henh01 skriver:
Tænker bare at det kan løbe op i en rigtig stor sum penge (der selvf er det værd, kan bare ikke forstå at det kommer helt derud inden systemet griber ind med en retsag så man kan få sagen afsluttet og nå frem til en løsning ift samvær eller mangel derpå)
Hvis min datter kom hjem og havde tegn på at have været udsat for fare, fysisk vold mv, ville jeg reagerer nøjagtig som du. Ingen skal udsætte mit barn for noget før de er kommet forbi mig. Og jeg ville kæmpe med næp og klør (nok ty til lidt andre, knapt så lovlige ting
)
spørger fordi jeg synes det er et meget spændende område og du må gerne lade være at svare hvis jeg bliver for personlig
Men hvis du kommer i fængsel indtil du vil udlevere hvilket en fængselsdom nok ikke får dig til alligevel, da du vil dit barn det bedste/sikreste, vil barnet da blive anbragt i plejefamilie, eller kan barnet komme hjem til evt,. bedsteforældre eller lign.?
Har I været i amtet hvor du har forsøgt samværet ophævet eller har det kørt udenom her?
Det må være en skrækkelig situation for dig at stå i og håber på det bedste for dig og dit barn.
Statsamtet er inde over og de mener også jeg skal udlevere pga manglende beviser, min søns forklaring er ik nok. Har været i fogedretten 2 gange indtil videre, de siger også at jeg skal udlevere. De tilgodeser kun faren og ikke barnet, her tænker jeg på barnets liv. Jeg har indtil flere gange bedt om overvåget samvær eller hjælp til faren så han kan få redskaber til at håndtere et barn. Men det kan ik komme på tale, han skal selv bede om hjælp. Yeah right som om det vil ske.
Fængsel straffen vil vel nok blive indtiljeg siger hvor min søn befinder sig. Hvis de finder ham inden samvær så vil han nok komme i de sociale myndigheders varetægt.
Så er det lige man spørger hvem det er der skader barnet, er det moren(mig) der nægter at udlevere på grund af fare for hans liv og indtil der er fundet en løsning eller er det systemet/loven/myndighederne der vil udsætte et uskyldig barn for dette
Anmeld