Under en sag i amtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Vingummien

henh01 skriver:

Men det kan også være pga den spændning barnet oplever mellem mor og far.

Ikke når reaktionen kommer efter. Når barnet kommer hjem.

Men man kan jo blive ved med hvis og hvis....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

HID TID IGE

HAHAHA Tak for sidst og undskyld jeg syntes bare det var lidt sjovt - undskylder mange gange overfor trådstarter og forholder mig tavs omkring overnævnte sag fra nu af!!!

LOL!  I know! Men en anden havde allerede svaret inden jeg kunne nå at rette min bommert...

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Tulipan skriver:

Hold da op, hvad amt er du lige i lyder jo helt sindsygt.

Dårlig behandling du har fået. Det er jo... ja ved slet ikke havd jeg skal sige. Det burde bare ikke have været sådan.

Amterne er nedlagt Alt foregår nu i Statsforvaltningen i de forskellige regioner...

Anmeld

4. oktober 2010

quity

Jeg kan kun sige kæmp for det du mener er det korrekte. Men vælg dine kampe og vær klar på konsekvenserne.

Uden fastlagte aftaler, er det dig der bestemmer.

Jeg står i den sure situation at min søn har fortalt at faren før har slået ham, han har kørt på motorcykel(50-60 km) med faren i en alder af 4½ samt sejlet i speedbåd med faren uden redningsvest. Der er fastsat samvær i statsamtet, men jeg tør ikke sætte min søns liv på spil, så det er endt i fogedretten. Pt står jeg til dagsbøder af 1000 kr hver gang jeg nægter at udlevere og skal i fogedretten igen i denne uge, hvor jeg kan risikere fængsel afsoning for at nægte at udlevere, da jeg er ligegladmed dagsbøderne. Min søn er mere end 1000 kr værd. Dette tager jeg med, for ingen skal skade min søn, og når faren er ligeglad, så er der kun mig til at kæmpe for ham. For jeg tør ikke risikere hans liv.

Så mener du at du har hold i det du siger, så kæmp, men være forberedt og skaf beviser. For systemet ser ik på barnets tarv, men på farens rettigheder.

Anmeld

4. oktober 2010

NatasjaL

Anonym skriver:

kan jeg da godt bestemme hvornår og hvor længe far må se barnet?

det kunne jeg dengang vi var i amtet.

for de spurgte hvad JEG havde lyst til der skulle ske.

da det var mig der havde haft hende de 2 måneder vi ikke havde været sammen.

Anmeld

4. oktober 2010

nvm

Anonym skriver:

fordi han et eller andet sted er ligeglad med hende. Hun gider ikke ham, så hvorfor blive ved. Det er jo ikke for hendes skyld..

jeg kan sagtens følge dig... faren til min datter på 4 gider hende heller ikke, det mig han vil.. derfor har jeg sagt stop med at ha kontakt med ham.... min datter gider ham heller ikke fordi han aldrig har ville hende..

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

quity skriver:

Jeg kan kun sige kæmp for det du mener er det korrekte. Men vælg dine kampe og vær klar på konsekvenserne.

Jeg står i den sure situation at min søn har fortalt at faren før har slået ham, han har kørt på motorcykel(50-60 km) med faren i en alder af 4½ samt sejlet i speedbåd med faren uden redningsvest. Der er fastsat samvær i statsamtet, men jeg tør ikke sætte min søns liv på spil, så det er endt i fogedretten. Pt står jeg til dagsbøder af 1000 kr hver gang jeg nægter at udlevere og skal i fogedretten igen i denne uge, hvor jeg kan risikere fængsel afsoning for at nægte at udlevere, da jeg er ligegladmed dagsbøderne. Min søn er mere end 1000 kr værd. Dette tager jeg med, for ingen skal skade min søn, og når faren er ligeglad, så er der kun mig til at kæmpe for ham. For jeg tør ikke risikere hans liv.

Så mener du at du har hold i det du siger, så kæmp, men være forberedt og skaf beviser. For systemet ser ik på barnets tarv, men på farens rettigheder.

Lyder voldsomt.. Held og lykke. Jeg håber fodgen finder frem til den løsning der er bedst for barnet.

Har du beviser på de anklager? Tænker bare lidt i forhold til hvordan du står i situationen.

Anmeld

4. oktober 2010

quity

henh01 skriver:

Lyder voldsomt.. Held og lykke. Jeg håber fodgen finder frem til den løsning der er bedst for barnet.

Har du beviser på de anklager? Tænker bare lidt i forhold til hvordan du står i situationen.

Desværre har jeg ik de store beviser, da min søn først har fortalt disse ting et stykke tid efter de er sket. Faren nægter alt og lyver og ændre forklaringer i fogedretten de gangevi har været der. De beviser jeg har kunnet komme med har fogedretten været ligeglade med.

De har fundet ud af min holdning, så min advokat har gjort mig klar at der er en rimelig stor risiko for at de tilbageholder mig og sender mig i fængsel indtil jeg vil udlevere.

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

quity skriver:

Desværre har jeg ik de store beviser, da min søn først har fortalt disse ting et stykke tid efter de er sket. Faren nægter alt og lyver og ændre forklaringer i fogedretten de gangevi har været der. De beviser jeg har kunnet komme med har fogedretten været ligeglade med.

De har fundet ud af min holdning, så min advokat har gjort mig klar at der er en rimelig stor risiko for at de tilbageholder mig og sender mig i fængsel indtil jeg vil udlevere.

hvor stiller det dit barn indtil du vil udlevere hvis du kommer i fængsel? Og hvad med dine dagsbøder, hæfter du for dem til de er betalt?

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

quity skriver:

Jeg tager virkelig hatten af for dig! Ønsker dig al mulig held og lykke med sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.