afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

WHAT!!! Har da lige afvist min ekskærestes onkel idag... Guderne må vide hvorfor han vil være ven med mig der

På min er IGNORER knappen væk og er stattet af et IKKE NU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Den er væk og erstattet af IKKE NU

Kunne man ikke godkende dem for så med det samme at gå ind og slette dem igen

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

uuuhhh han sidder sikkert nu og lure... eeeeej det er simpelthen for dårligt at reglerne er sådan nu

Jamen ignore knappen var der da stadig!  Jeg kan heller ikke se ham blandt mine venner

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Kunne man ikke godkende dem for så med det samme at gå ind og slette dem igen

Jo men så kan de gå ind og kigge....og jeg vil IKKE have at alle og enhver kan gå ind og glo

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

På min er IGNORER knappen væk og er stattet af et IKKE NU

Men kan man så ikke bare trykke på den?

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jamen ignore knappen var der da stadig!  Jeg kan heller ikke se ham blandt mine venner

Underligt...min er ændret. Læste om det et par dage før på EB.dk

Anmeld

28. september 2010

Kløver

tja hvis personen slet ikke har nogen billeder af noget som helst, og ingenting har skrevet, og er ny, så ville jeg nok heller godkende anmodning, som du skriver kan man jo ikke vide om det er en falsk profil

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Men kan man så ikke bare trykke på den?

Så har vedkommende adgang og det vil jeg IKKE have.

Anmeld

28. september 2010

bagger26

Malene84 skriver:

PRÆCIS... min facebook var oppe på 600 mennesker på et tidspunkt  JEG KENDER IKKE 600 MENNESKER!!!! Jeg slettede alt og alle, og har nu 100 VENNER OG FAMILIE tilbage. Dejligt at kunne lægge billeder og videoer ud på FB nu, uden at skulle tænke over det først

Ja det gik bare helt over gevind i starten. Kan ikke huske hvor mange venner jeg nåede på, men det var i hvert fald for mange. Lige nu har jeg 200, det er også lidt for mange syntes jeg, men har gået igennem dem flere gang og kan ikke rigtig slette nogen af dem syntes jeg hehe, luksusproblem...

Anmeld

28. september 2010

mama09

dorthemus skriver:

Lige præcis!! Det er SÅÅÅ strengt  Det jeg har gjort er at den bare ligger der...svarer hverken eller, men den stirrer mig i hovedet hver gang jeg logger på....ihhhhh!!!!

har ikke læst færdigt - men jeg har afvist en på face idag - og der stod så bare at personen ikke kan søge mig igen. så man kan da godt afvise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.