Kan snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Vi får se, hvad jeg finder ud af. Han kommer jo mandag til Lauras fødselsdag, og derefter har jeg besluttet ikke at kontakte ham mere, da bolden jo helt og holdent ligger på hans side

Men er det ikke status quo?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

For hulan sveske, han kører dig jo rundt i manegen!! Han HAR valgt og det er at beholde firmaet og blive hjemme ved konen og så være den største vat*** ift dig og Laura.

Nu kommer han til fødselsdagen, så kan Laurafisen få et billede af ham, hvor han er med til at fejre hendes første år.

Kom nu ud af det med værdigheden i behold og lad hængerøven fucke rundt i sit eget latterlige liv!!!

Jeg ved det godt, hvis jeg dog bare ikke havde de dumme følelser for ham. Nu har jeg besluttet ikke at kontakte ham mere efter Lauras fødselsdag, da bolden ligger på hans side ift. Laura. Hvis han vælger hende til er det fint, og hvis ikke, så er det hans tab. Men det skal være 100% engagement fra hans side og ikke hemmelige besøg hveranden måned, hvor han lige er der 5 min eller kommer forbi med jule- og fødselsdagsgaver.

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Men er det ikke status quo?

Hvilket?

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Hvilket?

Nu sker samvær eller ikke samvær på hans præmisser, hans måske forhold til dig på hans præmisser... Hvori består forskellen at nu vil efter mandag "det" være op til ham/på hans præmisser?

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Nu sker samvær eller ikke samvær på hans præmisser, hans måske forhold til dig på hans præmisser... Hvori består forskellen at nu vil efter mandag "det" være op til ham/på hans præmisser?

Fordi jeg giver ham besked på, at han må gå gennem SFV, såfremt han ønsker at se Laura. De må så i fællesskab med mig og ham selv fastsætte vilkårene for samværet. Derfor er han jo nødt til at handle, men det bliver så bare ikke på hans præmisser alligevel. Giver det mening?

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Fordi jeg giver ham besked på, at han må gå gennem SFV, såfremt han ønsker at se Laura. De må så i fællesskab med mig og ham selv fastsætte vilkårene for samværet. Derfor er han jo nødt til at handle, men det bliver så bare ikke på hans præmisser alligevel. Giver det mening?

Ok ja Du havde ikke skrevet noget om sfv til mig så det vidste jeg ikke og godt valg. Men hvad så med dig og ham hvis man må spørge?

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Ok ja Du havde ikke skrevet noget om sfv til mig så det vidste jeg ikke og godt valg. Men hvad så med dig og ham hvis man må spørge?

Hvis vi ikke har kontakt, håber jeg mine følelser bliver svagere og med tiden forsvinder. Jeg tror dog, at det er nødvendigt at få bearbejdet mine følelser, da jeg føler et enormt svigt fra hans side, og jeg er ikke sikker på, at jeg på egen vis kan komme videre...

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Hvis vi ikke har kontakt, håber jeg mine følelser bliver svagere og med tiden forsvinder. Jeg tror dog, at det er nødvendigt at få bearbejdet mine følelser, da jeg føler et enormt svigt fra hans side, og jeg er ikke sikker på, at jeg på egen vis kan komme videre...

Jeg tror en god omgang samtaleterapi vil være super, ikke kun om hans svigt men også om hvordan det kan være at du endte i det afhængighedsforhold til en som gentagne gange svigtede dig. Det gælder om ikke at ende der igen!

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Jeg tror en god omgang samtaleterapi vil være super, ikke kun om hans svigt men også om hvordan det kan være at du endte i det afhængighedsforhold til en som gentagne gange svigtede dig. Det gælder om ikke at ende der igen!

Lige præcis og jeg håber at få nogle værktøjer til at komme videre i hvert fald. Jeg forlod endda min daværende kæreste pga. ham og fordi at Johnny pressede på for at vi skulle være sammen osv. dengang!  Det var ikke engang mig, der tog teten, for jeg synes faktisk han var dødirriterende i starten

Anmeld

18. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Jeg ved det godt, hvis jeg dog bare ikke havde de dumme følelser for ham. Nu har jeg besluttet ikke at kontakte ham mere efter Lauras fødselsdag, da bolden ligger på hans side ift. Laura. Hvis han vælger hende til er det fint, og hvis ikke, så er det hans tab. Men det skal være 100% engagement fra hans side og ikke hemmelige besøg hveranden måned, hvor han lige er der 5 min eller kommer forbi med jule- og fødselsdagsgaver.

Jeg håber da for Laura, at han finder på at være lidt mere far og mand.

Han virker nu mest bare til at være manipulerende når det kommer til at bilde dig og Sidsel noget ind og så tudefjæs når det ikke går efter planen...

Sorry, men du fortjener og kan få så meget mere end det der... Og VED godt, det er nemt at sige når det ikke er mig, der har de følelser i klemme---

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.