Under en sag i amtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Ja så ville det nok være en temmelig god ide at børnene får det at vide først   Det må være underligt for de børn, pludselig få at vide at de altså har en søster, og som ikke har den samme mor som dem selv. Hvordan forklarer man lige børn sådan noget  

Ja, det tænker jeg også De er hhv. 13, 10 og 5 år, og jeg frygter deres reaktion og har faktisk medlidenhed med dem, da de er fanget imellem deres forældre... De har det rigtig svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

Ja, det tænker jeg også De er hhv. 13, 10 og 5 år, og jeg frygter deres reaktion og har faktisk medlidenhed med dem, da de er fanget imellem deres forældre... De har det rigtig svært.

ja specielt de 2 store, kan da reagere voldsomt. Den lille forstår det nok ikke helt det første lange stykke tid. Men det er jo ikke til at vide, hvordan de reagerer. Måske det også er derfor de ikke har fået det at vide endnu. Men det bliver jo heller ikke bedre af at fortie det over for dem.

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

ja specielt de 2 store, kan da reagere voldsomt. Den lille forstår det nok ikke helt det første lange stykke tid. Men det er jo ikke til at vide, hvordan de reagerer. Måske det også er derfor de ikke har fået det at vide endnu. Men det bliver jo heller ikke bedre af at fortie det over for dem.

Nej, det er jo lige det. Der er mange ting i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.