Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Ihh tak.....når du er så sød skal du lige se et af de nyeste af hende /p>

Nej nej nej, hvor er hun skøn!! Kan man andet end at blive helt varm om hjertet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Ja, der er bare rigtigt meget stof! Men har været - og er det stadig - superglad for den.

Det eneste, jeg stadig tænker, selvom stopperne er polstrede, er om jeg alligevel vil få ondt i skuldrene.
Jeg synes, at jeg har "held" med at få ondt i skuldrene, når jeg bærer noget, der er bare lidt tungt... Og det er fordelen med viklen, da stropperne er bredere.

Men altså... Jeg tror, det ender med at vi anskaffer os en Mei Tai, da den ser så god ud! Jeg var inde på Babyhawk og det skal vist være derfra

Jeg håber ikke den er dårlig for dig så...vil da ikke være skyld i, at du får ondt 

Hvis du beslutter dig for den så vil jeg foreslå dig, at du køber den i UK istedet. Jeg bestilte jo fra USA og glemte lige tolden...de opdagede den dog heldigvis ikke. Ellers var det nok blev en dyr fornøjelse.

Her er et link:

http://slumber-roo.co.uk/brand/5/babyhawk

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Nej nej nej, hvor er hun skøn!! Kan man andet end at blive helt varm om hjertet?

TAK TAK TAK efter hun har lært at smile rigtig..gør hun det hele tiden og det syn møder mig hver dag når jeg vågner...åhh suk

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Uhh, det er gode ord!! 

Har også haft den på ude og handle i dag...hende foran og rygsæk med varer på ryggen og op på 4. sal. Det gik også fint...men pyhh det var liiiidt tungt til sidst

Anmeld

15. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Jeg håber ikke den er dårlig for dig så...vil da ikke være skyld i, at du får ondt 

Hvis du beslutter dig for den så vil jeg foreslå dig, at du køber den i UK istedet. Jeg bestilte jo fra USA og glemte lige tolden...de opdagede den dog heldigvis ikke. Ellers var det nok blev en dyr fornøjelse.

Her er et link:

Skønne Dorthe, det vil da ikke være din skyld! (Men sender dig alligevel en regning! Hehe...)

Ej, det er jo et lille bitte sats, men det var viklen også. Den havde jeg heller ikke prøvet før. Men jeg savner altså lidt mindre stofmængde... Og det kan Mei Tai'en levere - og kan man ikke rykke stropperne lidt til siden, hvis der er behov for det?

Tak for linket - det vil jeg lige kigge på!

Anmeld

15. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Har også haft den på ude og handle i dag...hende foran og rygsæk med varer på ryggen og op på 4. sal. Det gik også fint...men pyhh det var liiiidt tungt til sidst

Årh, det tror jeg gerne, men det lyder som god træning

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Skønne Dorthe, det vil da ikke være din skyld! (Men sender dig alligevel en regning! Hehe...)

Ej, det er jo et lille bitte sats, men det var viklen også. Den havde jeg heller ikke prøvet før. Men jeg savner altså lidt mindre stofmængde... Og det kan Mei Tai'en levere - og kan man ikke rykke stropperne lidt til siden, hvis der er behov for det?

Tak for linket - det vil jeg lige kigge på!

Jo det tror jeg...skal også øve lidt mere med bindeteknikkerne. De  små må ihvertfald ikke sidde for lavt og så skal du huske at trække stropperne godt ind da de giver sig når du bevæger dig....Bønnes numse skal sidde i din navlehøjde

Men som sagt..ØV DIG!  Jeg prøvede med en rygbæring idag...yikes hvor var jeg bange for at tabe hende. Meget grænseoverskridende at skulle bøje sig og klaske ungen op på ryg for så AT GIVE SLIP på hende for at trække stropperne op over hende  Gjorde det med ryggen mod senge...just in case  Vil rigtig gerne bære hende på ryggen også så jeg har hænderne fri til fx støvsugning mens hun sidder og hygger bagpå.

Anmeld

15. september 2010

K&S

dorthemus skriver:

Her er et link:

SUPER - tak for link til UK hjemmeside, jeg har været en nød til at finde frem til en...!

Anmeld

15. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Jo det tror jeg...skal også øve lidt mere med bindeteknikkerne. De  små må ihvertfald ikke sidde for lavt og så skal du huske at trække stropperne godt ind da de giver sig når du bevæger dig....Bønnes numse skal sidde i din navlehøjde

Men som sagt..ØV DIG!  Jeg prøvede med en rygbæring idag...yikes hvor var jeg bange for at tabe hende. Meget grænseoverskridende at skulle bøje sig og klaske ungen op på ryg for så AT GIVE SLIP på hende for at trække stropperne op over hende  Gjorde det med ryggen mod senge...just in case  Vil rigtig gerne bære hende på ryggen også så jeg har hænderne fri til fx støvsugning mens hun sidder og hygger bagpå.

Haha, ja, jeg tror også, at jeg vil være noget nervøs ved det. Men læres, det skal det altså! Det giver jo en helt anden frihed, selvom man er tæt på hinanden!

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

K&S skriver:

SUPER - tak for link til UK hjemmeside, jeg har været en nød til at finde frem til en...!

Velbekomme

Psssst det er incl. lev. omkostninger der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.