hvordan mødte du din partener..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

MariaMus

Jeg mødte min kæreste på match, og det var ikke meningen at det skulle være det helt vilde. Jeg var netop blevet single for første gang i 7 år og nød livet som single med masser af byture, dating og sjov. Men midt i det hele sagde det bang, jeg afbrød forbindelsen med et par andre fyre jeg datede og efter nogle måneder flyttede jeg fra KBH og ud på landet i hans hus.
Nu 1½ år senere er vi forlovede og forældre til en lille dreng på 10 uger, og skal giftes til sommer.

Jeg har aldrig haft lyst til at få børn og egentlig troet at jeg aldrig skulle have det. Mine tidligere kærester har givet udtryk for at de gerne ville have børn, men næ nej ikke med mig. Indtil jeg mødte ham her, der gik et halvt år så gik vi i gang med at prøve og 3 mdr senere var jeg gravid. Og nu har vi Magnus som er så fantastisk og dejlig, kunne ikke forstille mig ikke at have ham.
Så jeg manglede bare at møde den helt rigtige!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Elizabeth Nuñez

For 2 år siden, tog jeg til Cuba med en veninde. Vi havde besluttet os at rejse (så vidt muligt) hele øen rundt på den måned vi havde. Og vi var da også godt begyndt, men da vi var ti dage inde i vores fantastiske ferie, kom vi til Camaguey, den 4 største by på Cuba, og ikke synderligt turistet. Vi havde læst i vores Lonely Planet at dette var byen der havde den højeste rate af overfald, så derfor ville vi indlogere os på hotel istedet for de breømte Casa particulare (bed and breakfeast), i den tid vi var i byen. Og vi havde kun planlagt at være der ialt to dage. Men da hotellet var overbooket måtte vi vi finde et Casa Particulare selvom vi ikke var ret meget for det Det lykkedes os så at finde et lige overfor hotellet (5 m. gå afstand), så vi rigtig kunne føle os sikre. (skal lige nævnes at vi tidligere havde nogle uheld i Havana, derfor var vi så bange, hehe.)
Om aftenen tog vi så over på hotellet for at spise.. men efter et par mojitos blev stemmingen ligesom lidt mere afslappet, og det endte med at vi tog ned på en bar. Her flokkedes cubanske mænd om os (som alle der har væet på Cuba jo ved at de gør) og der gik ikke lang tid før min veninde fandt en fyr hun kunne lide. Vi tog ud at danse natten lang og hun aftale at mødes med ham næste dag.
Dog syntes hun at hele situationen var lidt skør og valgte derfor at brænde ham af . Men da vi så tog ud på en restuarante for at spise aftensmad, stod han lige pludselig foran vores bord. Vi bad ham dog om at sætte sig hos os, og der gik ikke lang tid før en af hans venner Tovias kom hen og satte sig. Aldrig i mit liv havde jeg sæt sådan en flot mand og jeg oplevede for første gang i mit liv ikke at kunne sige noget (normalt er jeg ganske snaksalig, som fremgår at dette indlæg). Han var simpelthen så flot, i mine øjne kunne det have været Brad Pitt eller Johnny Depp der lige havde sat sig, og begyndt at lægge an på mig...
Vi fik hurtigt aftalt at vi sammen skulle på stranden næste dag, og en dag endte med at blive resten af vores ferie.

Da jeg kom hjem til lille Dk, var der et lille forhold herhjemme jeg måtte ende, da jeg aldrig havde følt at jeg var blevet taget sådan med storm og den gamle flamme desværre var ved at brænde ud.
Og så gik der en ellers hård og lang proces igang med at få ham til Danmark for at besøge mig.
Han kom sidste år i februar en måned i første omgang, og så igen i Juli, hvor han ellers har været indtil nu. Vi blev gift d. 20 december 2008, og venter en lille pige her til starten af juni.
Det har været de vildeste to år af mit liv, og for hver dag vi bruger sammen bliver vores kærlighed mere og mere intens. Tænk sig, at man skulle finde sin livspartner på den anden side af jorden og så hvor man mindst venter det

Vi drømmer om at tage tilbage til Cuba engang at bo, men alt med tiden.. Nu skal lille Amelí først lige komme til verdenen.

Anmeld

21. april 2009

3rollinger

For 2 år siden, tog jeg til Cuba med en veninde. Vi havde besluttet os at rejse (så vidt muligt) hele øen rundt på den måned vi havde. Og vi var da også godt begyndt, men da vi var ti dage inde i vores fantastiske ferie, kom vi til Camaguey, den 4 største by på Cuba, og ikke synderligt turistet. Vi havde læst i vores Lonely Planet at dette var byen der havde den højeste rate af overfald, så derfor ville vi indlogere os på hotel istedet for de breømte Casa particulare (bed and breakfeast), i den tid vi var i byen. Og vi havde kun planlagt at være der ialt to dage. Men da hotellet var overbooket måtte vi vi finde et Casa Particulare selvom vi ikke var ret meget for det Det lykkedes os så at finde et lige overfor hotellet (5 m. gå afstand), så vi rigtig kunne føle os sikre. (skal lige nævnes at vi tidligere havde nogle uheld i Havana, derfor var vi så bange, hehe.)
Om aftenen tog vi så over på hotellet for at spise.. men efter et par mojitos blev stemmingen ligesom lidt mere afslappet, og det endte med at vi tog ned på en bar. Her flokkedes cubanske mænd om os (som alle der har væet på Cuba jo ved at de gør) og der gik ikke lang tid før min veninde fandt en fyr hun kunne lide. Vi tog ud at danse natten lang og hun aftale at mødes med ham næste dag.
Dog syntes hun at hele situationen var lidt skør og valgte derfor at brænde ham af . Men da vi så tog ud på en restuarante for at spise aftensmad, stod han lige pludselig foran vores bord. Vi bad ham dog om at sætte sig hos os, og der gik ikke lang tid før en af hans venner Tovias kom hen og satte sig. Aldrig i mit liv havde jeg sæt sådan en flot mand og jeg oplevede for første gang i mit liv ikke at kunne sige noget (normalt er jeg ganske snaksalig, som fremgår at dette indlæg). Han var simpelthen så flot, i mine øjne kunne det have været Brad Pitt eller Johnny Depp der lige havde sat sig, og begyndt at lægge an på mig...
Vi fik hurtigt aftalt at vi sammen skulle på stranden næste dag, og en dag endte med at blive resten af vores ferie.

Da jeg kom hjem til lille Dk, var der et lille forhold herhjemme jeg måtte ende, da jeg aldrig havde følt at jeg var blevet taget sådan med storm og den gamle flamme desværre var ved at brænde ud.
Og så gik der en ellers hård og lang proces igang med at få ham til Danmark for at besøge mig.
Han kom sidste år i februar en måned i første omgang, og så igen i Juli, hvor han ellers har været indtil nu. Vi blev gift d. 20 december 2008, og venter en lille pige her til starten af juni.
Det har været de vildeste to år af mit liv, og for hver dag vi bruger sammen bliver vores kærlighed mere og mere intens. Tænk sig, at man skulle finde sin livspartner på den anden side af jorden og så hvor man mindst venter det

Vi drømmer om at tage tilbage til Cuba engang at bo, men alt med tiden.. Nu skal lille Amelí først lige komme til verdenen.

Kaere Elizabeth

Jeg maa lige fortaelle at jeg har en dansk veninde med cubansk mand og deres lille datter hedder ogsaa Amelí. Synes det er ret sjovt at kombinationen er saa ens og navnet er jo ikke saa udbredt i DK saa vidt jeg ved.

Men ellers en dejlig "lovestory".

Knus
Trine

Anmeld

21. april 2009

Elizabeth Nuñez

Trine Spanien skriver:

Kaere Elizabeth

Jeg maa lige fortaelle at jeg har en dansk veninde med cubansk mand og deres lille datter hedder ogsaa Amelí. Synes det er ret sjovt at kombinationen er saa ens og navnet er jo ikke saa udbredt i DK saa vidt jeg ved.

Men ellers en dejlig "lovestory".

Knus
Trine

Haha, det var sjovt

Anmeld

21. april 2009

4xGreve

Min Kæreste og jeg Mødte hinanden d. 2 okt. 2007 kl ca. 17:30 Han kom lige fra sit faste arbejde og ud på sit ekstre arbejde hvor jeg arbejdet som vikar (han var "chef" om aften), Han kommer gående ned af "gangen" mens han får forklaret hvad der skla nåes inden vi kan gå hjem, da jeg ser ham slår det helt paf for mig, jeg kigger på ham tænker han er lækker end Vin Disel (staves), og at jeg allerede tror jeg elsker ham...
Sener på aften kigger vi på hinanden vi smiler lidt til hinande, søger øjenkontakt, mm.
Da vi så er færdig og han skal lukke ned og de andre allerede er gået spøger jeg ham om der er mere jeg skal hjælpe ham med, vi falder så lidt i snak og ca. kl 21:00 kysser vi for første gang.
Jeg flytter ind ved ham 4 dage sener (d. 6 okt. 2007)
Vi dyrker sex for første gang ca. 1 månede sener, og det tager os åbenbart kun 14 dage at blive gravid, vi finder dog først ud af det d. 20 dec. 2007
D. 24 jan. frier han til mig på jensens bøfhus i randers på knæ og med tåre i øjene, levende lys rundt om mig og det hele, og jeg sagde self. ja...
Og vi bliver forældre til verdens dejligste lille pige d. 17 maj. 2008.
Vi har nu en pige på knap 1 år og har lige knap kendt hinanden og været kærester i 1 år og 7 måneder

Anmeld

21. april 2009

Mor.sander

Min mand og jeg mødtes i 2001, da han og min søns far var arbejdskolleger på daværende tidspunkt.

Vi har fra det øjeblik altid snakket godt sammen, men fik dog først øjene op for hinanden som mulige partner i 2006. Men blev først kærster d.17 april 2008..

Nu et år efter er vi nygifte og lykkelige..

Anmeld

21. april 2009

Rasmine

Jeg mødte Lars på gymnasiet (for 17 år siden), han gloede altid helt vildt efter mig. Så gav jeg ham fingeren, og så blev han endnu mere tændt og forelsket!

Så var vi lidt bollevenner, og ikke mere. For 10 år siden var vi kærester igen, og så alligevel ikke, da han skulle arbejde i Tyskland.

Men nu har vi hinanden, for good.

That's it!

Anmeld

26. april 2009

LotteGabriella

Brian og jeg mødte hinanden via dating.dk Vi begyndte at snakke sammen i september 2006 og mødtes den 27. december 2006, hvor han kom over til mig (Han boede på Mors og jeg boede på Amager). Vi faldt pladask for hinanden Jeg blev gravid i oktober 2007 og flyttede til Mors den 1. maj 2008...Daniella blev født 28. juli 2008 og vi blev gift 28. februar 2009
Så nu er vi en skøn lille familie, hihi

Anmeld

26. april 2009

Sara.

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

1. Vi mødte hinanden til en privat fest...
  2. Nej
  3. Ca. 4 mdr.....
  4. 10 mdr.
  5. 2 år ca
  6. Vi blev gift på vores 3 års dag så kendt hinanden i 3 år og 4 mdr..

Anmeld

1. maj 2009

Tina2

moniquesmor skriver:

jaah det siger jo sig selv. hvad jeg gerne vil vide..

men hvordan mødtes i..?
have i hvad sammen før..?
hvor længe have i kendt hinanden før i bliv kæreste.?
hvor længe før i flyttet sammen.?
og hvor længe før i bliv forlovet..?
og gift hvis i er det...?

Jeg mødte min mand i Jomfru Ane gade i marts 2000:-)

Min veninde og jeg var flyttet til Aalborg fra Thisted og skulle i hvert fald ikke finde kærester, for vi sku bare være singler og fyre den af:-)

14 dage inden vi flyttede herop sku vi til indflytterfest hos to veninder fra Thisted som også var flyttet herop, og da mødte jeg så Thomas i Jomfru Ane gade, så har såmænd aldrig boet i Aalborg og været single, ha ha:-)

Min veninde og jeg boede sammen i 8 mdr før jeg flyttede over til Thomas. De første 3 år af vores forhold gik rigtig meget med at gå i byen og feste, og idag er det en fantastisk tid at se tilbage på! Og har været rigtig godt for os at gå så meget i byen sammen:-)

Efter 3 år bestemte vi os for at smide p-piller og efter 1½ md var jeg gravid med Filuca:-) Siden har vi så også fået Milas:-) Filuca er 5 år og Milas knap 2 år, og vi vil gerne ha en mere på et tidspunkt:-)

Thomas friede til mig på vores 5 års dag.... Vi kørte i limousine, han friede ved kirken og vi blev kørt i Jomfru Ane gade og fik serveret jordbær og champagne i baren på Hr. Nielsen på lige præcis det sted vi mødtes:-) Helt fantastisk! Og så ellers hjem og feste med vennerne bagefter:-)

I august 2006, 1½ år efter Thomas havde friet blev vi gift ved et stort bryllup og nu har vi snart 3 års bryllupsdag, og havde her i marts været sammen i 9 år:-)

Kh Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.