Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

SussieThyssen

mybaby-girl skriver:

uhh, har helt dårlig samvittighed

mange tak for svar ..

det var så lidt sveske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LilyMarleen

Nadia&Daniel skriver:

Årh  jeg har altid lavet flasker klar, det vil sige, kogt vand, puttede MME i og så puttet dem i køleskabet. Når sulten melder sig, har jeg taget en færdig flaske i køleskabet og så varmet den. Er det meget forkert???

Sådan gør vi også.. det sagde vores Sp at vi skulle.. Dejlig let.

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

Nadia&Daniel skriver:

Årh  jeg har altid lavet flasker klar, det vil sige, kogt vand, puttede MME i og så puttet dem i køleskabet. Når sulten melder sig, har jeg taget en færdig flaske i køleskabet og så varmet den. Er det meget forkert???

Ved ikke om det er MEGET forkert... men det er bedst at de er så friske som muligt og det er de ikke når du putter mælken i og så i køleskabet til du skal bruge dem

Jeg ville helt sikkert (og det er også det der står på pakkerne) gøre flasker klar med vand i køleskabet og når du så skal give flaske varme den i mikro og så tilsætte MME

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

LilyMarleen skriver:

Sådan gør vi også.. det sagde vores Sp at vi skulle.. Dejlig let.

Ville jeg bestemt ikke gøre.... Forstår jeg ikke din SP har sagt...

Anmeld

29. november 2010

K&S

Han skal være over 4 mdr før du må bruge koldt vand fra hanen.. Før det skal det altid koges..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

Mor til Liva skriver:

Ved ikke om det er MEGET forkert... men det er bedst at de er så friske som muligt og det er de ikke når du putter mælken i og så i køleskabet til du skal bruge dem

Jeg ville helt sikkert (og det er også det der står på pakkerne) gøre flasker klar med vand i køleskabet og når du så skal give flaske varme den i mikro og så tilsætte MME

Men man kan vel godt gøre sådan, hvis man skal ud af huset ??

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

SussieThyssen skriver:

det var så lidt sveske.

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Nadia&Daniel skriver:

Du må gerne blande flasker til et døgn og sætte dem i køleskabet, MEN det kogt vand skal være kølet helt ned og være helt koldt, inden du tilsætter MME og sætter det i køleskabet. MME må nemlig kun opvarmes en gang, eller gør alle vitaminerne osv tabt i mælken. Så hivs man blnader flakserne imens vandet er varmt, sætter dem i køleskabet og så opvarmer dem igen, så er det blevet opvarmet 2 gange. Jeg har altid lavet vand til et døgn, og så blandet dem som jeg skulle bruge dem, så er man i hvert fald på den sikre side..

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

mybaby-girl skriver:

Nej ville jeg ikke.... Vandet skal være kogt og så kan du køle det ned... Når du skal bruge det varmer du vandet og så tilføjer du MME....

Anmeld

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

En flaske må kun være blandet i 1 time, hvis den ikke kommer på køl, ellers bliver den dårlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.