En masse dejlige historier.
Er ikke nået gennem dem alle endnu,
Min historie.
Min veninde havde fået en ny veninde som jeg lærte lidt at kende. En dag sidder vi i Kgs. Have til noget koncert og den her nye venindes ex-kæreste kommer forbi. Vi hilser men det er så det. Det er sommeren 2005 hvor jeg møder ham første gang.
Der går nogle måneder og vi fester en del. Ofte sammen med den nye veninde og da hun er gode venner med sin ex er han ofte med. Så jeg møder Carsten op til flere gange henover sommeren og efteråret.
Vi har begge kærester sådan lidt on/off.
Omkring november/december 2005 begynder han at bejle voldsomt

Jeg har kæreste så er ikke så interesseret.
I januar 2006 begynder jeg dog at blive lidt interesseret men så mister jeg min lillesøster sidst i januar og vil ikke have et nyt forhold, føler ikke jeg har noget at tilbyde ham lige der.
Han bliver dog ved og for hver gang jeg møder ham, sms'er med ham eller snakker med ham på msn bliver jeg mere og mere interesseret.
En dag er vi på cafe med han ex, hende veninden. Han går på wc og hende og jeg snakker lidt om ham. Hun siger at han ikke er interesseret i mig. Og der kan jeg bare mærke hvor forelsket jeg er blevet i ham.
Torsdagen efter inviterer han mig ned på kaffe. Vi er som et par forelskede teenagere der ikke tør tage det første skridt.
Fredag holder han fest og vi har aftalt at jeg bare kan låne hans sofa hvis jeg ikke gider køre hjem

Jeg bliver dog "træt" inden gæsterne er gået så får lov at lægge mig ind i hans seng. Lidt efter kommer han ind, sætter sig på sengekanten og spørger "er der noget du mangler?" Jeg svarer "DIG!" og så kysser vi hinanden

Vi blev kærester 17. feb. 2006
Jeg flyttede ind hos ham fra dag 1, sagde min lejlighed op efter 1 md. Købte vores første hus efter 3 mdr - maj 2006.
Blev (planlagt) gravid da vi havde kendt hinanden 10 mdr. i dec. 2006
Han friede på min fødsesldag 7. maj 2007
vi blev gift 11. aug. 2007 og Liva kom 24. august 2007