afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Jeg siger altså også nej tak til folk som jeg bare har været enig med i en eller anden tilfældig tråd.... Jeg kan ikke holde ud at hele min forside lyser rødt LOL....

ja, nemlig.. og når man er meget aktiv kan det hurtigt blive til mange røde navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

Ja ikke... uh er bare røget på snotten flere gange herinde!!! Så skal lige skrive lidt med folk før jeg "tør" godkende

Ej det lyder ikke rart

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Så dvs. at når man har ændret i sine oplysninger således, at det kun er dem på vennelisten der kan se info om en, så er det pludselig også alle dem der anmoder om venskab - også selvom de ikke er accepteret?! Hmmm

Lige præcis!! Det er SÅÅÅ strengt  Det jeg har gjort er at den bare ligger der...svarer hverken eller, men den stirrer mig i hovedet hver gang jeg logger på....ihhhhh!!!!

Anmeld

28. september 2010

Malene84

mariamiss6 skriver:

Jeg afviser "ofte" venneanmodninger....¨

Men det handler om, at jeg her inde ikke har lyst til at have en facebook lang venneliste... Jeg vil gerne have, at bare dem jeg interesserer mig meget for, lyser rødt for mig

Jeg synes det lyder ganske fornuftigt!!! Det er også min hensigt, med min liste  

Anmeld

28. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Lige præcis!! Det er SÅÅÅ strengt  Det jeg har gjort er at den bare ligger der...svarer hverken eller, men den stirrer mig i hovedet hver gang jeg logger på....ihhhhh!!!!

Ahmen altså, det gir' jo slet ingen mening!!! ØV siger jeg bare. Tror nu også som Rosa, at jeg hellere må få ryddet op i mine billeder derinde!

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Nejnejnej, også selvom man svarer "Ikke nu"???

Jamen for filan - det vil jeg ikke være med til, så skal de fleste af mine billeder væk, for det er KUN mine venner der skal kunne se dem...

Du kan lade være med at trykke på nogen af mulighederne...så ligger den jo bare og venter. Men det er så langt ude...hader FB nogle gange

Anmeld

28. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Så længe den ligger der og du hverken har bekræftet eller afvist, kan de følge med i dine statusopdateringer. Det har jeg bittert erfaret. Men ved ikke om det er sådan mere for det er nogle måneder siden.

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Så længe den ligger der og du hverken har bekræftet eller afvist, kan de følge med i dine statusopdateringer. Det har jeg bittert erfaret. Men ved ikke om det er sådan mere for det er nogle måneder siden.

Åh crap altså!!!

Anmeld

28. september 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Du kan lade være med at trykke på nogen af mulighederne...så ligger den jo bare og venter. Men det er så langt ude...hader FB nogle gange

iiiiiiiiihhhhhhh.... har de skrevet ud om denne ændring eller?

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Mutti2B skriver:

det er desværre stadig sådan... har lige prøvet det af med min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.