Det er altså pudsigt Katrine, som vores historier bliver ved at ligne hinanden.
Nå men her kommer min - eller vores
br />
Vi fik den første indledende kontakt til hinanden via internet (jep dating.dk - believe or not). Jeg havde netop afsluttet et 4 år langt forhold, men måtte erkende, at selvom det ikke var mig, der gjorde det forbi, så havde jeg mentalt været ude af det forhold i henved 1 år, så jeg var hurtigt klar til at komme videre. Jeg var lige flyttet til Aalborg for at påbegynde min uddannelse, og oprettede altså den her profil på dating en sen nattetime, hvor jeg sad alene i mit lejede kælderværelse.
Efter kun 1 uge skrev Pelle til mig. Jeg havde fået mange breve - enten med frække tilbud (ja, de blev sorteret fra) eller med nogle, der virkelig forsøgte at sælge sig selv. Pelle skrev kort og godt: " Hej jeg kom lige forbi, synes du ser sød ud, skriv til mig, hvis du har lyst" - det vakte min nysgerrighed - han spillede bolden op, og jeg skulle bare gribe den. Jeg skrev tilbage til ham, vi udvekslede msn-adresser og vi endte med at skrive sammen i over 4 timer - derefter ringede han til mig og vi snakkede videre i 2 timer...vi snakkede om ALT og jeg følte allerede, at der var noget helt særligt ved ham.
De efterfølgende dage sms'ede vi rigtig meget sammen og blev enige om at mødes den kommende weekend. D. 2. oktober 2003 hentede jeg Pelle ved bussen, vi tog hjem til mig, lavede mad sammen, drak en flaske rødvin, snakkede og snakkede...og kyssede lige ind til Pelle måtte tage den sidste bus hjem...
Jeg var allerede forelsket...og Pelle var det samme. Han flyttede nærmest ned til mig med det samme - og d. 3. januar 2004 flyttede jeg ind i hans 1-værelses lejlighed og sagde mit lille kælderværelse op. D. 1. april flyttede vi i 2-værelses lejlighed. Fra januar til juni 2005 var jeg i Frankrig på studieophold - en prøvelse, men vi stod igennem
Maj 2006 besluttede vi os for, at jeg skulle stoppe med p-pillerne...
Juni 2006 var jeg færdig med min BA og Pelle med sin kandidat. Vi rykkede teltpælene op - havde købt os en lejlighed i Høje Taastrup - vi var spændte på fremtiden!! Jeg fik et job som vikar i en vuggestue, da jeg havde svært ved at finde job på min BA, og da vi jo prøvede at blive gravide passede det mig fint med et vikariat.
December 2006 fastansatte de mig.
31. december 2006 stod jeg med mit livs første positive graviditetstest!! Vi skulle være mor og far...vi var lykkelige og meget overvældede!!
24. maj 2007 - på min fødselsdag - friede Pelle til mig.
26. juli 2007 blev vi viet på rådhuset. Stille og roligt med den nærmeste familie - en fantastisk hyggelig dag.
31. august 2007 kom Annika til verden
Vi flyttede hjem til Jylland igen juni 2008 - LYKKE. Jeg startede nyt studie 1. september 2008 - og stod med mit livs anden positive graviditetstest d. 4. september 2008...betydeligt hurtigere end forventet...men ikke mindre ønsket af den grund!!
Vi snakker om at blive velsignet i kirken d. 3. oktober, hvor vi også regner med at holde barnedåb - det vil sige NÆSTEN på vores 6-årsdag, som er d. 2. oktober.

Jeg sidder og smiler over hele femøren. Der er så mange bidder her og der som bare der fuldstændigt ens.....
- Måden dit og Pelles forhold startede på ...mange aspekter i dét lyder helt ens med min og Kenneths start.
- Hvordan 2 graviditet kom meget hurtigere end ventet, men ikke mindre ønsket (og der var jo kun 1 dag mellem vores terminer)
- At I giftede Jer på rådhus først og siden skal have kirkebryllup.
.....Der skal sikkert nok vise sig at være endnu mere, som bare ikke er nævnt endnu, tror du ikke? Hehe. Det er ret skægt og meget pudsigt
Anmeld