Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Loa

Ih hvor ser det fint og hyggeligt ud....

Glææææder mig til at modtage min

Er der nogen alders/vægt grænse for hvornår de må sidde med benene ude ligesom Runa gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

NoName

Ranarupta skriver:

Den ser rigtigt lækker ud, Dorthe. 

Har du prøvet en vikle også? I så fald, er den nye Mei Tai så lige så god for ryggen?

Vi har en strækvikle, som vi jo ikke kan bruge i alt for lang tid. Og så skal vi finde et alternativ. 

Mei Tai'en ser rigtigt fin ud, men er lidt bange for, at "stropperne" på skuldrene vil være hårde for skuldrene. Og det er jo ikke et problem med vikler...

Stropperne er polstrede over skuldrene

(undskyld jeg lige blander mig)

Anmeld

15. september 2010

roenlund

Ranarupta skriver:

Har du prøvet en vikle også? I så fald, er den nye Mei Tai så lige så god for ryggen?

Vi har en strækvikle, som vi jo ikke kan bruge i alt for lang tid. Og så skal vi finde et alternativ. 

Mei Tai'en ser rigtigt fin ud, men er lidt bange for, at "stropperne" på skuldrene vil være hårde for skuldrene. Og det er jo ikke et problem med vikler...

Hvor længe kan man bruge strækviklen for sadan en overvejer jeg at købe.... Har lige oprettet en tråd om hvad der er bedst fra de er helt små...

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Det er den også  Jeg kan ikke vente med at sætte Runa i den igen idag når vi skal ud og handle  Den er god for skulderen for bindebåndene er polstrede på skulderen og i øvrigt også i bærestykket nederst så den ikke generer på maven.

Jeg har også haft en vikle, men blev ALDRIG gode venner med den....synes der er for meget stof

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Loa skriver:

Ih hvor ser det fint og hyggeligt ud....

Glææææder mig til at modtage min

Er der nogen alders/vægt grænse for hvornår de må sidde med benene ude ligesom Runa gør?

De skal bare kunne sidde komfortabelt, dvs at deres ben er lange nok så det er rart...synes først Runa sider godt sådan nu og hun er 3½ måned gammel. Men hun har også korte ben

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hmmm... Jeg synes måske bare hun er lidt tung selvom hun kun vejer 8,5 kg med sine 10½ md.

Nej nej nej det er hun ikke! Det handler bare om at finde den rigtige model....jeg har været igennem nogle stykker efterhånden  Jeg sværger også til Manducaen når barnet bliver større så måske er det noget for jer? Men slynger/mei tai´s kan altså bruges til barnet vejer omkring 20 kg, såeh...

Anmeld

15. september 2010

DK

Ihhh hun ser bare så stor ud, den lille Runa! Hvor hun dog vokser, altså!

Nu er jeg ikke sådan slynge-pige, men den er i alt fald super fin i farven, og rigtig lækkert mønster! Og det ser jo ud til at den passer dig lige på en prik!!

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

DK skriver:

Ihhh hun ser bare så stor ud, den lille Runa! Hvor hun dog vokser, altså!

Nu er jeg ikke sådan slynge-pige, men den er i alt fald super fin i farven, og rigtig lækkert mønster! Og det ser jo ud til at den passer dig lige på en prik!!

Tak  Jeg elsker bare at bære Runa...elsker den tætte kontakt  Og ja min basse er ved at blive stor...16 uger i morgen og over 7 kg tung  

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

...Glemte lige at sige, at jeg har to skader i ryggen/lænden og skal passe på med at løfte og den sad så godt på mig, at jeg havde den på i en time uden at få ondt

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

mama10 skriver:

Tillykke med den, hvor er den bare flot!! I ser glade ud. Men prøv at kig igen på brugsanvisningen, kan se at du har båndet knuden op ved hendes ryg, men den skal ned til numsen eller krydses ved numsen og bindes bag din ryg God fornøjelse med den :-D

Tak

Det behøver den ikke...se i brugsanvisningen igen under front tie  Synes båndene er lidt for korte når jeg binder på ryggen. Hun sidder så godt på den her måde og så støtter båndet hende i ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.