hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

Lonix

Da jeg mødte min mand, var jeg kæreste med en anden.
jeg mødte ham til en venindes 18års fødselsdag, hvor hun kun havde inviteret mig, hun kendte også den daværende kæreste, men synes jeg skulle have en tur i byen alene (og det viste sig at være meget godt)
min veninde var på det tidspunkt kæreste med min mands bror, og der var gnister lige fra det første håndtryk. og vi endte da også med at kissemisse hen af aftenen.
så jeg gjorde det forbi næste dag med kæresten, jeg vidte ikke om det ville blive til mere, men jeg følte at når jeg kunne være interesseret i en anden, så skulle jeg ikke blive.
og min mand var utraditionel, han gav mig SIT tlf nr, så det var mig der skulle kontakte ham, uhh det var svært for jeg var så nervøs, for jeg var faldet pladask for ham. også selvom jeg vidste at han var en del år ældre en mig (11 år, og jeg var 19 dengang)
men jeg ringede og onsdagen efter mødtes vi og så var vi sammen derfra.
Jeg kendte ham ikke rigtig før, havde aldrig rigtig hilst på ham, kun set ham sammen med sin bror.
9 år efter på vores årsdag, kom han med det perfekte frieri på Jensens Bøfhus ved skovsøen i odense. Jeg var helt solgt.
i maj 2008 bliv vi gift
og vi venter nu vores første barn, som gerne skulle komme i denne måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

sabi1979

Kent og jeg mødte hinanden til en fest sidst i juni 1998, men der var jeg ikke interreseret i ham, men hver gang han kom kørende i hans betonbil så dyttede han efter mig, og jeg blev så forelsked i ham. Men vi mødtes først rigtig til gråsten ringridning den 19 juli 1998 (det havde jeg fået at vide af hans kammerat at han ville komme der, og det gjorde han.) Vi gik rundt sammen det meste af dagen og snakkede og hyggede, men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle fortælle ham at jeg ku lide ham, men kl. blev lidt over midnat (så den 20 juli)og de skulle til at lukke , da jeg så vender mig mod ham og fortæller ham at jeg kan lide ham, og han sagde så (heldigvis) at han også kunne lide mig, og så tog han mig i hånden, så var vi lige hurtig hjem ved en kammerat og så fulgte han mig hjem og vi kyssede godnat
vI var i seng sammen 2 dage efter, og 4 uger efter fandt jeg ud af jeg var gravid , så der blev ramt plet med det samme og han var glad da jeg fortalte ham det, det eneste han sagde var at hvis det blev en pige så skulle hun hedde henriette.
Vi flyttede sammen i oktober 1998 i mine forældres kælder, og den 24 december 1998 blev vi forlovet og febuar 1999 flyttede vi i egen lejlighed og den 9 april fik vi Henriette (ved planlagt kejsersnit) hun er født ca. 14 dage før tid pga. jeg ugen inden kørte galt i bilen og så fandt de ud af at hun vendte forkert .
Henriette bliver snart 10 år og vi har snart været sammen i 11 år og snart gift i 4 år og venter vores andet barn til August

knus sabrina 15+0

Anmeld

3. marts 2009

PrincessQ

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Tja.. Jeg mødte Kasper da jeg startede på mit nuværende arbejde. Vi er ansat i samme firma stadig Jeg havde været ansat i ca 2 mdr. da vi fandt sammen. Holdt det hemmeligt for de andre i ca ½ år, men så kunne vi heller ikke skjule det længere De andre synes egentlig bare at det er sjovt og vi gør også meget for ikke at kæreste for meget rundt når det er noget der er arbejdsrelateret og det fungerer egentlig rigtig godt. Jeg er "en af drengene".

Vi flyttede officielt først sammen 1. januar 09, da Kaspers lejlghed blev solgt, men har egentlig boet sammen siden august 2007.
Nu er min lejlighed også til salg så vi kan købe et hus sammen og jeg glæææder mig til det. Vi har aftalt at hvis det lykkedes at jeg bliver gravid inden lejligheden er solgt dumper vi prisen så vi kan komme afsted til noget nyt inden den lille kommer

Vi er ikke forlovet, men har da snakket om at vi skal giftes. Det var faktisk et krav fra Kasper at hvis vi skulle have børn sammen skulle vi også giftes , men hvornår det bliver ved jeg ikke endnu.

Anmeld

3. marts 2009

Dorthe1986

Jeg mødte min kæreste på netdating.dk og jeg ledte endda kun efter venner, da det ikke var så længe siden jeg var kommet ud af et langt (men slemt) parforhold. Vi skriver så sammen i lidt over en måned, da vi boede godt stykke fra hinanden (ham i Thisted og jeg i Odense Allerede da vi skrev sammen og ringede kunne jeg mærke at det her måske virkelig kunne være drømmefyren jeg besøgte ham starten af juni 2008 (første møde) og det var bare fantastisk og 14 dage senere spurgte han mig ligeså sødt om jeg ikke synes vi skulle være kærester og jo det kunne han da lige bande på jeg synes for han var modsat alle andre fyre jeg har kendt en rigtig mand i august flyttede jeg til Aalborg for at studere og samtidig også tæt på min dejlige skat en regnvejrsdag i starten oktober hvor vi gik i gågaden stoppede han op foran en guldsmed og kiggede på mig under paraplyen og spurgte om jeg ikke gerne ville forlove mig med ham for han kunne mærke at jeg var hans drømmepige og med tårer i øjnene sagde jeg Ja selvfølgelig der er ikke noget jeg hellere vil, så vi blev forlovet d. 18.10.08 på hans 25 års fødselsdag og hans mor havde skrevet en sang til os og vi sad bare med tårerne trillende os begge to

vi flytter sammen d. 25. april, da jeg lige skulle forstå at man sagtens kunne pendle og ja har som sagt smidt p-pillerne her 1. februar

Anmeld

3. marts 2009

louisepigen23

Vi arbejdede sammen

det er gået meget hurtigt for os, men det er jo også ligemeget når det er den rigtige... vi havde været kæreste ca 1,5 mdr. da vi flyttede sammen og lidt over 2 mdr. da jeg blev gravid...
ved godt det er hurtigt men det var heller ikke planlagt... nu er jeg i uge 33 + 3 og vi glæder os begge rigtig meget til at se vores lille pus...

knus louise

Anmeld

3. marts 2009

JonTri

Ïh nogle go'e historier...

Jeg mødte John til... re pinligt... en Lars Lilholt koncert ved Karup Å i 03... vi var spritstive - det var jo Lars Lilholt. Han havde en kæreste, som han dog droppede. Var kærester i 1½ måned, da han kom i tanke om at han ville være single.

Jeg fandt en ny - rigtig åndssvag kæreste og droppede tanken om John, men jeg havde en fornemmelse af at det måtte være os. Skrev sammen ca en gang om året...

I 06 blev jeg single og fik pludselig John på hjernen igen... skrev til ham, og gud hjælpe mig om ikke vi - igen - skulle mødes til Karup Å marked og... Lars Lilholt.
Fandt ud af at han, som mig havde haft den der "fornemmelse", men det havde bare ikke passet ind, før nu... Har hængt sammen siden juni 06, flyttede sammen i sept. (officielt) jan 07, fik sønnike juli 08 og blev forlovet aug 08 - skal giftes til august - og der er Lars Lilholt musik BANDLYST

Anmeld

3. marts 2009

Lusi

Min mand og jeg kommer faktisk fra samme, lille flække, men han flyttede derfra for 7-8 år siden.
Efter alle de år, mødte vi så hinanden på en datingside, jeg ik engang kan huske hvad hedder.
Brugte slet ik den hjemmeside og var faktisk på vej ind og slette min profil, da jeg så han havde skrevet til mig.
Vi skrev sammen en uges tid og mødtes så endelig og han flyttede ind hos mig, en måned senere.
Vi blev forlovet 04-08-07, forældre 10-06-08 og gift 04.12.08, på hans fødselsdag (mon der så er chancer for han glemmer vores bryllupsdage)???

Anmeld

3. marts 2009

Mormilla

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Vi mødte hinanden i byen. Vi var ikke sammen så lang tid pga. jeg var lidt vildt og han var stille og rolig Et par år efter mødte vi hinanden igen og det sagde bare klik. Vi flyttede sammen efter 1 mån og forlovet efter ca. 2 år og gift efter ca. 3 1/2år

Anmeld

3. marts 2009

LotteN

Jeg mødte min kæreste i forsvaret... vi var i samme deling i forsvaret og lærte hinanden at kende der.. efter 8 måneder blev vi kærester. vi var i Irak sammen og da vi kom hjem flyttede vi sammen i hus, dvs 1 år efter vi blev kærester. vi havde været kærester i 3 år, da vi planlagde Lærke og ja, nu sidder vi så her med en datter på 9 måneder - og han har endnu ikke været på knæ - han mener han er for ung til at være en mand

Anmeld

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg var på scoreferie med en veninde i Amsterdam. Efter at have været i 2 ret lange forhold efter hinanden syntes jeg at jeg havde fortjent at kysse lidt rundt inden jeg skulle møde min næste kærlighed. Og der blev kysset på et par stykker
Fredag aften ville vi bare gå ud og få en enkelt men da vi træder ind på vores "stambar" får jeg straks øje på en meget "tiltalende" fyr ved baren. Min veninde falder i snak med hans ven, de er begge svenskere. Vi bliver præsenteret og inden længe falder jeg i armene på den dejligste fyr jeg nogensinde havde mødt. "Way out of my league" tænkte jeg, men inden aftenen var omme havde de inviteret os med som deres dates til det bryllup de skulle til dagen efter hos en kollega som skulle giftes med en pige fra Amsterdam.
De henter os ved vores hostel dagen efter iført stiveste pus og tager os med på restaurant, og alt for sent endner vi så til bryllupsfesten hvor vi bliver mødt af en meeeget utilfreds brudgom som kan meddele drengene at der havde stået to stole tomme ved den 4-retters middag, der altså ikke var en casual stående buffet som de to svenske klovne ellers troede...
Vi blev dog budt velkommen på høflig vis, men holdt meget meget lav profil Et par timer efter blev vi fulgt hjem til hostelet. Udenfor vores hostel blev vi inviteret på besøg i Stockholm, hvilket vi glædeligt takkede ja til da vi begge var overbeviste om at vi sikkert aldrig ville høre fra de to igen. 3 dage efter lå der 2 returbilletter til Stockholm i min indbakke, og turen faldt sammen med min fødselsdag som min dejlige svensker formåede at fejre så eftertrykkeligt og romantisk at jeg forelskede mig hovedkulds...

Nu sidder vi så her 1,5 år senere, og han er ved at sælge sin lejlighed i Stockholm for at flytte til Århus, efter at jeg har boet i Stockholm 1 år :-) Vi glæder os begge to til at der skal rystes en baby sammen i løbet af sommeren. Jeg kunne ikke være lykkeligere, så "scoreferier" i Amsterdam kan virkelig anbefales!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.