Da jeg mødte min mand, var jeg kæreste med en anden.
jeg mødte ham til en venindes 18års fødselsdag, hvor hun kun havde inviteret mig, hun kendte også den daværende kæreste, men synes jeg skulle have en tur i byen alene (og det viste sig at være meget godt

)
min veninde var på det tidspunkt kæreste med min mands bror, og der var gnister lige fra det første håndtryk. og vi endte da også med at kissemisse hen af aftenen.
så jeg gjorde det forbi næste dag med kæresten, jeg vidte ikke om det ville blive til mere, men jeg følte at når jeg kunne være interesseret i en anden, så skulle jeg ikke blive.
og min mand var utraditionel, han gav mig SIT tlf nr, så det var mig der skulle kontakte ham, uhh det var svært for jeg var så nervøs, for jeg var faldet pladask for ham. også selvom jeg vidste at han var en del år ældre en mig (11 år, og jeg var 19 dengang)
men jeg ringede og onsdagen efter mødtes vi og så var vi sammen derfra.
Jeg kendte ham ikke rigtig før, havde aldrig rigtig hilst på ham, kun set ham sammen med sin bror.
9 år efter på vores årsdag, kom han med det perfekte frieri på Jensens Bøfhus ved skovsøen i odense. Jeg var helt solgt.

i maj 2008 bliv vi gift
og vi venter nu vores første barn, som gerne skulle komme i denne måned
Anmeld