk under mig og vi blev kærester ugen efter. Jeg følte mig igen som om jeg kun var 18 år, smuk, klog og lækker, og ikke en ung-mor-der-er-en-fraskilt-taber-i-alles-øjne længere.Nej i han s øjne var jeg fantastisk, og det var han også i mine. Han er seriøst den aller aller klogeste jeg kender. Den mand kan alt

Vi flyttede officielt sammen 9 mdr. efter, i et hus vi købte sammen, og har nu været kærester i 3 år, going on four. Planlagt at begynde baby-lavning fra sep. af.
Anmeld