Min Kæreste og jeg Mødte hinanden d. 2 okt. 2007 kl ca. 17:30 Han kom lige fra sit faste arbejde og ud på sit ekstre arbejde hvor jeg arbejdet som vikar (han var "chef" om aften), Han kommer gående ned af "gangen" mens han får forklaret hvad der skla nåes inden vi kan gå hjem, da jeg ser ham slår det helt paf for mig, jeg kigger på ham tænker han er lækker end Vin Disel (staves), og at jeg allerede tror jeg elsker ham...
Sener på aften kigger vi på hinanden vi smiler lidt til hinande, søger øjenkontakt, mm.
Da vi så er færdig og han skal lukke ned og de andre allerede er gået spøger jeg ham om der er mere jeg skal hjælpe ham med, vi falder så lidt i snak og ca. kl 21:00 kysser vi for første gang.
Jeg flytter ind ved ham 4 dage sener (d. 6 okt. 2007)
Vi dyrker sex for første gang ca. 1 månede sener, og det tager os åbenbart kun 14 dage at blive gravid, vi finder dog først ud af det d. 20 dec. 2007
D. 24 jan. frier han til mig på jensens bøfhus i randers på knæ og med tåre i øjene, levende lys rundt om mig og det hele, og jeg sagde self. ja...
Og vi bliver forældre til verdens dejligste lille pige d. 17 maj. 2008.
Vi har nu en pige på knap 1 år og har lige knap kendt hinanden og været kærester i 1 år og 7 måneder
Anmeld