Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

De er nu også rigtig flotte  Skal helt sikkert have fat på en Mei Tai, men er nu også ret hug på en Beco - Uha Uha, det er svært at beslutte sig.. Jeg er dog så "heldig", at jeg pt. bor i England. Her er slynger og bæreseler lige det billigere end hjemme i Danmark. Tror hellere jeg må kontakte hende, som laver Simply Mei Tai  Hi Hi 

PS: "Heldig" betydende, at jeg savner Danmark og vores lejlighed hjemme i Viborg 

Det ville jeg også gøre hvis jeg havde den mulighed...hvad laver du i England?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Tak tak

Jeg prøvede med en rygbæring idag, gik ikke suuuper godt!...yikes hvor var jeg bange for at tabe hende. Meget grænseoverskridende at skulle bøje sig og klaske ungen op på ryg for så AT GIVE SLIP på hende for at trække stropperne op over hende  Gjorde det med ryggen mod senge...just in case  Vil rigtig gerne bære hende på ryggen også så jeg har hænderne fri til fx støvsugning mens hun sidder og hygger bagpå.

Havde ikke lige overskud til at tage billeder...prøver igen i morgen

Nej, nej - det er ryggen når hun sidder foran jeg er interesseret i

Billeder hvor hun sidder på ryggen skulle være for at have en undskyldning for at kigge på billeder af hende...

Jeg er interesseret i ryggen fordi jeg pusler med planer om at sy en i dette stof: 

og så med nogle pink detaljer tror jeg - og chokoladebrun babyfløjl...

aaanyway - jeg synes det er en smart detalje at du kan binde hende hen over ryggen istedet for under numsen, og jeg tænker at de må kræve en eller anden form for støtte mellem skuldrene for at holde stropperne på plads, så de ikke kommer til at genere under armene...

Derfor...

Anmeld

15. september 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Det ville jeg også gøre hvis jeg havde den mulighed...hvad laver du i England?

Jeg er hjemmegående husmoder  Jeg bor i Oxford sammen med min kæreste, som er udstationeret herovre af Det Danske Flyvevåben. Vi skal hjem til Danmark igen til april næste år. 

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Billeder hvor hun sidder på ryggen skulle være for at have en undskyldning for at kigge på billeder af hende...

Jeg er interesseret i ryggen fordi jeg pusler med planer om at sy en i dette stof: 

aaanyway - jeg synes det er en smart detalje at du kan binde hende hen over ryggen istedet for under numsen, og jeg tænker at de må kræve en eller anden form for støtte mellem skuldrene for at holde stropperne på plads, så de ikke kommer til at genere under armene...

Derfor...

Nåhh...jamen kan du ikke se det på de billeder der er i starten af tråden?? Fedt mønster i øvrigt  Den må du flashe når du er færdig

Panelet på vores er ret stift og har en hovedstøtte, så jeg synes hun sidder meget stabilt og ikke blir generet..hun kan også have armene fri under bæreselerne

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

Jeg er hjemmegående husmoder  Jeg bor i Oxford sammen med min kæreste, som er udstationeret herovre af Det Danske Flyvevåben. Vi skal hjem til Danmark igen til april næste år. 

Nå okay...nyd det, bare det var mig

Anmeld

15. september 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Nåhh...jamen kan du ikke se det på de billeder der er i starten af tråden?? Fedt mønster i øvrigt  Den må du flashe når du er færdig

Panelet på vores er ret stift og har en hovedstøtte, så jeg synes hun sidder meget stabilt og ikke blir generet..hun kan også have armene fri under bæreselerne

Jeg kan bare SLET ikke forklare mig i dag - jeg giver ammehjerne skylden.. og min syge baby..

Det er DIN ryg - hvordan stropperne sidder mellem dine skulderblade. Er der et eller andet der holder dem mellem dine skuldre, eller er de bare krydsede?

Jeg tænker at hvis de bare er krydsede, så kunne jeg forestille mig at de kommer til at genere dine skuldre når den er bundet så højt oppe.

Giver det mening?

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

Ihh hvor lækkert søde  Her er THias blevet rigtig glad for Baby Björn bæreselen og nyder at vende udad, så han kan følge med i alting! Skønt - meeen tungt!

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

Skouboe skriver:

Derfor...

Wau! HVOR har du anskaffet dig dette smukke smukke stykke stof??

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Jeg kan bare SLET ikke forklare mig i dag - jeg giver ammehjerne skylden.. og min syge baby..

Det er DIN ryg - hvordan stropperne sidder mellem dine skulderblade. Er der et eller andet der holder dem mellem dine skuldre, eller er de bare krydsede?

Jeg tænker at hvis de bare er krydsede, så kunne jeg forestille mig at de kommer til at genere dine skuldre når den er bundet så højt oppe.

Giver det mening?

NÅRHHHH  Jeg tror desværre det er mig der er dum idag og fattesvag...hehe det rimede 

Jamen de er krydsede på ryggen...synes ikke det gør ondt

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ihh hvor lækkert søde  Her er THias blevet rigtig glad for Baby Björn bæreselen og nyder at vende udad, så han kan følge med i alting! Skønt - meeen tungt!

Der var du jo  Gik forbi dig idag, men havde så meget at bære på så jeg ville bare hjem inden det begyndte at regne...går det godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.