afviser I "anonyme" venneanmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Ja men nu kan man jo ikke længere afvise folk på FB...er rasende over det

What ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

HVAD????????

Nej det nye er, at man enten kan BEKRÆFTE eller IKKE NU....under alle omstændigheder hvis man svarer så har personen adgang til dine oplysninger

Jeg har én liggende som jeg IKKE ønsker skal have adgang..

Anmeld

28. september 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

jeg siger nej tak til dem jeg ikke "kender"... hvis nogen ansøger mig (og jeg ikke ved hvorfor) skriver jeg en mail til dem inden jeg besvarer anmodningen

Jeg siger altså også nej tak til folk som jeg bare har været enig med i en eller anden tilfældig tråd.... Jeg kan ikke holde ud at hele min forside lyser rødt LOL....

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

JulieE skriver:

What...? kan man ikke det? Hvad sker derså? Står venne anmoddningen bare der?? Ja, undskyld jeg bare sådan spørger

Se svar til Rosa...

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

jeg siger nej tak til dem jeg ikke "kender"... hvis nogen ansøger mig (og jeg ikke ved hvorfor) skriver jeg en mail til dem inden jeg besvarer anmodningen

ååhhh det burde jeg jo også have gjort

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

What ?

Se svar til Rosa

Anmeld

28. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

dorthemus skriver:

Nej det nye er, at man enten kan BEKRÆFTE eller IKKE NU....under alle omstændigheder hvis man svarer så har personen adgang til dine oplysninger

Så dvs. at når man har ændret i sine oplysninger således, at det kun er dem på vennelisten der kan se info om en, så er det pludselig også alle dem der anmoder om venskab - også selvom de ikke er accepteret?! Hmmm

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nejnejnej, også selvom man svarer "Ikke nu"???

Jamen for filan - det vil jeg ikke være med til, så skal de fleste af mine billeder væk, for det er KUN mine venner der skal kunne se dem...

Anmeld

28. september 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Hvis det er nogen personer du ikke har snakket med, eller du kun snakket lidt med og ikke kender, så kan jeg godt forstå du ikke har godkendt. Specielt også når profilen er helt anonym, man ved selvfølgelig aldrig hvem der gemmer sig bag skærmen, men man kan godt tage sine forbehold.... 

Ja ikke... uh er bare røget på snotten flere gange herinde!!! Så skal lige skrive lidt med folk før jeg "tør" godkende

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at jeg accepterer alle herinde, men ikke på FB. Jeg har ikke helt fanget fidusen i det med vennerne herinde ud over at man selvfølgelig ser deres indlæg tydeligere. Men jeg kan egentlig sagtens forstå at du sorterer udfra manglende info.. Måske burde jeg gøre det samme frem over..?

Men derfor ryger du stadig af min vennelister efter jeg så dine før/efterbilleder

hahaha JEG ANSØGER DIG BARE HELE TIDEN SÅÅÅÅ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.