En gang "Hvad børn dog siger!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Mullebergen

Hjalte er MEGET glad for sin lillesøster, hun får kys og kram hele tiden, dog mener han vist bare hun er en "ting" som hans legetøj der bare kan erstattes  I går kom han i hvert fald med det her guldkorn:

"Mor, hvor er Kamille?"

"Hun sover, Hjalte"

"Åh, pyt med det -Vi køber en ny"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

SussieThyssen

MatildeS skriver:

Hjalte er MEGET glad for sin lillesøster, hun får kys og kram hele tiden, dog mener han vist bare hun er en "ting" som hans legetøj der bare kan erstattes  I går kom han i hvert fald med det her guldkorn:

"Mor, hvor er Kamille?"

"Hun sover, Hjalte"

ROFL...ja der er vist lige lidt der skal på plads der.
Jeg er også spændt på hvad de 2 store af mine børnebørn kommer med af kommentarer til deres nye lillesøs

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6

Maria-s skriver:

hahahahahahaha  jeg kan seriøst ikke stoppe med at grine hahahahahahahahaha hvor ville jeg dog gerne have været i det supermarked lige den dag! hahahahahahahaha

Hehehehe jeg griner nu også stadig af det

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Ja, det er seriøst en af de bedste jeg har hørt...og den får mig til at klukle hvetrgang jeg tænker på den

Godt at jeg kan få dig til at grine Sussie :D

Anmeld

30. december 2010

Pige2009

En fantastisk tråd!

Anmeld

30. december 2010

Shibby

Mikkel fik en ariel dukke af hans veninde i går

Vi sidder i toget.

Mikkel leger med ariel dukken. Ariel taber bhèn,den falder om bag sædet ude i kupeen og mikkel siger:

Mor! Hendes bryster faldt ned på gulvet!

Hvad skat?

Ja mor! Hendes bryster hænger helt dernede!

(fanget omme bag et sæde i toget)

Anmeld

30. december 2010

Lillefe

hehe ja her er en med min datter.. hun er totalt tøj frek i en alder af 4 år.. så går jeg og kigger på tøj eftersom jeg har fået gavekort.. og min datter syntes hun vil da være med til at finde tøj til mig "mor se her, denne her er pæn!" og "waauw se denne her den klimre mor!" og "mor denne her er lyserød" og min ynglings hun finder en nederdel og råber dette højt "mor mor, denne her passer lige til din numse!" folk i butikken skreg af grin..

Anmeld

30. december 2010

Lillefe

Shibby skriver:

Mikkel fik en ariel dukke af hans veninde i går

Vi sidder i toget.

Mikkel leger med ariel dukken. Ariel taber bhèn,den falder om bag sædet ude i kupeen og mikkel siger:

Mor! Hendes bryster faldt ned på gulvet!

Hvad skat?

Ja mor! Hendes bryster hænger helt dernede!

(fanget omme bag et sæde i toget)

LOL

Anmeld

30. december 2010

Lillefe

MatildeS skriver:

"Mor, hvor er Kamille?"

"Hun sover, Hjalte"

LOOOOOOOOL

Anmeld

30. december 2010

JulieE

Perl skriver:

hehe ja her er en med min datter.. hun er totalt tøj frek i en alder af 4 år.. så går jeg og kigger på tøj eftersom jeg har fået gavekort.. og min datter syntes hun vil da være med til at finde tøj til mig "mor se her, denne her er pæn!" og "waauw se denne her den klimre mor!" og "mor denne her er lyserød" og min ynglings hun finder en nederdel og råber dette højt "mor mor, denne her passer lige til din numse!" folk i butikken skreg af grin..

LOl... Hvor er hun god Min datter på 4 år også tøjtosset og lige nu er favoritten hendes trutskørt (sort tylsnederdel )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.