hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.451 visninger
75 svar
0 synes godt om
1. september 2008

moniquesmor

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2008

moniquesmor

mig og kæresten mødte hinanden første gang på efterskole i nysted.
hvor vi var sammen ca 2år.. men vi var jo ikke så gammel og jeg var ikke klar til det helt store der trode jeg..
men efter 4mdr hvor vi ikke var sammen fandt jeg ud af det var ham jeg virkelig elskede..
men der have han fundt en ny øvbøv.
men efter 4 år. hvor jeg var på vej til af flyttet til skive fik jeg en sms fra et nr jeg ikke kendet..
jeg trode så det var min søster kæreste. der stod tak for igår var rigtigt hyggeligt glæder mig til af se dig igen ( vi have hvad i fredriksberghave hele familien)
men jeg svare tilbage nr tilhøre så morten min kæreste.
men det er en kammerat der have lånt tlf og have fået nr til en fest hvor han så have fået trykke de sidste 2nr forkerte..
vi skriver lidt sammen og finder ud af morten er en fælles bekendt.
og morten får tlf.
og vi bliver begge rigtigt glade over af kammerat have trykke 2nr forkert i sin brændt.
et par uger efter tag jeg over og besøger ham og det var kærlighed ved første blik igen..

jeg bliver hos ham og bor hos hans forældre ind til vi for en lejlighed 2mdr efter og 1mdr efter var jeg gravid. men først i 4mdr fandt jeg ud af jeg var gravid.

Anmeld

1. september 2008

twinboys

Jeg mødte min mand da jeg gik i 1klasse, da startede han i børnehaveklassen...

Caspers legekammerat gik jeg i klasse og jeg legede nogle gange med dem begge...

Men så da vi i 1996 var blevet voksne mødtes vi igen og vores hjerter smeltede sammen til et stort...

Vi flyttede sammen godt et halvt år efter, da Casper på det tidspunkt boede i en anden by og flyttede til Haderslev... Han startede dog med at bo hos sine forældre, men efterhånden flyttede tandbørsten, boxershorts, større tv m.m. ind i min lejlighed og han spurgte så sødt en dag om han ikke måtte flytte ind og betale den halve husleje...

Vi flyttede da kort tid til noget større og i 1999 købte vi hus og Casper friede til mig... Vi blev gift i 2000 og vores skønne drenge kom til verden i 2003...

Vi svæver på en lyserød sky...

Majbritt(H)

Anmeld

1. september 2008

moniquesmor

sikke en dejlig historie(L)

Anmeld

1. september 2008

Fam. Madsen

ja hvordan lærete jeg min kærlighed at kende.

det var december 2005 jeg havde lige fået et fuldtids arbejde i en grill, min første kunder kommer og han snakker som i vandfald han fandt ud af at jeg var singel, mere skete der ikke.

men om aften da jeg var ved og lukke ringet telefonen, det var kunden fra om "morgenen" han ville lige høre om hvornår jeg lukket for han havde en kammerat som gerne ville møde mig.

det ende med at ham kunden og kammeraten kom op i grille vi så lidt til hinanden, udvekslet nummer mig og kammeraten, og mere skete der ikke den aften.

så vi skrev sammen, det viste sig at han var ved og lave en lejelighed over på den anden side af gade hvor jeg bode og vi blev ening om at mødes.

den 24 december var første gang han sov ved mig, og vi har sovet samme lige siden, men vi flyttet først sammen 4mdr efter, vi viste bare det skulle være mig og ham, og for 3mdr. siden kom vores dejlige søn til verden.

Anmeld

1. september 2008

Musen5

Jamen vi mødtes gennem en fælles ven som jeg boede hos efter jeg var gået fra min voldelige xmand. Jeg flyttede meget kort tid efter ind hos ham... tror der gik ca 1 uges tid. derefter gik det bare stille og roligt... blev officielt kærester efter 14 dage ca. Vi har været sammen i 7 år til november og har en datter der bliver 6 i januar og en søn der bliver 2 til maj til næste år.

Der var rigtig meget bøvl da Liv blev født for på det tidspunkt var jeg ikke skilt fra min ex 100%

Men nu er alt det heldigvis længe siden...

MHLB /mette

Anmeld

1. september 2008

Monique

Min kæreste og jeg mødtes på Buc (børne og ungdoms center) hvor min kæreste på det tidspunkt (Min nuværende kærestes Lillebror) og han boede..
Sys dengang at han var et selvcentreret røvhul hehe.
Mødte ham så igen mange år efter i år 2002 hvor vi blev kærester og han flyttede ind 3 dage efter da han boede hos nogle venner og vi blev forlovet d. 5 sep. 02 (på min føsdag.
Vi er ikke gift endnu, men det er nu heller ikke noget der haster hehe :D

Anmeld

1. september 2008

fam.4xc

mhmmm ja jeg var jo så en gift kvinde da jeg mødte Claes... En dag hos en fælles veninde... en helt alm tirsdag jeg lige kom forbi efter mit arbejde i hjemmeplejen så smuk var jeg med opsat hår og kittel:D Claes kom forbi efter noget brød veninden bagte for ham, han var lige kommet ud af et langt forhold og boede nu hos sin gamle farmor, så han savnede hjemmebagt brød, for er der nogen man kan score Claes på må det være lunt hjemmebagt brød. Det var meningen han kun lige sku hentet brødet og kører igen, men noget sagde os der var noget og ingen af os havde lyst til at sku gå.... Men det gjorde vi jo så:)
Dagen efter skrev min veninde om han måtte få mit nummer, det fik han og jeg synes jeg ventede i en uendelighed på en lyd fra ham, men den kom et par timer senere og så skrev vi ellers til hinanden konstant. Fredagen efter kom han forbi, han ville gerne gi mig et farvel kys, men turde ik:) så lørdag var vi på date og snart var jeg skilt fra min x mand.. :P
Vi mødte hinanden i 2003 og har været gift siden maj i år (L)

Anmeld

1. september 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Da jeg gik i gymnasiet fik job på et hotel. Chefen hed Jesper, og vi fandt hurtigt ud af at vi hyggede os ret godt sammen.
Der var dog på det tidspunkt en ret stor aldersforskel, ja altså det er der jo endnu :0) men på det tidspunkt virkede den bare større. Jesper var 30 og jeg var 19 år, så dengang blev det ikke til noget. Jeg gjorde gymnasiet færdigt og tog ud og rejse som guide, men hele tiden holdt vi kontakten, og sås når jeg var hjemme. Vi spillede badminton, købte julegaver sammen og sådan noget.
Da jeg endelig flyttede tilbage til DK og begyndte at læse gik der et år, og så var vi kærester.

Nu er vi gift og har vores dejlige Sofus.

Jeg er nu 27 og Jesper 38.
Hver eneste dag vågner jeg, og tænker, hvor glad jeg er for, at vi er sammen... ;0)

Anmeld

1. september 2008

Lullaby

tja. min mand var i et forhold da vi mødtes og skulle giftes den efterfølgende sommer. Han havde oprettet en profil på scor da ham og hans forlovedes sexliv ikke kørte og da jeg var trætte af fyre havde jeg også oprettet en profil på scor. Vi mødtes og det sagde klik. 8 dage efter var han gået fra kæresten og flyttet hjem til mig :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.