afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Det er også skide frustrerende. Men du skal bare huske at de jo kan se din wall og statusopdateringer så længe de venter. Jeg har lavet 2 grupper på min facebookprofil der hedder "Ingen status" og " Ingen billeder". Så når jeg opretter et album godkender jeg at kun mine venner kan se dem men at albummet skal gemmes for "Ingen billeder". Når jeg godkender en ny "ven" som jeg ikke synes skal følge med i alt, går jeg med det samme ind og placerer dem i en af eller begge grupper.

Okay det er smart!! Men jeg er så træt af min profil derinde og gad bare godt kunne slette den...men det er vist dødbesværligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mama09

dorthemus skriver:

Ja det gav mening...men i artiklen jeg læste stod der, at vdkommende så kan se din profil selvom du har trykket på IKKE NU o det er det jeg er imod.

ja men når du trykker "ikke nu" , skal du også trykke " kender ikke personen" - så kan personen ikke - det er jeg næsten 100 på - så det skal man huske - ikke kun "ikke nu" knappen, men også "kender ikke knappen" 

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

ja, nemlig.. og når man er meget aktiv kan det hurtigt blive til mange røde navne

Jeps det er jo lige det det kan

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Trinehw skriver:

ja men når du trykker "ikke nu" , skal du også trykke " kender ikke personen" - så kan personen ikke - det er jeg næsten 100 på - så det skal man huske - ikke kun "ikke nu" knappen, men også "kender ikke knappen" 

Jeg har lige gjort det  Kan vedkommende se, at jeg har afvist hende??

Anmeld

28. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Okay det er smart!! Men jeg er så træt af min profil derinde og gad bare godt kunne slette den...men det er vist dødbesværligt!

Hvis du vil slette din profil på fjæsen så har du her et link, søde

http://slet--din-facebook-profil.blogspot.com/2009/09/slet-facebook-profil-sadan-sletter-du.html

Anmeld

28. september 2010

mama09

dorthemus skriver:

Jeg har lige gjort det  Kan vedkommende se, at jeg har afvist hende??

nej jeg mente der stod at personen ikke ville kunne se du afviste - du huskede også knappen med du ikke kendte hende, ikk? for så kan hun ikke søge dig mere..

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Trinehw skriver:

nej jeg mente der stod at personen ikke ville kunne se du afviste - du huskede også knappen med du ikke kendte hende, ikk? for så kan hun ikke søge dig mere..

Jo

Anmeld

28. september 2010

mama09

dorthemus skriver:

Jo

Godt

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Hvis du vil slette din profil på fjæsen så har du her et link, søde

http://slet--din-facebook-profil.blogspot.com/2009/09/slet-facebook-profil-sadan-sletter-du.html

Tak

Anmeld

28. september 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Nej det nye er, at man enten kan BEKRÆFTE eller IKKE NU....under alle omstændigheder hvis man svarer så har personen adgang til dine oplysninger

Jeg har én liggende som jeg IKKE ønsker skal have adgang..

Søde, du kan altså gå ind på vedkommendes profil og blokere dem og så kommer der en boks frem hvor du kan vælge at sætte kryds i.. Noget med uønsket kontakt og så bloker hvis det var det du søgte

Knus Sussie 33+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.