afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Sara_S

Jamen... hvornår kan man så "tillade" sig at søge om et venskab? 

Ja tør næsten ikke - derfor har jeg ikke nogen venner endnu...

Ej  men altså, jeg synes det er så svært at finde ude af det her community net-iquette... 

Jeg skriver nok ikke så meget, men alligevel bruger jeg meget tid herinde på baby.dk og der er efterhånden nogle stykker jeg følger med... jeg skal så indrømme at det er lidt svært når man ikke er venner med dem og vil gerne søge om venskab for jeg "kender" dem jo -  men de aner jo ikke hvem jeg er... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

grinny

Sara_S skriver:

Ej  men altså, jeg synes det er så svært at finde ude af det her community net-iquette... 

Jeg skriver nok ikke så meget, men alligevel bruger jeg meget tid herinde på baby.dk og der er efterhånden nogle stykker jeg følger med... jeg skal så indrømme at det er lidt svært når man ikke er venner med dem og vil gerne søge om venskab for jeg "kender" dem jo -  men de aner jo ikke hvem jeg er... 

Jeg er lidt i samme dilemma, der er også nogle hvor jeg følger med, men "tør" ikke ansøge om venskab fordi de kender mig jo ikke..

Det er ærgeligt slet ikke at have nogen venner herinde.

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

Malene84 skriver:

Godaften piger,

Hmmm... jeg har lidt dårlig samvittighed!!! Især fordi jeg for et par dage siden lovede, at jeg ville byde alle nye velkommen til siden... men har netop nu lige afvist nr. 3 venneanmodning, da personen hverken havde billede eller profiltekst.... gør I også det?

Sys jo bare det er synd et eller andet sted, da der jo selvfølgelig sikkert sidder en reel person bag profilen

Jeg vurderer hvad det er. Men er der hverken navn eller billede, eller det måske lyder som et mystisk navn, så accepterer jeg det bare ikke!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. september 2010

Laulund87

grinny skriver:

Jeg er lidt i samme dilemma, der er også nogle hvor jeg følger med, men "tør" ikke ansøge om venskab fordi de kender mig jo ikke..

Det er ærgeligt slet ikke at have nogen venner herinde.

Jeg vil sige at du kan jo ansøge og skrive et lille brev hvis du gerne vil følge med 

Jeg ansøger nogle gange helt uden at kende personen, men det sker sjældent. Og hvis jeg bliver afvist, går det nok også

Hvis jeg har skrevet meget med en i en debat, ansøger jeg som regel

Tror ikke jeg selv har afvist nogen der har ansøgt mig

Anmeld

29. september 2010

bagger26

Jamen man kan jo tillade sig at ansøge når som helst, men kan altså godt forstå at folk ikke vil godkende folk de enten ikke kender irl eller ikke har snakket meget med og føler sig trygge ved.

Men det gode ved baby er jo, at man ikke har brug for venner herinde for at kunne følge med. Man kan jo se og svare på alle indlæg.. 

Der er selvfølgelig steder hvor man ikke kan se folk albums med billeder, men det må man respektere og forstå.. Det er jo alt og alle der kan komme og se og kopiere billederne af ens børn.. 

De venner jeg har herinde er fx. alle folk jeg kender irl..

Anmeld

29. september 2010

grinny

Laulund87 skriver:

Jeg vil sige at du kan jo ansøge og skrive et lille brev hvis du gerne vil følge med 

Jeg ansøger nogle gange helt uden at kende personen, men det sker sjældent. Og hvis jeg bliver afvist, går det nok også

Hvis jeg har skrevet meget med en i en debat, ansøger jeg som regel

Tror ikke jeg selv har afvist nogen der har ansøgt mig

Mange skriver bare at hvis man ikke har billede så vil de ikke acceptere, det har jeg jo ikke af en bestemt grund, derfor synes jeg det bliver lidt svære at komme ind til folk, hvis du forstår?  

Anmeld

29. september 2010

Laulund87

grinny skriver:

Mange skriver bare at hvis man ikke har billede så vil de ikke acceptere, det har jeg jo ikke af en bestemt grund, derfor synes jeg det bliver lidt svære at komme ind til folk, hvis du forstår?  

Jeg tror det er fordi det er rart at have ansigt på den man skriver med Jeg fik i hvert fald mere respons herinde da jeg fik billede.

Men ja hvis du ikke vil have et profilbillede, kan det nok være lidt svær

Anmeld

29. september 2010

bagger26

grinny skriver:

Det med at folk ikke har billeder syntes jeg også er svært, ikke fordi jeg tror de prøver at skjule noget, men jeg er fx mega dårlig til at huske navne, så jeg husker billederne og genkender folk på den måde. Det behøver ikke være et billed af personen, men fx en blomst eller et eller andet. Der er for mange der har det der standart billede til, at jeg fx kan skelne folk fra hinanden... Men hvis folk fx også skifter deres profil billede, så har jeg også svært ved at genkende dem igen..

Anmeld

29. september 2010

grinny

Laulund87 skriver:

Jeg tror det er fordi det er rart at have ansigt på den man skriver med Jeg fik i hvert fald mere respons herinde da jeg fik billede.

Men ja hvis du ikke vil have et profilbillede, kan det nok være lidt svær

Jeg vil skam gerne, men kan ikke når jeg ikke ved hvem der sidder på den anden side og kigger med, hehe..

Det hele er stadig en hemmelighed

Anmeld

29. september 2010

grinny

bagger26 skriver:

Det med at folk ikke har billeder syntes jeg også er svært, ikke fordi jeg tror de prøver at skjule noget, men jeg er fx mega dårlig til at huske navne, så jeg husker billederne og genkender folk på den måde. Det behøver ikke være et billed af personen, men fx en blomst eller et eller andet. Der er for mange der har det der standart billede til, at jeg fx kan skelne folk fra hinanden... Men hvis folk fx også skifter deres profil billede, så har jeg også svært ved at genkende dem igen..

Måske skulle jeg bare ha et eller andet billede på, det har jeg slet ikke tænkt på.. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.