Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

mybaby-girl

Mor til Liva skriver:

Nej ville jeg ikke.... Vandet skal være kogt og så kan du køle det ned... Når du skal bruge det varmer du vandet og så tilføjer du MME....

Ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

K&S

mybaby-girl skriver:

Men man kan vel godt gøre sådan, hvis man skal ud af huset ??

Hejsa

Nu har jeg ikke fulgt med i hele tråden, men jeg tror, det kommer an på, hvilken MME, du bruger - herhjemme bruger vi Nutramigen og det må højst være blandet i 2 timer, inden det bruges, så jeg plejer at have kogende vand i termoflaske og en halv flaske koldt kogt vand (½ af den mængde han spiser) - så blander jeg det og putter pulveret i

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

En flaske må kun være blandet i 1 time, hvis den ikke kommer på køl, ellers bliver den dårlig..

Ok, så jeg ha købt mig en lille beholder til mme, kan evt købe en hvor der er flere rum i en beholder ??

Anmeld

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

Ok, så jeg ha købt mig en lille beholder til mme, kan evt købe en hvor der er flere rum i en beholder ??

Den har tupperware i hvert fald hehe, men har også set dem i bilka og babysam... En bøtte hvor der er 3 rum i..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

K&S skriver:

Hejsa

Nu har jeg ikke fulgt med i hele tråden, men jeg tror, det kommer an på, hvilken MME, du bruger - herhjemme bruger vi Nutramigen og det må højst være blandet i 2 timer, inden det bruges, så jeg plejer at have kogende vand i termoflaske og en halv flaske koldt kogt vand (½ af den mængde han spiser) - så blander jeg det og putter pulveret i

Okay, vi bruger lige pt noget der hedder Allomin lavet af semper ..

Anmeld

29. november 2010

Valle81

Mor til Liva skriver:

Ved ikke om det er MEGET forkert... men det er bedst at de er så friske som muligt og det er de ikke når du putter mælken i og så i køleskabet til du skal bruge dem

Jeg ville helt sikkert (og det er også det der står på pakkerne) gøre flasker klar med vand i køleskabet og når du så skal give flaske varme den i mikro og så tilsætte MME

Meget enig:0)

Sådan gøres det også her:0)

Anmeld

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

Okay, vi bruger lige pt noget der hedder Allomin lavet af semper ..

Det er det jeg bruger, det kan kun holde 1 time...

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Meget enig:0)

Sådan gøres det også her:0)

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Den har tupperware i hvert fald hehe, men har også set dem i bilka og babysam... En bøtte hvor der er 3 rum i..

Oka, tupperware er faktisk godt, ved bare ikk hvem der er med i det mere

Men jeg må på indkøb  ..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Det er det jeg bruger, det kan kun holde 1 time...

Ok, det rart at vide .. Det er nu hellere ikk længe ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.