hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

Stumpen

Min kæreste og jeg mødtes på chatten den 18. dec 2002 og mødtes første gang den 31. jan 2003, hvor vi begyndte at komme sammen.. Jeg flyttede op til ham i juni 2003.. Den 31. jan 2004 blev vi forlovede.. Den 27. aug. 2006 blev vi forældre...
Det var vores historie....kort fortalt...
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

Mathilde

Min kæreste og mig havde skrevet sammen over nettet i noget tid. Jeg søgte egentlig ikke en kæreste men nogle venner, da jeg trængte til lidt nyt i mit liv. En aften skulle vi begge i byen i Nykøbing og aftalte at hilse på hinanden.
Ja, så var der bare en rigtig god kemi mellem os(L) han inviterede mig ud og spise weekenden efter og vi har været sammen siden...
Vi er hverken gift eller forlovede, men jeg ville ikke være i tvivl hvis han en dag faldt på knæ(L)

Anmeld

1. september 2008

Nadi

hvordan mødtes i..? Til en indflytter fest hos en fra min hanselsskole-klasse.

have i hvad sammen før..? Nej det var første gang vi var sammen til den fest.

hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.? Vi havde kendt hinanden i 5 dage inden.

hvor længe før i flyttet sammen.? Vi flyttede sammen da vi havde 1½ års dag faktisk ;)

og hvor længe før i bliv forlovet..? Vi blev forlovet den 24. feb 07 og der havde vi været sammen i 4½ år.

og gift hvis i er det...? Vi blev gift på vores 5 års dag (L)

Anmeld

1. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
En af mine venner havde i 1993 været på Malloca og mødte nogle gutter der. En af dem (Claus) kom så på besøg i en weekend og ham blev jeg så kærester med. Vi boede ca 100 km fra hinanden, så det var kun i weekender og ferier vi så hinanden. En af hans venner hed Henrik og ham blev jeg også gode venner med. Claus og jeg gik fra hinanden i 1995.

I 1997 fik jeg kontakt til Henrik igen og så blev vi "freinds with benefits". Efter nogle måneder på den måde, besluttede vi os for at prøve at komme kærester. Da vi havde været kærester i 1½ år (også langdistance) flyttede vi sammen.

Vi er hverken forlovet eller gift :)

(H)

Anmeld

1. september 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Jeg mødte min mand da jeg gik i 1klasse, da startede han i børnehaveklassen...

Caspers legekammerat gik jeg i klasse og jeg legede nogle gange med dem begge...

Men så da vi i 1996 var blevet voksne mødtes vi igen og vores hjerter smeltede sammen til et stort...

Vi flyttede sammen godt et halvt år efter, da Casper på det tidspunkt boede i en anden by og flyttede til Haderslev... Han startede dog med at bo hos sine forældre, men efterhånden flyttede tandbørsten, boxershorts, større tv m.m. ind i min lejlighed og han spurgte så sødt en dag om han ikke måtte flytte ind og betale den halve husleje...

Vi flyttede da kort tid til noget større og i 1999 købte vi hus og Casper friede til mig... Vi blev gift i 2000 og vores skønne drenge kom til verden i 2003...

Vi svæver på en lyserød sky...

Majbritt(H)

Ej, hvor romantisk en historie(L)

Anmeld

1. september 2008

louise skov

Jeg har være sammen med min mand siden d 7/4-94.
Jeg var 14 år og han var 21,så der var mange der mente ikke at det ville holde så længe(L)
Vi var venner inden vi begyndte at komme sammen,hvilket vi gjorde ca 14 dage før jeg skulle konfirmeres,han sendte 5 langstilkede røde roser,hvoraf 2 hoved knækket af,det var lidt synd:S
Vi købt hus i sommeren 98
Vi blev forlovet 22/7-99
Gift d 4/9-04
Og fik dejlige Emma d 14/12-07.:D

Anmeld

1. september 2008

monstar99

Jeg var 16år og boede på børnehjem i århus, en af de andre jeg boede med gik i klasse med min mand. Så havde set ham et par gange men aldrig rigtig snakket med ham.
Så havde vi film aften en dag og der sad min mand ved siden af mig og pludselig sad vi og flettede fingere, vi har været sammen lige siden.
jeg hadet at bo på børnehjemmet, og efter 2mdr boede jeg står set oppe hos ham og hans far. Efter 6mdr. fik jeg min egen lejelighed, men vi skriftes til at være hos ham og mig. Officelt flyttede vi sammen efter 3år. blev forlovet samme år gift efter 9½år.(H)
Og venter så 1. barn sammen efter snart 12år sammen

Anmeld

1. september 2008

H+S Skjolgborg.

Her er min svar på dine ????...

Men hvordan mødtes i :
steen møde jeg over sexdatning..

Have i hvad sammen før :
nej

Hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste:
2 dage

Hvor længe før i flyttet sammen :2½ mdr

Hvor længe før i bliv forlovet:
den gang kun 5 mdr...

Gift hvis i er det
Nej ikke inu..

Anmeld

1. september 2008

bette

hvordan mødtes i..? jeg var lige trådt ind på chaplin med min veninde.. og der stod drømmefyren så

have i hvad sammen før..? Nej det var første gang jeg så ham

hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.? Vi havde kendt hinanden ½ års tid. havde nemlig fyr på da jeg mødte ham, så skulle lige tage mig sammen og gøre det forbi med ham først

hvor længe før i flyttet sammen.? Vi flyttede sammen da jeg fandt ud af var gravid. da havde vi været sammen i 1års tid

og hvor længe før i bliv forlovet..? hehe vi blev forlovet kort tid efter jeg fandt ud af jeg var gravid..

og gift hvis i er det...? vi har været gift i snar 1½år. jeg ved godt det hele gik stærkt.. men er ik et sekund i tvivl om at han er manden i mine drømme... det har altid været ham mit hjerte hørte til...

Anmeld

1. september 2008

Lise

Jamen, vi mødtes da på Dating.dk :P En aften i en efterbrandert i december 2004 aftalte vi over msn at mødes i byen om aftenen, og som skrevet så gjort. På en eller anden måde endte vi på en snusket karaokebar, hvor vi drak snaps og sang karaoke til den lyse morgen. Vi var skide fulde og havde det virkelig sjovt :))
En uge efter sås vi igen, og så var vi sammen mere eller mindre hver dag. To uger efter byturen spurgte jeg om han ville være min kæreste, og det ville han heldigvis gerne.

- Efter 7 mdr flyttede jeg ind i hans lejlighed.
- Efter 1½ år smed jeg p-pillerne
- og da vi havde været sammen i 2½ år bev vi forældre til dejlige Simon

Her i sommer da vi havde været sammen 3½ år friede han til mig, så nu er vi også forlovet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.