Kan snart ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Lige præcis og jeg håber at få nogle værktøjer til at komme videre i hvert fald. Jeg forlod endda min daværende kæreste pga. ham og fordi at Johnny pressede på for at vi skulle være sammen osv. dengang!  Det var ikke engang mig, der tog teten, for jeg synes faktisk han var dødirriterende i starten

Tak.

Jeg kan bare få nok af folks selvfedme nogengange. Der var en anden der skrev at børn "bare får astma eller allergi" - ja tak det var da noget af en kærlighedserklæring til sit barn. "Ja mor ryger fordi du får bare astma, hvad er problemet? Du behøver da vel ikke at trække vejret HELE tiden eller hvad??"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Jeg håber da for Laura, at han finder på at være lidt mere far og mand.

Han virker nu mest bare til at være manipulerende når det kommer til at bilde dig og Sidsel noget ind og så fjæs når det ikke går efter planen...

Sorry, men du fortjener og kan få så meget mere end det der... Og VED godt, det er nemt at sige når det ikke er mig, der har de følelser i klemme---

Jeg ved det godt. Hvis han dukker op til Lauras fødselsdag, beder jeg ham underskrive papirerne omkring fuld forældremyndighed og så får han besked på, at han kan gå gennem SFV og søge om samvær, såfremt han ønsker dette.

Derefter vil jeg prøve at få lidt hjælp til at få bearbejdet mine egne følelser og få nogle konkrete værktøjer til at komme videre efter det svigt han har gjort. For det synes jeg det er...

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Tak.

Jeg kan bare få nok af folks selvfedme nogengange. Der var en anden der skrev at børn "bare får astma eller allergi" - ja tak det var da noget af en kærlighedserklæring til sit barn. "Ja mor ryger fordi du får bare astma, hvad er problemet? Du behøver da vel ikke at trække vejret HELE tiden eller hvad??"

Din kommentar hører vist til i den anden tråd omkring rygning Der fik du mig til at smile...

Anmeld

18. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Jeg ved det godt. Hvis han dukker op til Lauras fødselsdag, beder jeg ham underskrive papirerne omkring fuld forældremyndighed og så får han besked på, at han kan gå gennem SFV og søge om samvær, såfremt han ønsker dette.

Derefter vil jeg prøve at få lidt hjælp til at få bearbejdet mine egne følelser og få nogle konkrete værktøjer til at komme videre efter det svigt han har gjort. For det synes jeg det er...

Han har da svigtet dig helt vildt! Han har taget dit hjerte, revet det ud og trampet på det. Og nu prøver han så at gemme det for sin familie.... Kryster....

Synes det lyder SÅ godt med noget prof hjælp til at  komme videre, det skal nok blive godt.

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Din kommentar hører vist til i den anden tråd omkring rygning Der fik du mig til at smile...

ja haha Hm gad vide hvad jeg så skrev i den anden tråd Må vist hellere lige finde den er straks tilbage

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Han har da svigtet dig helt vildt! Han har taget dit hjerte, revet det ud og trampet på det. Og nu prøver han så at gemme det for sin familie.... Kryster....

Synes det lyder SÅ godt med noget prof hjælp til at  komme videre, det skal nok blive godt.

Ja, jeg synes godt nok også han er fej, at han ikke kan fuldende, hvad HAN har startet. Jeg forlod min daværende kæreste pga. ham fordi at Johnny pressede på for at vi skulle være sammen osv. dengang!  Det var ikke engang mig, der tog teten, for jeg synes faktisk han var dødirriterende i starten

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

ja haha Hm gad vide hvad jeg så skrev i den anden tråd Må vist hellere lige finde den er straks tilbage

Der svæver svaret til mig nok

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Der svæver svaret til mig nok

Underligt nok nej... ??? Nå men i hvert fald så prøver jeg lige igen

Anmeld

18. oktober 2010

<3

Baagøe skriver:

Lige præcis og jeg håber at få nogle værktøjer til at komme videre i hvert fald. Jeg forlod endda min daværende kæreste pga. ham og fordi at Johnny pressede på for at vi skulle være sammen osv. dengang!  Det var ikke engang mig, der tog teten, for jeg synes faktisk han var dødirriterende i starten

Hm så du gik fra en anden for at være næsten-sammen med en der var dødirriterende? Ja du har sgu brug for hjælp!

Dril tilside, måske du bør stole lidt mere på din intuition eller mavefornemmelse en anden gang?

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Hm så du gik fra en anden for at være næsten-sammen med en der var dødirriterende? Ja du har sgu brug for hjælp!

Dril tilside, måske du bør stole lidt mere på din intuition eller mavefornemmelse en anden gang?

God humor Min mavefornemmelse sagde mig desværre ikke så meget, for jeg kendte ham ikke så godt dengang, men det gør jeg så desværre alt for godt nu Padde siger jeg bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.