hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

sandra-t

mødte kewin gennem netdate.dk hvor han spurgte om jeg ik kom ud på høvelte kasserne hvor han var konstabel og fik en øl, takkede jeg nej til men aftale at mødes ibyen nogen dage efter (påsken 07) vi faldt pladask for hinanden og der blev kysset natten lang.. stakkels min veninde jeg var derinde med. hehe. han tog med mig hjem om morgenen og mhh det var ik meget der blev sovet inden han måtte afsted igen mod slagelse da hans vens søn skulle døbes.

kewin havde glemt sit kort han skulle bruge på kassernen, jeg mente bestemt han havde glemt det med vilje for at være sikker på at se mig igen.. hehe og et par dage efter var han forbi og hente det.. samme aften min morfar døde så var ikke i det bedste humør og han fik dermed ikke et kys.

skrev lidt sammen mens han skulle til skive i 3 uger og tage stort kørekort. jeg var lidt forvirret mht. hvad jeg ville men da vi mødte hinanden igen skulle det bare være OS
jeg boede ik mere en 7 km fra kassernen så han kom ofte når han havde fået fri.

jan 08 blev jeg gravid(han valgte dermed at blive i dk- da han i feb skulle til aughanistan .. Hurra for det )
I feb. flyttede vi sammen i slagelse og okt 09 fik vi hus sammen
d. 3 nov 09 fik vi en dejlig og velskabt dreng.

vi er hverken forlovet eller gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Amelia<3

Jeg lærte Amer at kende i 2000 der var min storsøster kærester med hans storbror. Vi lærte hinanden at kende igennem dem.

have i hvad sammen før? Nej
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste? 4½ år
hvor længe før i flyttet sammen? 3
hvor længe før i bliv forlovet.? 2 år

vi blev gift den 17 maj 2008 og vi venter vores første barn her til juni.

Anmeld

15. marts 2009

Fines mor

Jeg mødte Johnny på Scor.dk

Det var tilbage i 2002, faktisk var jeg død træt af mænd- og særligt mænd på nettet :-( enten var de optaget eller fulde af lort....
Men han blev jo ved, sendte billede, og jeg skal komme efter dig.. jeg var ikke sådan lige at overbevise.
Han sendte så sit mobil nummer med en eftermiddag, og da jeg kom hjem besluttede jeg mig for at ringe. Jeg skulle da lige se hvilken stædig mand der gemte sig bag det nummer.
2 uger efter mødtes vi på Nyborg banegård, jeg boede i Kbh på det tidspunkt.
Siden den weekend var vi kærester, og så hinanden hver weekend og tog på ferie sammen.
1 år efter købte vi vores hus her på Midtfyn, og 3 mdr. efter vi flyttede sammen blev jeg gravid og vi blev gift. Faktisk blev jeg gravid den weekend vi blev gift, vores første er fødst lige 9 mdr efter på nær to dage. Jeg blev sat igang til termin, og viste jeg havde ægløsning d. 5 & 6 juni 2003. Josephine kom til verden d. 5 marts 04.
Året efter fik vi Isabella ved en hovsa ... hun kom til verden d. 26/12 05.

Så vi har snart været sammen i 7 år, og har også smagt 7 års krisen.

Helle

Anmeld

16. marts 2009

DK

Jeg mødte en af Mikkels venner en fredag aften, hvor jeg var 18 å og bartender på den lokale bar. Han synes jeg var noget lækker og overtalte Mikkel til at tage med tilbage om lørdagen, så han kunne scorre mig. Desværre for ham, så kiggede Mikkel og jeg hinanden dybt i øjnene, og jeg gav vennen så mange shots han gik kold, så Mikkel og jeg kunne tale uforstyrret sammen. Mikkel fik min e-mail adr. og da vi lukkede, blev Mikkel og hans ven enige om (over en lille brækrunde op af den lokale vand-kunst-skulptur) at Mikkel måtte "få" mig.

Mikkel og jeg e-mailer, og dater en masse og kysser lidt. Jeg var lige kommet ud af min første STORE kærlighedsknuser kæreste gennem 3 år, og var slet ikke klar til kærlighed. (Ville dengang aldrig have en kæreste igen) Så da jeg fotæller Mikkel at jeg ikke vil noget seriøst, sagde han pænt farvel og tak, da han var meget forelsket og ikke kunne holde ud at være sammen med mig tit, når jeg ikke ville være hans kæreste...

Senere møder jeg Kirstines far, og vi er sammen i 3,5 år og får Kirstine. Vi går så fra hinaden, og af en eller anden årsag havde jeg stadig Mikkels nummer på telefonen.

Så jeg sender en sms: "hej hvad laver du i aften, knus Ditte". Sådan helt tilfældigt efter 4 år hvor vi ikke havde talt sammen. Han svarer "ikke noget", og vi har gang i snakken igen. Han er single. Vi optager fuldstændig den samme gode tråd, og han kommer på en date ugen efter. Han var siden da blevet pumpet og havde den største buket roser jeg nogensinde har set med til mig. Jeg kan bare huske han og roserne fyldte HELE DØREN i mit lille hus da han kom. Han slog fuldstændigt benene væk under mig og vi blev kærester ugen efter. Jeg følte mig igen som om jeg kun var 18 år, smuk, klog og lækker, og ikke en ung-mor-der-er-en-fraskilt-taber-i-alles-øjne længere.Nej i han s øjne var jeg fantastisk, og det var han også i mine. Han er seriøst den aller aller klogeste jeg kender. Den mand kan alt
Vi flyttede officielt sammen 9 mdr. efter, i et hus vi købte sammen, og har nu været kærester i 3 år, going on four. Planlagt at begynde baby-lavning fra sep. af.

Anmeld

16. marts 2009

LineD

Jeg mødte Morten på Farmerdating.dk Og vi havde skrevet lidt sammen, ikke mere end et par dage, (Morten boede da i Padborg så det var laaaangt væk) jeg kedede mig en fredag aften og ringede til ham omkring kl. 22 om ikke han kiggede forbi, der skulle ikke meget overtalelse til, så Morten hoppede i bilen og kørte den 3 timer lange tur op til mig... Og ja, han tog aldrig hjem igen.

DET kan man roligt kalde kærlighed ved første blik Vi er nu flyttet i stort hus og har 2 hunde og er igang med projekt baby!

Det telefonopkald har Morten tit sagt var det bedste der er sket i hans liv (l)

Anmeld

16. marts 2009

NoName

Smiler... En hyggelig tråd du her har startet...

Jesper fangede mig i sommeren 2005...
Jeg var lige kommet ud af et længere forhold, som jeg ikke skal komme nærmere ind på her...
Jeg vidste hvem Jesper var da han jo kom som kunde og købte reservedele hos mig... Han arbejder som mekaniker på et værksted et andet sted i byen.

I forsommeren 2005 var der noget sommerfest halløj i den lille by jeg arbejdede i... min kollega spurgte om jeg ikke ville med om aftenen til noget telt fest med live musik og fadbamser... Jeg vidste ikke rigtigt, da jeg egentlig havde den opfattelse af at den by var lidt af et hul og jeg kendte jo ikke nogen, så jeg tog hjem til min tomme lejlighed og imens jeg sad der og trillede tommelfingre tog jeg mig sammen i et helt stykke og kørte afsted til sommerfest...
Der sad jeg så HELT palle alene i verden på en bænk med mine cigaretter og min cola light (jeg skulle jo køre) i 1,5 time !!!! indtil min kollega endelig dukkede op...
Pludselig kom der en hel flok i der midt i vrimlen var Jesper (kanon fuld), han kom hen og vi snakkede samen hele aftenen og blev enige om at vi dagen efter sammen skulle tage til Rock under broen...
Vi tog så afsted men det var lidt kedeligt så vi kørte igen efter små 2 timer derefter kørte vi egentlig bare rundt... Sidst på dagen besluttede jesper at vi skulle til hal-fest hvilket vi lige kunne nå...
Jeg må sige den hal-fest var lidt af en oplevelse... jeg kendte INGEN, men de kendte ALLE mig... (en meget underlig fornemmelse)
Jesper havde åbenbart fortalt alle om mig, hende den nye lager woman hos Opel...
Jeg var meget overvældet over alt der var sket den dag med alle de nye mennesker, kunne ikke rumme mere i mit hoved så vi gik en tur, og jeg gjorde det klart for Jesper at jeg ikke var helt klar til et nyt forhold, men at han havde en chance når jeg var klar... Den var han med på og sagde at han ville vente til verdens ende...
Der skete en masse og Jesper som den gode mand han nu er, hjalp han en ven i nød og fremlejede sin egen lejlighed til en kammerat...
Jesper boede derfor hos mig...
Vi spiste og sov sammen men han rørte mig aldrig...
Han var en super kammerat, vi havde en masse gode oplevelser sammen og i sensommeren måtte jeg overgi mig... jeg var faldet pladask for ham... 2 mdr senere flyttede vi sammen i hans leglighed der var væstentlig billigere og større end min.
nu skriver vi 2009 og vi har købt et hus og har startet projekt baby...
Det hele er gået meget stærkt, men jeg er super lykkelig...

Anmeld

16. marts 2009

vanessa

Jeg mødte min dejlige kæreste igennem dating.dk
Efter jeg havede været på den side i 2 år......
Men havede ellers sagt til mig selv , at det ikke skulle være en som boede lang væk....men det kan man jo ikke rigtig selv styre
Så da vi skulle mødes sagde det bare...bang....så dejligt..
for det er fulstændig den mand jeg har søgt efter ..
Så det så fedt.
Nu venter vi vores føreste barn sammen.....til juni...

vanessa....

Anmeld

16. marts 2009

Miamaja

jeg modte min mand for snart 10 aar siden forste gang da jeg som ung 20 aarig var au pair i tampa florida hos en velhavende men meget egoistisk amerikansk familie. han var en bekendt af familien og kom tilfaeldigvis pa ferie derhenne. han var netop uddannet advokat og hoj og blond, bllaojet og laekker, men ogssaa ret smart. saa jeg var lidt irriteret over hans arrogance som jeg saa det. det endte sa med han korte mig lidt rundt saa jeg kunne se lidt nu naar jeg var her som au pair men vi var KUN venner. vi udvekslede emails og saadan korte det lidt frem og tilbage da jeg tog hjem til DK og begyndte at laese til klinikassistent.han begyndte saa at rejse til DK og besoge mig hver 3 maaned og efter en meget romantisk weekend i London som han inviterede mig paa, faldt jeg pladask og saa var det lige pludseligt svaert at vare i to forskellige lande og ret dyrt efterhaanden med mig der fragtede i skoleferier til usa og ham der fragtede til DK bare for en weekend hver 3/4 mdr . haha tja hvad man ikke gor naar man er kuldret af hinanden.
saa for ca 6 aar siden tog jeg det STORE skridt og forlod DK og familien og tog til CA for at blive gift i en alder af 24 aar.

Anmeld

22. marts 2009

pigebaby19

Heej, jeg mødte min kæreste til en koncert i Ribe hvor min fætter havde lokket ham til at komme med de arbejdede sammen, vi blev kærester efter vi have kendt hinanden en måned, flyttede sammen da vi havde været sammen i 6 måneder og idag lige præcis endda har vi været sammen i 2 1/2 år og prøver at få vores første barm

Anmeld

21. april 2009

mettemus80

Jeg mødte min kæreste på Dating.dk... Vi har været sammen i 5 ½ år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.