18januar/kats skriver:
Hej Charlotte, det synes jeg var synd!
Er selv en paranoia-trunte hvad angår billeder og oplysninger, som ikke kommer fremmede ved. MEN alt kan styres fra "privatlivsindstillinger". På den måde kan du have nogle venner der kan se ALT, og nogle der kun kan se enkelte billeder eller ingen. Og endeligt skal du sørge for at "fremmede" - altså dem du ikke er venner med, ikke kan se billleder!
Jeg selv har opbygget min med 4 kategorier. "minus billeder", "minus status", " minus væg" og minus info". De kan kombineres på kryds og tværs... og når jeg tilføjer en ven, så tager jeg stilling til hvilke/hvilken kategori de skal i. Er det mine allernæreste, ja så skal de jo ikke i nogen gruppe - for de skal være velkomne i hele mit FB univers.
Håber det giver lidt et billede af, hvordan man selv har kontrol over sine oplysninger 
KNus Kats
Hej 
Det var sødt af dig at gennemå det og jeg bruger det også, men det var mere i forhold til at jeg har gået og overvejet at slette min profil helt - og så vil jeg gerne have mine billeder væk inden da. De gemmer alle oplysninger man efterladeder i en profil, der bliver slettet. Og har også bare tænkt på det længe, at jeg egentlig ikke vil have billederne liggende der i det hele taget...
Så det bliver nok noget med at lægge dem ud og så slette dem efter et stykke tid, så der ikke er såm mange at slette den dag jeg ikke gider facebook mere
Anmeld