hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2008

miver

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Hej ;o)

Her var det min lillebror der havde en finger med i spillet og da han havde plaget mange gange (min bror om jeg ikke ville møde ham ). så skidt da og heldigvis for det (L).
Det var bare kærlighed ved første blik (han er skøn)(L).
Flyttede sammen ca 1,5mdr efter vi havde mødes første gang og var gravide ca. 2 mdr. efter (vi vidst bare det var det rigtige skøn følelse );)

Blev gift efter 3 år (på rådhus)

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

MorCamilla

Kasper og jeg havde kendt hinanden i mange år inden vi blev kærester.. Vi lærte hinanden at kende gennem fælles venner.. Da vi så blev kærester flyttede vi sammen efter et lille år.. Og nu 5 år efter har vi en søn på 2½ år og har været forlovet i 1½ år.. Vi har ingen planer om bryllup, men det kan jo være at det kommer engang...

Anmeld

2. september 2008

Pia.

Sikke en masse dejlige kærligheds historier (L)

Vi mødtes i 1996 på samme arbejdsplads
Blev kæreste i marts 1998
flyttede sammen i april 1998
blev gravid i maj/juni 1998
blev forlovet i juni 1998
gift i november 1998
og fik vores første søn i februar 1999

I dag 10 år efter har vi 3 dejlige børn sammen :)

Knus Pia.

Anmeld

11. september 2008

heaven

HEHE......

jeg flyttede hjemmefra den 1 sep 1997.... og så mødte jeg min mand i byen den 27. Han var dj, og jeg var gæst.... og det var virkelig love at first sight....

problemet var at han var i forhold, så det skulle han lige ud af.... men vi så dog hinanden i en uge før jeg ligesom forlangte en afklaring...:$

jeg kom hjem en dag til en stor buket roser, og et kort hvorpå der stod "jeg har valgt".... mødtes med ham i byen igen, og så var det ligesom det(L)

så jeg nåede mere eller mindre kun at bo alene i 3 uger, inden han kom ind i mit liv, og nu har vi været sammen i 11 år lige om lidt....

Jannie

Anmeld

3. marts 2009

Heidi Stærk

Hvordan mødtes i..?
Mig og en veninde havde holdt fest dagen før hans indflytterfest, hvor en af mine veninder drak sig bevidstløs, men inden hun gjorde det, var hun sammen med min nabo, og tøsen havde kæreste på så der var dømt slås kamp. Og sener fik vi fat i politiet da vi fik af vide at kæresten ville komme sammen med en af hans venner. Og dem der var med til festen tog med min veninde på sygehuset. Jeg jeg var helt alene. Men jeg ringet til min kæreste han var så min ven på det tidspunkt. Dagen efter var vi til fest hos ham, og vi snakket om det der var sket dagen før, da vi gik ind til de andre sad han og passet på mig for de andre ville drille.
Have i hvad sammen før..?
Vi var gode kollega og venner.
Hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
Vi havde arbejdet sammen i 4 år inden vi blev kærester.
Hvornår begyndte i at komme sammen?
Vi begyndte at komme sammen den 15 april 2006
hvor længe før i flyttet sammen.?
Vi flyttet sammen den 1 juni 2006 2½ mdr. efter vi begyndte at komme sammen.
Og hvor længe før i bliv forlovet..?
Vi har været forlovet den 15 juli 2006 så det er snart 3 år nu
og gift hvis i er det...?
Vi er ikke gift endnu. Men det kommer vel nok

Anmeld

3. marts 2009

KarinaIda

Dejlige historier...

Vi mødtes igemmen min ene søster, da det faktisk var hendes kammerat.. Vi har kendt hinanden siden jeg var lille, og vi havde aldrig troede vi skulel havne sammen som par.. Vi har da altid svinget godt sammen, men det var også det.. Troede vi..... Men da jeg dengang flyttede fra min eks og tilbage til min fødeby, manglede jeg en til og hjælpe mig med og sætte lamper op og sådan, så jeg spurgte ham egentlig i sjov, men han sagde han gerne ville hjælpe... Det endte dog med der yderligere derfra gik 2 mdr ca inden han fik sat noget op, godt nok kom han hver dag, men det var så sent så i endte med og sidde og snakke og til sidst sove sammen.. Og ja 17 sep. 07 begyndte vi så og danne par... fra dec 07 boede jeg praktisk talt oppe ved ham, var der hele tiden, men først fra jan 08 flyttede vi rigtig sammen.. Og ja 1 jule dag blev vores datter undfanget, hun var bestemt ikke planlagt, da i gerne ville have været sammen noget længere inden vi skulle have børn, men sådan gik det ikke... Så nu har vi den skønneste og dejligste datter!! 1 aug 08 overtog vi vores hus, 23 aug 08 kom vores datter til verden(præcis én mdr for tidlig) var nemlig sat med termin 23 sep 08.
Men den dag i dag bor vi alle tre sammen i vores dejlige hus, har fået en lille hvalp for godt 5 uger siden, og har det bare så godt og dejligt sammen.... Vi dog hverken forlovet eller gift endnu, men kæresten er dog begyndt og snakke meget om ring her på det sidste....

Anmeld

3. marts 2009

Mimic

Jeg vil da også være med...

i 2004 startede jeg med at spille online spillet World of warcraft, jeg havde lige lært min daværende kæreste at kende, spillede i godt et år, og lærte Henrik at kende igennem spillet, efter nogen tid blev vi enige om at henrik og hans søster skulle komme over på besøg. Da dagen oprandt og vi mødtes første gang, var der noget helt specielt over det, men ingen af os gjorde noget ved det, i november 2005 finder jeg ud af at jeg er gravid og min eksmand og jeg flyttede i hus, hvor henrik hjalp til med flytningen og julen 2005 fejrede han sammen med mig og min eksmand jeg måtte på det tidspunkt indrømme over for mig selv at jeg blev mere og mere lun på Henrik. Jessica kom til verden i juli 2006 og da hernik hørte det blev han så rørt at han græd af glæde i telefonen, der måtte jeg gi mig og indrømme over for mig selv at jeg var mere forelsket i ham, som i min mand, men turde dog ikke gøre noget ved det, for vi var jo blevet gift i april 2006 og jeg var sikker på at henrik ikke nærede de samme følelser for mig som jeg gjorde for ham, men det gjorde han, og da Jessica blev døbt den 26 januar 2007. faldt det første kys, (et lille bitte et for der var ingen af os der turde) på daværnede tidspunkt gik mit ægteskab dårligere og dårligere for hver dag, med en mand der undertrykte mig og som aldrig var hjemme, så jeg stod med alt derhjemme selv. i juni 2007 indgav jeg skilsmisse begæring og flyttede fra sønderborg til kolding, med hjælp fra henrik og hans familie, min mand ville dog ikke underskrive papirerne og der gik et halvt år før vi fik ham overtalt

beklager den rodede fortælling, men håber i kan finde hoved og hale i den

fra Linda

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Mødte min dejlige kæreste på dating .dk ... Kan varmt anbefale det ,,,

Anmeld

3. marts 2009

Diana...

men hvordan mødtes i..? Vi mødes til Tiestö koncert i parken 2007 vi kende godt hinanden el det vil sige vi havet set hinanden flere gange da hans bedste ven var min første rigtig kæreste, men havet ikke set ham i 10 år ca. og så stødte vi på hinanden der inde og vekslet nr og skrev så sammen konstant efter der. han boet i jylland og mig i københavn så det var ikke så nemt og ses men han kom alligevel over til mig fredagen efter og var der hele weekenden og vi forlod ikke sengen

have i hvad sammen før..? Nej det havet vi ikke.

hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.? hmm 15 dage ca.

hvor længe før i flyttet sammen.? 4 måneder så flyttet jeg over til ham.

og hvor længe før i bliv forlovet..? vi er hverken forlovet el gift.

Og her 1 1/2 år efter har vi lige fået jorden dejligste søn og elsker ham endnu mere nu.

Anmeld

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
VI har været venner i 3-4 år, da min mand var i min daværende kærestes omgangskreds. Det sidste halvandet år, mens jeg var kærester med min ex, var vi ret gode venner og snakkede tit sammen. Vi sås en del med min mand og hans ex...

Så blev vi single samtidig og vi snakkede MEGET OG LÆNGE hverdag, fordi vi begge to jo var fyldt med rod inden i...

I juleferien kom jeg 'til' at forføre en gammel ven, fordi mine hormoner gik i selvsving, fordi jeg ikke havde fået sex stort set i 2 år... Da jeg kom hjem, havde min mand lovet mig at komme og hjælpe mig med at bygge en by seng... Så var det jo at jeg havde fået vækket mine hormoner og de var totalt i overdrive... *fnis*

Så kom jeg til at forføre ham!!! - Og bagefter, var vi sådan begge to lidt... Nøøøøj, det var godtnok det bedste sex nogen af os havde fået meget længe, men vi var jo rigtig gode venner og havde aftalt at dele min lejlighed, når vi lige havde fået rodet alt med vores ex'er ud... (så vi havde altså aftalt at flytte sammen LÆÆÆÆNGE inden vi var kærester)...

Vi aftalte så at vi jo ligeså godt kunne dyrke sex og pleje vores venskab og vi lovede hinanden at vi skulle sige til, hvis nogen af os ændrede følelser for hinanden. En dag først i februar besluttede jeg at jeg ville være kærester med ham. Så det sagde jeg til ham. Så sagde han: NIXEN!!! VI havde jo aftalt at vi var singler!!! hihi... - Det kan du godt glemme ...

(haha jeg skal nok få dig, tænkte jeg så)

3 dage efter, kom der en mail på mit arbejde på ca 1 meter, hvori der stod hvorfor vi i virkeligheden SKULLE være kærester alligevel og hvor forelsket han var i mig

8 mrd efter købte vi hus, halvandet år efter blev vi gift og 2 år efter blev vi forældre

Så sådan mødte jeg min mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.