Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

Oka, tupperware er faktisk godt, ved bare ikk hvem der er med i det mere

Men jeg må på indkøb  ..

Tupperware er fantastisk hehe.. Men har også set dem de andre stedder, det er bare ved at være noget tid siden, så ved ikke om de har det længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Tupperware er fantastisk hehe.. Men har også set dem de andre stedder, det er bare ved at være noget tid siden, så ved ikke om de har det længere...

Ja okay, må bar holde udkig efter det

Anmeld

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

Ok, det rart at vide .. Det er nu hellere ikk længe ..

Nej, men ellers bliver den sur. Rigtig mælk kan heller ikke stå ude for længe, uden at blive sur..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Nej, men ellers bliver den sur. Rigtig mælk kan heller ikke stå ude for længe, uden at blive sur..

nej, det er rigtigt

Anmeld

29. november 2010

Hvem?

mybaby-girl skriver:

tage vand fra vandhanen og putte puvler i og i køleskabet og så varme i micro når han er sulten ???? Er lidt i vildrede

Jeg kogte vandet indtil mi dreng var 6 mdr, for en sikkerhedsskyld, jeg havde altid 1 termokande med kogt varm vand og 1 med kogt kold vand, så er det super nemt at bikse en flaske sammen hurtigt

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

SanneBoe skriver:

Jeg kogte vandet indtil mi dreng var 6 mdr, for en sikkerhedsskyld, jeg havde altid 1 termokande med kogt varm vand og 1 med kogt kold vand, så er det super nemt at bikse en flaske sammen hurtigt

Det er hermed gjort, så det er klar til næste måltid

Anmeld

29. november 2010

Hvem?

mybaby-girl skriver:

Det er hermed gjort, så det er klar til næste måltid

Det nemli smart, også når man skal nogle steder, så man ikke afhængig af at først skal til at koge vand osv...

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

SanneBoe skriver:

Det nemli smart, også når man skal nogle steder, så man ikke afhængig af at først skal til at koge vand osv...

Ja, det er rigtigt Smart ! ..

Anmeld

29. november 2010

mariamiss6

mybaby-girl skriver:

tage vand fra vandhanen og putte puvler i og i køleskabet og så varme i micro når han er sulten ???? Er lidt i vildrede

Du skal koge vandet ind til baby er 4 måneder gammel, før er de ikke nødvendigvis stærke nok til at modstå diverse bakterier der er i hane-vandet....

Anmeld

29. november 2010

henh01

Hvis du skal ud af huset så vil jeg anbefale dig at købe de brikker med færdiglavet MME, det er dejlig nemt. En smule dyrt, men så er du sikker på at dit barn får sig et godt måltid når I er på farten.

MHT den dårlige mave, så er det ofte at børn der får MME kan få tildens til hård mave. Giv ham evt noget laktulose eller skift over til den grønne allomin (den syrnet) da den er mildere for maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.