Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

LinLin

henh01 skriver:

Kan man ikke bare hælde pulveret ned i en beholder med låg??

Min er en blikdåse så tænker det vil få en "metal-smag"

Men hvis du har en af glas eller plast kan du da godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Bette81

mybaby-girl skriver:

Ok, så jeg ha købt mig en lille beholder til mme, kan evt købe en hvor der er flere rum i en beholder ??

Her er den fra Tupperware - Tuppercare Baby Trio. Den er rigtig smart, der er til 3 måltider.

http://www.tupperware.dk/xchg/nordics/hs.xsl/808.h tml

Jeg har lige spurgt til prisen, da jeg vil have en, hvis mit barn bliver flaskebarn og den koster 79 kr.
Den er rigtig smart, lufttæt og det hele. Mine søstre har begge brugt den og den har været total uundværlig.

Anmeld

29. november 2010

g.seerup

Bette81 skriver:

Her er den fra Tupperware - Tuppercare Baby Trio. Den er rigtig smart, der er til 3 måltider.

Jeg har lige spurgt til prisen, da jeg vil have en, hvis mit barn bliver flaskebarn og den koster 79 kr.
Den er rigtig smart, lufttæt og det hele. Mine søstre har begge brugt den og den har været total uundværlig.

den er RIGTIG go, og totalt uundværlig med et flaskebarn ja

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

Bette81 skriver:

oka, den skal jeg helt sikkert ha .. Har os lige kigget i kataloget fra babysam ..

Anmeld

29. november 2010

Vidunderligeunger

g.seerup skriver:

den er RIGTIG go, og totalt uundværlig med et flaskebarn ja

hehe vi har da klaret os uden jeg har bare posen med og så måleskeen

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

bagger26 skriver:

Nej det tænker man nemlig ikke lige over..

Det er også derfor man ofte fraråder at fryse mad lavet med mme, fordi det bliver opvarmet 2 gange og man går glip af vitaminerne. Man kan godt fryse mad med mme, men så skal maden være HELT kold før man tilsætter mme og fryser det, derfor kan mna lige så godt bare tilsætte det, når man genopvarmer maden igen..

Hmm på sygehuset laver de nu mælken i dunke og stiller dem i køleskabet..Så skal man bare gå ud og tage en flaske og varme..Hvis det er forkert ville de vel ikke gøre det

Anmeld

29. november 2010

Mille83

mybaby-girl skriver:

Det må jeg hellere gøre så ....

Kan så godt passe at han har ondt i maven af det jeg har gjort så ??

Ja det kan godt ske, der er nogle bakterier eller noget som maven ikke er helt klar til endnu.

Min SP rådede mig til at lave flaskerne en efter en´som jeg skulle bruge dem, indtil hun var 4 mdr så kunne jeg lave til en hel dag, så det har vi faktisk gjort.

Du kan evt koge noget vand, sætte det i køleskabet også putte det i micro og blande med pulver når det skal gå stærkt, men bare husk vandet må ikke være ældre end 24 timer...

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Hmm på sygehuset laver de nu mælken i dunke og stiller dem i køleskabet..Så skal man bare gå ud og tage en flaske og varme..Hvis det er forkert ville de vel ikke gøre det

Jamen så har de nok blandet det imens vandet er koldt. Som jeg skrev tidligere, så kan man godt blande mme til en hel dag, HVIS vandet er kogt og nedkølet igen, inden man blander den store potion..

Anmeld

29. november 2010

Laulund87

bagger26 skriver:

Jamen så har de nok blandet det imens vandet er koldt. Som jeg skrev tidligere, så kan man godt blande mme til en hel dag, HVIS vandet er kogt og nedkølet igen når man blander den store potion..

Nej de lavede det nemlig med det samme og satte i køleskabet

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Laulund87 skriver:

Nej de lavede det nemlig med det samme og satte i køleskabet

Okay, det lyder godt nok mærkeligt, fordi det kan ikke tåle at blive opvarmet flere gange, så går mange af vitaminerne tabt.. så det er godt nok underlgit de gør det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.