afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.647 visninger
128 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Malene84

Godaften piger,

Hmmm... jeg har lidt dårlig samvittighed!!! Især fordi jeg for et par dage siden lovede, at jeg ville byde alle nye velkommen til siden... men har netop nu lige afvist nr. 3 venneanmodning, da personen hverken havde billede eller profiltekst.... gør I også det?

Sys jo bare det er synd et eller andet sted, da der jo selvfølgelig sikkert sidder en reel person bag profilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg siger nej tak til dem jeg ikke "kender"... hvis nogen ansøger mig (og jeg ikke ved hvorfor) skriver jeg en mail til dem inden jeg besvarer anmodningen

Anmeld

28. september 2010

bagger26

Det kan jeg godt forstå.. Hvis det er nogen personer du ikke har snakket med, eller du kun snakket lidt med og ikke kender, så kan jeg godt forstå du ikke har godkendt. Specielt også når profilen er helt anonym, man ved selvfølgelig aldrig hvem der gemmer sig bag skærmen, men man kan godt tage sine forbehold.... 

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Jeg må indrømme at jeg accepterer alle herinde, men ikke på FB. Jeg har ikke helt fanget fidusen i det med vennerne herinde ud over at man selvfølgelig ser deres indlæg tydeligere. Men jeg kan egentlig sagtens forstå at du sorterer udfra manglende info.. Måske burde jeg gøre det samme frem over..?

Men derfor ryger du stadig af min vennelister efter jeg så dine før/efterbilleder

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

Jeg kan også sagtens forstå hvis du fravælger personer du ikke kender og aldrig har "snakket" med. Ved dog ikke om jeg ville fravælge folk fordi de ikke havde billede eller profiltekst - nok ikke hvis jeg ellers havde "snakket" med dem . Nu hvor jeg tænker over det tror jeg egentlig ikke jeg har nogen af delene. Nå men den dag kommer nok hvor jeg får behov for at udvide min profil

Jeg har endnu ikke selv afvist en venneanmodning, men har jo så heller ikke fået nogen endnu så siger det jo sig selv

serinasmor

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at jeg accepterer alle herinde, men ikke på FB. Jeg har ikke helt fanget fidusen i det med vennerne herinde ud over at man selvfølgelig ser deres indlæg tydeligere. Men jeg kan egentlig sagtens forstå at du sorterer udfra manglende info.. Måske burde jeg gøre det samme frem over..?

Men derfor ryger du stadig af min vennelister efter jeg så dine før/efterbilleder

Ja men nu kan man jo ikke længere afvise folk på FB...er rasende over det

Anmeld

28. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

HVAD????????

Anmeld

28. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Altså er den der knap der hedder "Ignorer" væk??? Eller er den der endnu? For jeg oplever nemlig at folk tilføjer mig op til flere gange efter jeg har trykket ignorer!!!

Anmeld

28. september 2010

JulieE

dorthemus skriver:

What...? kan man ikke det? Hvad sker derså? Står venne anmoddningen bare der?? Ja, undskyld jeg bare sådan spørger

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Malene84 skriver:

Godaften piger,

Hmmm... jeg har lidt dårlig samvittighed!!! Især fordi jeg for et par dage siden lovede, at jeg ville byde alle nye velkommen til siden... men har netop nu lige afvist nr. 3 venneanmodning, da personen hverken havde billede eller profiltekst.... gør I også det?

Sys jo bare det er synd et eller andet sted, da der jo selvfølgelig sikkert sidder en reel person bag profilen

Jeg afviser "ofte" venneanmodninger....¨

Men det handler om, at jeg her inde ikke har lyst til at have en facebook lang venneliste... Jeg vil gerne have, at bare dem jeg interesserer mig meget for, lyser rødt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.