Under en sag i amtet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.163 visninger
82 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Anonym trådstarter

kan jeg da godt bestemme hvornår og hvor længe far må se barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Nej det kan du ikke. det er en vurderingssag udfra hvor meget kontakt faderen har haft til barnet tidligere og alderen på barnet.

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nej det kan du ikke. det er en vurderingssag udfra hvor meget kontakt faderen har haft til barnet tidligere og alderen på barnet.

jamen jeg mener når vi står og venter på at amtet igen kigger på vores sag?

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det kommer helt an på, hvordan den hidtige aftale lyder...

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Der er helt klare retningslinjer for hvormeget dit barn bør være væk fra dig og være hos sin far og disse bliver overholdt. Der kan vre sjældne tilfælde hvor samværet vil være mindre end ovenfor nævnte; f.eks. hvis faren ikke har haft kontakt, er syg mv.

Du har som sådan intet at skulle have sagt i forbindelse med fastsættelsen af samværet.

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

Igen kigger på jeres sag så har I en aftale fra før? I så fald er det denne der er udgangspunktet for samværet indtil andet er fastlagt.

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Der er helt klare retningslinjer for hvormeget dit barn bør være væk fra dig og være hos sin far og disse bliver overholdt. Der kan vre sjældne tilfælde hvor samværet vil være mindre end ovenfor nævnte; f.eks. hvis faren ikke har haft kontakt, er syg mv.

Du har som sådan intet at skulle have sagt i forbindelse med fastsættelsen af samværet.

det er IKKE i forbindelse med fastsættelse af samvær jeg snakker om...

Anmeld

4. oktober 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Nåhh jamen der vil jeg da godt mene at du kan bestemme

men måske det er bedst at nå til enighed omkring noget indstil da....altså dig og din x? det kan blive så grimt til mødet ved amtet, hvis man har været lidt uvenner pga. sådan noget? Er i ikke helt på talefod? Eller er i uenig om noget? Jeg synes jeg kan fornemme det nemlig

Anmeld

4. oktober 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Igen kigger på jeres sag så har I en aftale fra før? I så fald er det denne der er udgangspunktet for samværet indtil andet er fastlagt.

vi har før været der inde til møde omkring vejledning til samvær, men har ikke fået fast lagt noget..

Anmeld

4. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

vi har før været der inde til møde omkring vejledning til samvær, men har ikke fået fast lagt noget..

Jeg ville nok ringe til amtet og forhøre mig, da det nødigt skulle lyde som om du ikke ville lade ham se jeres fælles barn overfor evt. sagsbehandler.. HVordan har han set jeres barn indtil nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.