Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

WOW NEMT!!!

Kan man ikke købe den i DK? Tænker at jeg vil sætte den på Malous ønskeliste.

Ja ikke  Der kan selv vi fummelfingrede være med

Det kan man godt..kan bare ikke huske hjemmesiden, men der er udvalget småt og dobbelt så dyre. Så jeg tror godt det kan betale sig med USA..eller prøve at finde en hjemmeside i UK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Hvor er den fin

jeg kan se der er en lille forskel på den vi har, din har lidt mere støtte til hovedet end vores, men det går nok... Hvor sidder hun fint den lille Runa mus... Glæder mig til Caroline bliver lidt større så hun kan sidde med benene ude, da jeg tror det er mest behageligt i længden...

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

noname skriver:

Hvor er den fin

jeg kan se der er en lille forskel på den vi har, din har lidt mere støtte til hovedet end vores, men det går nok... Hvor sidder hun fint den lille Runa mus... Glæder mig til Caroline bliver lidt større så hun kan sidde med benene ude, da jeg tror det er mest behageligt i længden...

Jeg er også glad for den hovedstøtte og så kan den jo vippes ned hvis der er behov for det

Kan ikke huske om jeg har sendt dig et link på hvordan man sætter de små i en slynge...ellers se længere oppe i tråden i svaret til Zette

Anmeld

14. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Jeg er også glad for den hovedstøtte og så kan den jo vippes ned hvis der er behov for det

Kan ikke huske om jeg har sendt dig et link på hvordan man sætter de små i en slynge...ellers se længere oppe i tråden i svaret til Zette

jow det har du, og jeg har gemt linket...

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

noname skriver:

jow det har du, og jeg har gemt linket...

Ammehjerne

Anmeld

14. september 2010

NoName

dorthemus skriver:

Ammehjerne

hahahahha kender det godt...

jeg kan fortælle den samme ting til kæresten med et kvarters mellemrum uden at være klar over det...

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

noname skriver:

hahahahha kender det godt...

jeg kan fortælle den samme ting til kæresten med et kvarters mellemrum uden at være klar over det...

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Din datter er altså ikke for stor at bære

Hmmm... Jeg synes måske bare hun er lidt tung selvom hun kun vejer 8,5 kg med sine 10½ md.

Anmeld

14. september 2010

Ranarupta

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Den ser rigtigt lækker ud, Dorthe. 

Har du prøvet en vikle også? I så fald, er den nye Mei Tai så lige så god for ryggen?

Vi har en strækvikle, som vi jo ikke kan bruge i alt for lang tid. Og så skal vi finde et alternativ. 

Mei Tai'en ser rigtigt fin ud, men er lidt bange for, at "stropperne" på skuldrene vil være hårde for skuldrene. Og det er jo ikke et problem med vikler...

Anmeld

15. september 2010

mama10

Tillykke med den, hvor er den bare flot!! I ser glade ud. Men prøv at kig igen på brugsanvisningen, kan se at du har båndet knuden op ved hendes ryg, men den skal ned til numsen eller krydses ved numsen og bindes bag din ryg God fornøjelse med den :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.