Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih hvor ser det fint og hyggeligt ud....
Glææææder mig til at modtage min
Er der nogen alders/vægt grænse for hvornår de må sidde med benene ude ligesom Runa gør?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ranarupta skriver: Den ser rigtigt lækker ud, Dorthe. Har du prøvet en vikle også? I så fald, er den nye Mei Tai så lige så god for ryggen? Vi har en strækvikle, som vi jo ikke kan bruge i alt for lang tid. Og så skal vi finde et alternativ. Mei Tai'en ser rigtigt fin ud, men er lidt bange for, at "stropperne" på skuldrene vil være hårde for skuldrene. Og det er jo ikke et problem med vikler...
Den ser rigtigt lækker ud, Dorthe.
Har du prøvet en vikle også? I så fald, er den nye Mei Tai så lige så god for ryggen?
Vi har en strækvikle, som vi jo ikke kan bruge i alt for lang tid. Og så skal vi finde et alternativ.
Mei Tai'en ser rigtigt fin ud, men er lidt bange for, at "stropperne" på skuldrene vil være hårde for skuldrene. Og det er jo ikke et problem med vikler...
Stropperne er polstrede over skuldrene
(undskyld jeg lige blander mig)
Hvor længe kan man bruge strækviklen for sadan en overvejer jeg at købe.... Har lige oprettet en tråd om hvad der er bedst fra de er helt små...
Det er den også Jeg kan ikke vente med at sætte Runa i den igen idag når vi skal ud og handle Den er god for skulderen for bindebåndene er polstrede på skulderen og i øvrigt også i bærestykket nederst så den ikke generer på maven.
Jeg har også haft en vikle, men blev ALDRIG gode venner med den....synes der er for meget stof
Loa skriver: Ih hvor ser det fint og hyggeligt ud.... Glææææder mig til at modtage min Er der nogen alders/vægt grænse for hvornår de må sidde med benene ude ligesom Runa gør?
De skal bare kunne sidde komfortabelt, dvs at deres ben er lange nok så det er rart...synes først Runa sider godt sådan nu og hun er 3½ måned gammel. Men hun har også korte ben
Baagøe skriver: Hmmm... Jeg synes måske bare hun er lidt tung selvom hun kun vejer 8,5 kg med sine 10½ md.
Hmmm... Jeg synes måske bare hun er lidt tung selvom hun kun vejer 8,5 kg med sine 10½ md.
Nej nej nej det er hun ikke! Det handler bare om at finde den rigtige model....jeg har været igennem nogle stykker efterhånden Jeg sværger også til Manducaen når barnet bliver større så måske er det noget for jer? Men slynger/mei tai´s kan altså bruges til barnet vejer omkring 20 kg, såeh...
Ihhh hun ser bare så stor ud, den lille Runa! Hvor hun dog vokser, altså!
Nu er jeg ikke sådan slynge-pige, men den er i alt fald super fin i farven, og rigtig lækkert mønster! Og det ser jo ud til at den passer dig lige på en prik!!
DK skriver: Ihhh hun ser bare så stor ud, den lille Runa! Hvor hun dog vokser, altså! Nu er jeg ikke sådan slynge-pige, men den er i alt fald super fin i farven, og rigtig lækkert mønster! Og det ser jo ud til at den passer dig lige på en prik!!
Tak Jeg elsker bare at bære Runa...elsker den tætte kontakt Og ja min basse er ved at blive stor...16 uger i morgen og over 7 kg tung
...Glemte lige at sige, at jeg har to skader i ryggen/lænden og skal passe på med at løfte og den sad så godt på mig, at jeg havde den på i en time uden at få ondt
mama10 skriver: Tillykke med den, hvor er den bare flot!! I ser glade ud. Men prøv at kig igen på brugsanvisningen, kan se at du har båndet knuden op ved hendes ryg, men den skal ned til numsen eller krydses ved numsen og bindes bag din ryg God fornøjelse med den :-D
Tillykke med den, hvor er den bare flot!! I ser glade ud. Men prøv at kig igen på brugsanvisningen, kan se at du har båndet knuden op ved hendes ryg, men den skal ned til numsen eller krydses ved numsen og bindes bag din ryg God fornøjelse med den :-D
Tak
Det behøver den ikke...se i brugsanvisningen igen under front tie Synes båndene er lidt for korte når jeg binder på ryggen. Hun sidder så godt på den her måde og så støtter båndet hende i ryggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128