Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Men hvis din dreng er van til at få syrnet semper, så vil jeg ikke anbefalde, at begynde og bruge de kartoner med mælk. Det kan godt lave noget ballade med maven, når nu han er van til det syrnet, og det har han jo nok ikke lige brug for nu..

Nej, tænkte det nok .. sad lig og tænkte det samme Men ellers var det en mulighed ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

bagger26

Nadia&Daniel skriver:

Tak for svaret - havde slet ikke tænkt over det med at det blev varmet op 2 gange..

Nej det tænker man nemlig ikke lige over..

Det er også derfor man ofte fraråder at fryse mad lavet med mme, fordi det bliver opvarmet 2 gange og man går glip af vitaminerne. Man kan godt fryse mad med mme, men så skal maden være HELT kold før man tilsætter mme og fryser det, derfor kan mna lige så godt bare tilsætte det, når man genopvarmer maden igen..

Anmeld

29. november 2010

henh01

Må jeg ikke lige spørge om hvordan I opbevarer MME??? Det er vildt besværligt at have det i de poser når man skal måle op.

Anmeld

29. november 2010

Nalle

Da mine var 5 måneder, begyndte jeg at bruge vand fra hanen

Anmeld

29. november 2010

LinLin

henh01 skriver:

Må jeg ikke lige spørge om hvordan I opbevarer MME??? Det er vildt besværligt at have det i de poser når man skal måle op.

Vi opbevarer posen i en dåse - så er den lidt mere "stabil" at tage af

Anmeld

29. november 2010

henh01

DAs mor skriver:

Vi opbevarer posen i en dåse - så er den lidt mere "stabil" at tage af

Kan man ikke bare hælde pulveret ned i en beholder med låg??

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

henh01 skriver:

Jeg har godt nok pakken ståndende på bordet, så det er klar til at tage af ..

Anmeld

29. november 2010

kamillapetersen91

mybaby-girl skriver:

Det må jeg hellere gøre så ....

Kan så godt passe at han har ondt i maven af det jeg har gjort så ??

vandet skal koges.. jeg koger noget og putter i en kande også i køleskabet også varmer jeg mælken op i micro også putter jeg pulver i... det er noget med at hvis vandet ikke er lidt varmt inden pulvert kommer i, kan det sætte sig i spise røret.. det kan være farligt og bare tage det kolde vand fra vand hanen og give spædbørn under 4 måneder..  

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

kamillapetersen91 skriver:

vandet skal koges.. jeg koger noget og putter i en kande også i køleskabet også varmer jeg mælken op i micro også putter jeg pulver i... det er noget med at hvis vandet ikke er lidt varmt inden pulvert kommer i, kan det sætte sig i spise røret.. det kan være farligt og bare tage det kolde vand fra vand hanen og give spædbørn under 4 måneder..  

Okay, godt at vide

Anmeld

29. november 2010

bagger26

henh01 skriver:

Kan man ikke bare hælde pulveret ned i en beholder med låg??

Jo, så længe bøtten er lufttæt.. Jeg har mit pulver i en bøtte med låg, hvor der er en gummiering, så der ikke kommer luft ned til pulveret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.