afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

iiiiiiiiihhhhhhh.... har de skrevet ud om denne ændring eller?

Jeg læste det på EB.dk et par dage før det trådte i kraft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

bagger26

Malene84 skriver:

Ja ikke... uh er bare røget på snotten flere gange herinde!!! Så skal lige skrive lidt med folk før jeg "tør" godkende

Kan godt forstå man er forsigt, syntes ikke rigtig man kan være for forsigtig når det dejer sig om nettet.. Så syntes det er helt fair man ikke har venner man ikke kender, eller har snakket nok med til man er tryg ved dem...

Jeg har også den regl ang facebook, at jeg kun godkender personer som jeg også vil hilse på på gaden.. I starten godkendte jeg bare alt og alle jeg viste hvem var, men så blev mit liv lidt for offentligt på dne måde, så der blev slettet en helt masse mennesker på et tidspunkt...

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Laulund87 skriver:

Ej det lyder ikke rart

nej det er lidt synd. 2 af dem jeg skrev bedst med i starten viste sig at være fake.... hahahahahaa... ved ikke om det siger mere om mig end dem

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Altså er den der knap der hedder "Ignorer" væk??? Eller er den der endnu? For jeg oplever nemlig at folk tilføjer mig op til flere gange efter jeg har trykket ignorer!!!

Den er væk og erstattet af IKKE NU

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

hahaha JEG ANSØGER DIG BARE HELE TIDEN SÅÅÅÅ

Hahahaha, jamen jeg kan jo alligevel ikke stå for dig så jeg giver mig bare nu med det samme og sparer dig en musearm

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja men nu kan man jo ikke længere afvise folk på FB...er rasende over det

WHAT!!! Har da lige afvist min ekskærestes onkel idag... Guderne må vide hvorfor han vil være ven med mig der

Anmeld

28. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

nej det er lidt synd. 2 af dem jeg skrev bedst med i starten viste sig at være fake.... hahahahahaa... ved ikke om det siger mere om mig end dem

Det er så skummelt med dem der er fake

Tja jeg har også selv erfaret at man kan være for åben

Anmeld

28. september 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Kan godt forstå man er forsigt, syntes ikke rigtig man kan være for forsigtig når det dejer sig om nettet.. Så syntes det er helt fair man ikke har venner man ikke kender, eller har snakket nok med til man er tryg ved dem...

Jeg har også den regl ang facebook, at jeg kun godkender personer som jeg også vil hilse på på gaden.. I starten godkendte jeg bare alt og alle jeg viste hvem var, men så blev mit liv lidt for offentligt på dne måde, så der blev slettet en helt masse mennesker på et tidspunkt...

PRÆCIS... min facebook var oppe på 600 mennesker på et tidspunkt  JEG KENDER IKKE 600 MENNESKER!!!! Jeg slettede alt og alle, og har nu 100 VENNER OG FAMILIE tilbage. Dejligt at kunne lægge billeder og videoer ud på FB nu, uden at skulle tænke over det først

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Ja, jeg synes ikke, jeg har lyst til at være ven med en jeg ikke "kender" for andet end f.eks. brugernavn...

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Baagøe skriver:

WHAT!!! Har da lige afvist min ekskærestes onkel idag... Guderne må vide hvorfor han vil være ven med mig der

uuuhhh han sidder sikkert nu og lure... eeeeej det er simpelthen for dårligt at reglerne er sådan nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.