hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

oo

sehr romantischer tråd 

første gang jeg mødte Søren syntes jeg han var verdens største wanker og han syntes jeg var den mest trælse brilleabe, fordi jeg lagde fuldean på hans ven Karl...hmm!

så mødte vi hinanden igen nytårsaften 2005/2006, fordi min bedste veninde var kærester med hans bedste ven. jeg syns han var såååååå sød, men han nægtede at tale med mig hele aftenen. da festen var ved at dø, satte han sig resolut i sofaen og erklærede, at han ikke gik hjem, før han blev smidt ud! min veninde listede højlydt hen og sagde "du må rigtig gerne blive og sove, for Trine syns du er megalækker", hvorefter Søren rejste sig, sagde farvel og gik.
af en eller anden årsag var jeg overhovedet ikke slået ud, og en uge efter havde jeg lagt planer med min veninde og hans ven og de lykkedes os at få ham med på Louises på nørrebro. hvor jeg sad til klokken 7 om morgenen og ÆVLEDE ham ind i hovedet. han fattede ingenting - heller ikke da jeg sang rigtig højt med på Abbas "Take a chance on me" og pegede på mig selv på den mest opfordrende måde jeg kunne... vi gik videre til et nyt morgenværtshus og til sidst måtte jeg meget bestemt sige, at "jeg sover altså hos dig og nu vil jeg hjem!" og så lå jeg i hans seng i 3 dage og var heeeeelt rundtosset.
3 måneder efter råbte han pludselig, da vi gik rundt i sne til knæene i skoven "jeg elsker dig og jeg vil aldrig leve uden dig!". jeg spurgte om han mente det alvorligt og han sagde, meget rød i kinderne, ja.
den 25. juli 2006 blev vi gift på Ærø Rådhus. Vi havde ikke fortalt nogen at vi skulle giftes, for vi syntes det var en privat kærligheds erklæring til hinanden og det var SÅ dejligt at være på Ærø og ja...

nu har vi lige om lidt været gift i 3 år og vores jagt på babyer har gjort vores forhold ufatteligt stærkt, på trods af alt, har vi aldrig haft det bedre end vi har nu og jeg er verdens lykkeligste lama!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Findusinde

Tjuhl skriver:

sehr romantischer tråd 

første gang jeg mødte Søren syntes jeg han var verdens største wanker og han syntes jeg var den mest trælse brilleabe, fordi jeg lagde fuldean på hans ven Karl...hmm!

så mødte vi hinanden igen nytårsaften 2005/2006, fordi min bedste veninde var kærester med hans bedste ven. jeg syns han var såååååå sød, men han nægtede at tale med mig hele aftenen. da festen var ved at dø, satte han sig resolut i sofaen og erklærede, at han ikke gik hjem, før han blev smidt ud! min veninde listede højlydt hen og sagde "du må rigtig gerne blive og sove, for Trine syns du er megalækker", hvorefter Søren rejste sig, sagde farvel og gik.
af en eller anden årsag var jeg overhovedet ikke slået ud, og en uge efter havde jeg lagt planer med min veninde og hans ven og de lykkedes os at få ham med på Louises på nørrebro. hvor jeg sad til klokken 7 om morgenen og ÆVLEDE ham ind i hovedet. han fattede ingenting - heller ikke da jeg sang rigtig højt med på Abbas "Take a chance on me" og pegede på mig selv på den mest opfordrende måde jeg kunne... vi gik videre til et nyt morgenværtshus og til sidst måtte jeg meget bestemt sige, at "jeg sover altså hos dig og nu vil jeg hjem!" og så lå jeg i hans seng i 3 dage og var heeeeelt rundtosset.
3 måneder efter råbte han pludselig, da vi gik rundt i sne til knæene i skoven "jeg elsker dig og jeg vil aldrig leve uden dig!". jeg spurgte om han mente det alvorligt og han sagde, meget rød i kinderne, ja.
den 25. juli 2006 blev vi gift på Ærø Rådhus. Vi havde ikke fortalt nogen at vi skulle giftes, for vi syntes det var en privat kærligheds erklæring til hinanden og det var SÅ dejligt at være på Ærø og ja...

nu har vi lige om lidt været gift i 3 år og vores jagt på babyer har gjort vores forhold ufatteligt stærkt, på trods af alt, har vi aldrig haft det bedre end vi har nu og jeg er verdens lykkeligste lama!

Gud hvor er det en sød historie! I ser SÅ søde ud sammen!

Anmeld

8. juli 2009

oo

tak  

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

En masse dejlige historier.
Er ikke nået gennem dem alle endnu,

Min historie.

Min veninde havde fået en ny veninde som jeg lærte lidt at kende. En dag sidder vi i Kgs. Have til noget koncert og den her nye venindes ex-kæreste kommer forbi. Vi hilser men det er så det. Det er sommeren 2005 hvor jeg møder ham første gang.

Der går nogle måneder og vi fester en del. Ofte sammen med den nye veninde og da hun er gode venner med sin ex er han ofte med. Så jeg møder Carsten op til flere gange henover sommeren og efteråret.

Vi har begge kærester sådan lidt on/off.

Omkring november/december 2005 begynder han at bejle voldsomt Jeg har kæreste så er ikke så interesseret.
I januar 2006 begynder jeg dog at blive lidt interesseret men så mister jeg min lillesøster sidst i januar og vil ikke have et nyt forhold, føler ikke jeg har noget at tilbyde ham lige der.
Han bliver dog ved og for hver gang jeg møder ham, sms'er med ham eller snakker med ham på msn bliver jeg mere og mere interesseret.
En dag er vi på cafe med han ex, hende veninden. Han går på wc og hende og jeg snakker lidt om ham. Hun siger at han ikke er interesseret i mig. Og der kan jeg bare mærke hvor forelsket jeg er blevet i ham.

Torsdagen efter inviterer han mig ned på kaffe. Vi er som et par forelskede teenagere der ikke tør tage det første skridt.
Fredag holder han fest og vi har aftalt at jeg bare kan låne hans sofa hvis jeg ikke gider køre hjem

Jeg bliver dog "træt" inden gæsterne er gået så får lov at lægge mig ind i hans seng. Lidt efter kommer han ind, sætter sig på sengekanten og spørger "er der noget du mangler?" Jeg svarer "DIG!" og så kysser vi hinanden

Vi blev kærester 17. feb. 2006
Jeg flyttede ind hos ham fra dag 1, sagde min lejlighed op efter 1 md. Købte vores første hus efter 3 mdr - maj 2006.
Blev (planlagt) gravid da vi havde kendt hinanden 10 mdr. i dec. 2006
Han friede på min fødsesldag 7. maj 2007
vi blev gift 11. aug. 2007 og Liva kom 24. august 2007

Anmeld

8. juli 2009

JustAnotherName

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Vi fik kontakt via nettet til at starte med. Jeg var noget skeptisk i begyndelsen, men vi skrev og skrev og jeg synes mere og mere om ham som besvarede mig    Vi udvekslede mobilnumre og smséde sammen, da jeg skulle en uge til Paris og vi ikke havde mulighed for at skrive over computeren imens.
Da jeg kom hjem igen fra Paris mødtes vi. Han kom hjem og besøgte mig.
Næste dag tog jeg med ham hjem (han boede i  Randers og jeg boede i Århus) og jeg var hjemme hos ham i 4 dage - og sidan da har vi været sammen!

Vi havde været kærester i lige knap 2 måneder, da vi fandt en lejlighed sammen. Ingen af os kunne holde "distance-forholdet" ud, hvor vi havde travlt med arbejde osv i hverdagene, og næsten kun havde tid til at være rigtigt sammen i weekenderne. Så vi valgte hurtigt at finde noget sammen.
Og vi fandt noget lige midt imellem Århus og Randers 

Da vi havde boet i lejlighed sammen i et lille års tid, besluttede vi os for at købe hus sammen.

På vores 1-års dag gik manden på knæ og friede til mig.
Vi gifter os til foråret på vores 5-års dag 

Vi mødtes første gang den 1 maj 2005, så vi har nået meget på de godt 4 år vi har været sammen, må man sige.
Jeg er blevet husejer (2006) og  mor til 2 piger (2007 og 2009), vi har anskaffet os to biler, og har en dejlig  hund, vi er forlovede (blev vi på en herlig dato : 04/05-06), og planlægger bryllup, og har nu sat vores hus til salg i forhåbning om, at kunne flytte i noget endnu større.

Så lykken har i den grad tilsmilet mig ....og længe leve internettet 

Anmeld

8. juli 2009

Stineve

hvordan mødtes i..?
Jamen det startede egentlig med at jeg en aften var i byen, og det var rasmus åbenbart også.. jeg kendte ham ikke.. men han var så venner med en del af mine venner, og han fik så mit nr. derigennem fordi han synes jeg så godt ud.. mine venner skrev så til mig, at de havde givet rasmus mit nr.. selvom jeg ikke havde set eller hilst på ham..

Da han så skriver til mig, ved jeg ikke helt om jeg skal svare tilbage,da jeg ikke gider flere dumme og egoistiske mænd.. selvom han bliver ved mig at invitere mig ud.. dog møder jeg ham senere i byen, hvor jeg hilser på ham for første gang, og GUUUD hvor så han godt ud!.. men jeg havde stadig min tvivl om det var det værd.. men en aften jeg er på vej i byen, skriver jeg lidt sammen med ham, og tænker "hvad fanden" , hvorfor ikke?:.  og 10min efter hentede han mig, og vi har været sammen ligesiden den aften.. han slog virkelig benene væk under mig.. vi mødtes d. 17 januar 2007, og den 17 februar 2007, ligger vi i hans seng, og han spørger mig om jeg vil være hans..  så der gik ca. en måned til vi var kærester.. og blev forlovede d. 17 Maj, 2007.. (17 tallet er åbenbart vores 'lykketal'.. og flyttede sammen d. 1 sept. 2007..
dog er vi ikke gift endnu, men vi har i dag været sammen i 2,5 år.. Han er det bedste der er sket for mig, han betyder alt i hele verden!..

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

sehr romantischer tråd 

TRINE TRINE TRINE!!!

Din historie gav mig gåsehud

Anmeld

8. juli 2009

TbCp

TbCp skriver:

TRINE TRINE TRINE!!!

Din historie gav mig gåsehud

Altså på den fede måde

Anmeld

9. juli 2009

CGTN

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Tja jeg skulle absolut slæbes med til fest af et vennepar i mine fire dages fri (sejlede mellem Esbjerg og Harwich på daværende tidspunkt) og da vi så kommer til denne her fest ejes huset af en rigtig arrogant mand der sidder og blærer sig med hans ure. Han troede åbenbart det ville imponere mig, men jeg blev ved og spørge om vi ik kunne gå hehe... Dette var d. 11 april 2008

Da vi var blevet lidt fulde slappede han mere af og var faktisk en sød fyr selvom han er 11 år ældre end mig, så det endte jo med jeg sov ved ham (alle tre nætter inden jeg skulle på job)

Han var så sød og kørte hele vejen til Esbjerg når vi lå i havn fra mandag til tirsdag. Der er ca to timers kørsel herfra Nykøbing til Esbjerg, så det var jo rigtig sødt også lejede han et hotelværelse vi kunne sove på.

Efter han havde jagtet mig i to måneder blev vi officielt kærester  og har været det lige siden. I September flyttede jeg ind til ham og i marts i år blev jeg så gravid og der er ikke noget bedre i verden. Vi er hverken forlovet eller gift og har heller ikke talt om og blive det....

Anmeld

9. juli 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Vi fik kontakt via nettet til at starte med. Jeg var noget skeptisk i begyndelsen, men vi skrev og skrev og jeg synes mere og mere om ham som besvarede mig    Vi udvekslede mobilnumre og smséde sammen, da jeg skulle en uge til Paris og vi ikke havde mulighed for at skrive over computeren imens.
Da jeg kom hjem igen fra Paris mødtes vi. Han kom hjem og besøgte mig.
Næste dag tog jeg med ham hjem (han boede i  Randers og jeg boede i Århus) og jeg var hjemme hos ham i 4 dage - og sidan da har vi været sammen!

Vi havde været kærester i lige knap 2 måneder, da vi fandt en lejlighed sammen. Ingen af os kunne holde "distance-forholdet" ud, hvor vi havde travlt med arbejde osv i hverdagene, og næsten kun havde tid til at være rigtigt sammen i weekenderne. Så vi valgte hurtigt at finde noget sammen.
Og vi fandt noget lige midt imellem Århus og Randers 

Da vi havde boet i lejlighed sammen i et lille års tid, besluttede vi os for at købe hus sammen.

På vores 1-års dag gik manden på knæ og friede til mig.
Vi gifter os til foråret på vores 5-års dag 

Vi mødtes første gang den 1 maj 2005, så vi har nået meget på de godt 4 år vi har været sammen, må man sige.
Jeg er blevet husejer (2006) og  mor til 2 piger (2007 og 2009), vi har anskaffet os to biler, og har en dejlig  hund, vi er forlovede (blev vi på en herlig dato : 04/05-06), og planlægger bryllup, og har nu sat vores hus til salg i forhåbning om, at kunne flytte i noget endnu større.

Så lykken har i den grad tilsmilet mig ....og længe leve internettet 

Det er altså pudsigt Katrine, som vores historier bliver ved at ligne hinanden.

Nå men her kommer min - eller vores br />
Vi fik den første indledende kontakt til hinanden via internet (jep dating.dk - believe or not). Jeg havde netop afsluttet et 4 år langt forhold, men måtte erkende, at selvom det ikke var mig, der gjorde det forbi, så havde jeg mentalt været ude af det forhold i henved 1 år, så jeg var hurtigt klar til at komme videre. Jeg var lige flyttet til Aalborg for at påbegynde min uddannelse, og oprettede altså den her profil på dating en sen nattetime, hvor jeg sad alene i mit lejede kælderværelse.

Efter kun 1 uge skrev Pelle til mig. Jeg havde fået mange breve - enten med frække tilbud (ja, de blev sorteret fra) eller med nogle, der virkelig forsøgte at sælge sig selv. Pelle skrev kort og godt: " Hej jeg kom lige forbi, synes du ser sød ud, skriv til mig, hvis du har lyst" - det vakte min nysgerrighed - han spillede bolden op, og jeg skulle bare gribe den. Jeg skrev tilbage til ham, vi udvekslede msn-adresser og vi endte med at skrive sammen i over 4 timer - derefter ringede han til mig og vi snakkede videre i 2 timer...vi snakkede om ALT og jeg følte allerede, at der var noget helt særligt ved ham. 

De efterfølgende dage sms'ede vi rigtig meget sammen og blev enige om at mødes den kommende weekend. D. 2. oktober 2003 hentede jeg Pelle ved bussen, vi tog hjem til mig, lavede mad sammen, drak en flaske rødvin, snakkede og snakkede...og kyssede lige ind til Pelle måtte tage den sidste bus hjem...

Jeg var allerede forelsket...og Pelle var det samme. Han flyttede nærmest ned til mig med det samme - og d. 3. januar 2004 flyttede jeg ind i hans 1-værelses lejlighed og sagde mit lille kælderværelse op. D. 1. april flyttede vi i 2-værelses lejlighed. Fra januar til juni 2005 var jeg i Frankrig på studieophold - en prøvelse, men vi stod igennem  

Maj 2006 besluttede vi os for, at jeg skulle stoppe med p-pillerne...

Juni 2006 var jeg færdig med min BA og Pelle med sin kandidat. Vi rykkede teltpælene op - havde købt os en lejlighed i Høje Taastrup - vi var spændte på fremtiden!! Jeg fik et job som vikar i en vuggestue, da jeg havde svært ved at finde job på min BA, og da vi jo prøvede at blive gravide passede det mig fint med et vikariat.

December 2006 fastansatte de mig.

31. december 2006 stod jeg med mit livs første positive graviditetstest!! Vi skulle være mor og far...vi var lykkelige og meget overvældede!!

24. maj 2007 - på min fødselsdag - friede Pelle til mig.

26. juli 2007 blev vi viet på rådhuset. Stille og roligt med den nærmeste familie - en fantastisk hyggelig dag. 

31. august 2007 kom Annika til verden

Vi flyttede hjem til Jylland igen juni 2008 - LYKKE. Jeg startede nyt studie 1. september 2008 - og stod med mit livs anden positive graviditetstest d. 4. september 2008...betydeligt hurtigere end forventet...men ikke mindre ønsket af den grund!!

Vi snakker om at blive velsignet i kirken d. 3. oktober, hvor vi også regner med at holde barnedåb - det vil sige NÆSTEN på vores 6-årsdag, som er d. 2. oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.