afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Mor til matilde og gustav

Malene84 skriver:

Godaften piger,

Hmmm... jeg har lidt dårlig samvittighed!!! Især fordi jeg for et par dage siden lovede, at jeg ville byde alle nye velkommen til siden... men har netop nu lige afvist nr. 3 venneanmodning, da personen hverken havde billede eller profiltekst.... gør I også det?

Sys jo bare det er synd et eller andet sted, da der jo selvfølgelig sikkert sidder en reel person bag profilen

jeg acceptere os de fleste men vælger os fra hvis ikke der er billeder eller lign, med mindre jeg selvfølgelig ved hvem de er;-)

men synes det er svært, men synes på den anden side os det er meget hyggeligt at følge lidt med i de kære små's liv osv...

men jeg har bestemt os grænser for hvem jeg vil dele mit liv med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Malene84 skriver:

Godaften piger,

Hmmm... jeg har lidt dårlig samvittighed!!! Især fordi jeg for et par dage siden lovede, at jeg ville byde alle nye velkommen til siden... men har netop nu lige afvist nr. 3 venneanmodning, da personen hverken havde billede eller profiltekst.... gør I også det?

Sys jo bare det er synd et eller andet sted, da der jo selvfølgelig sikkert sidder en reel person bag profilen

ej jamen der er da ingen grund til direkte dårlig samvittighed...

faktum er, at der har været fake profiler... og så er det da klart at er man er på vagt... hvis man så bliver ansøgt af een man ikke kender eller har talt med, er det da okay at sige nej tak...

hvis du har det skidt med det, kan du jo fremover skrive en mail til vedkommende...

Anmeld

30. september 2010

klmf

18januar/kats skriver:

Hej Charlotte, det synes jeg var synd!
Er selv en paranoia-trunte hvad angår billeder og oplysninger, som ikke kommer fremmede ved. MEN alt kan styres fra "privatlivsindstillinger". På den måde kan du have nogle venner der kan se ALT, og nogle der kun kan se enkelte billeder eller ingen. Og endeligt skal du sørge for at "fremmede" - altså dem du ikke er venner med, ikke kan se billleder!

Jeg selv har opbygget min med 4 kategorier. "minus billeder", "minus status", " minus væg" og minus info". De kan kombineres på kryds og tværs... og når jeg tilføjer en ven, så tager jeg stilling til hvilke/hvilken kategori de skal i. Er det mine allernæreste, ja så skal de jo ikke i nogen gruppe - for de skal være velkomne i hele mit FB univers.

Håber det giver lidt et billede af, hvordan man selv har kontrol over sine oplysninger

KNus Kats

Hej

Det var sødt af dig at gennemå det og jeg bruger det også, men det var mere i forhold til at jeg har gået og overvejet at slette min profil helt - og så vil jeg gerne have mine billeder væk inden da. De gemmer alle oplysninger man efterladeder i en profil, der bliver slettet. Og har også bare tænkt på det længe, at jeg egentlig ikke vil have billederne liggende der i det hele taget...

Så det bliver nok noget med at lægge dem ud og så slette dem efter et stykke tid, så der ikke er såm mange at slette den dag jeg ikke gider facebook mere

Anmeld

30. september 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

jeg siger nej tak til dem jeg ikke "kender"... hvis nogen ansøger mig (og jeg ikke ved hvorfor) skriver jeg en mail til dem inden jeg besvarer anmodningen

Det samme her...

Anmeld

30. september 2010

Malene84

18januar/kats skriver:

Jeg har forespurgt en "ekspert"
 - Som siger at hvis du trykker "ikke nu" og derefter trykker på "kender ikke personen", så kan vedkommende ikke længere se dig eller forespørge om venskab. Vupti

hjææææælp lige tumpen her... Nu har jeg fået lavet en "minus væg + billeder" men hvordan indstiller jeg den så til at de ikke kan se væg + billeder.... hahaha... jeg kludrer rundt i det

Anmeld

30. september 2010

>>Carina<<

dorthemus skriver:

Ja men nu kan man jo ikke længere afvise folk på FB...er rasende over det

Hmm jeg kan da godt afvise hvis folk anmoder om venskab på facebook :-)

Anmeld

30. september 2010

Steph_Laurits

dorthemus skriver:

Nej det nye er, at man enten kan BEKRÆFTE eller IKKE NU....under alle omstændigheder hvis man svarer så har personen adgang til dine oplysninger

Jeg har én liggende som jeg IKKE ønsker skal have adgang..

Hvor er det da latterligt!

Tak for info!

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Mutti2B skriver:

Det er også skide frustrerende. Men du skal bare huske at de jo kan se din wall og statusopdateringer så længe de venter. Jeg har lavet 2 grupper på min facebookprofil der hedder "Ingen status" og " Ingen billeder". Så når jeg opretter et album godkender jeg at kun mine venner kan se dem men at albummet skal gemmes for "Ingen billeder". Når jeg godkender en ny "ven" som jeg ikke synes skal følge med i alt, går jeg med det samme ind og placerer dem i en af eller begge grupper.

Hvordan laver man de grupper det var godt nok smart. 

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Jeg afviser også folk jeg har kun dem som jeg snakker med eller er i mødregruppe med så det nemmer og følge med hos dem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.