Flaskebarn - Er det forkert at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.528 visninger
81 svar
0 synes godt om
29. november 2010

mybaby-girl

tage vand fra vandhanen og putte puvler i og i køleskabet og så varme i micro når han er sulten ???? Er lidt i vildrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Assi

mybaby-girl skriver:

tage vand fra vandhanen og putte puvler i og i køleskabet og så varme i micro når han er sulten ???? Er lidt i vildrede

det afhænger af hans alder?

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Han skal være over 4 mdr før du må bruge koldt vand fra hanen.. Før det skal det altid koges..

Anmeld

29. november 2010

Valle81

bagger26 skriver:

Han skal være over 4 mdr før du må bruge koldt vand fra hanen.. Før det skal det altid koges..

Lige nemlig:0)

Anmeld

29. november 2010

JacobsMoar

mybaby-girl skriver:

Nu har jeg ikke et flaskebarn, men så vidt jeg ved skal vandet koges først..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

Assi skriver:

det afhænger af hans alder?

Han er kun en måned i dag .....

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

bagger26 skriver:

Det må jeg hellere gøre så ....

Kan så godt passe at han har ondt i maven af det jeg har gjort så ??

Anmeld

29. november 2010

Silvermist

Du kan evt. koge vand, så der er til ca 2 måltider ad gangen og sætte den ene flaske vand i køleskabet. Så har du altid noget kogt vand parat, når sulten melder sig. Han er nemlig ikke gammel nok til at få vand direte fra hanen endnu.

Anmeld

29. november 2010

Assi

mybaby-girl skriver:

Han er kun en måned i dag .....

så må du ikke vandet skal være kogt. Min søn er flaskebarn, og vi koger vandet, hælder det i de rengjorte og nykogte flasker og ind i køleskabet. Når han skal ha en flaske varmer vi den op til passende temperatur og blander mælkepulveret i

Anmeld

29. november 2010

bagger26

mybaby-girl skriver:

Det må jeg hellere gøre så ....

Kan så godt passe at han har ondt i maven af det jeg har gjort så ??

Ja det kan det nok godt, fordi der er noget i vandet maven ikke kan klare endnu. Kan ikke helt præcis huske, om det er nogle bakterier de er for lille til at tåle eller hvad det er, de kan i hvert fald bare ikke tåle det når de er så små.. Så bare kog det fra nu af.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.