Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Takker søde, den var sgu hård at sluge... Håber der er plads i næste cyklus...

Kan I ikke finde et andet sted???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Kan I ikke finde et andet sted???

Så bliver det privat og det har vi ikke råd til... jeg er stadig arbejdsløs... De fleste steder tager først nye ind i det nye år... Mange har strømmet til pga. den spareplan regeringen har lavet...

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Så bliver det privat og det har vi ikke råd til... jeg er stadig arbejdsløs... De fleste steder tager først nye ind i det nye år... Mange har strømmet til pga. den spareplan regeringen har lavet...

Ja sådan noget

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

I bliver simpelthen nødt til at se disse:

http://simplymeitai.co.uk/simplymeitai-gallery

Hold op hvor er de flotte..

Tjek lige dem her

www.kleinsmekker.dk

Anmeld

15. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Nej nej nej det er hun ikke! Det handler bare om at finde den rigtige model....jeg har været igennem nogle stykker efterhånden  Jeg sværger også til Manducaen når barnet bliver større så måske er det noget for jer? Men slynger/mei tai´s kan altså bruges til barnet vejer omkring 20 kg, såeh...

Hmm... OK. Når du taler om modellerne er det som at høre russisk i mine ører

Anmeld

15. september 2010

Skouboe

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Har du mulighed for at nuppe et fotografi af ryggen af den, når den er bundet? Jeg er især interesseret i hvordan den sidder på skuldrene.

Lækker Mei-Tai til en lækker lille dame iøvrigt

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Hmm... OK. Når du taler om modellerne er det som at høre russisk i mine ører

Fnis...hehe, sådan var det også for mig før jeg googlede mig gennem bæredimsejunglen

Se her:

www.mamaslife.dk

www.kleinsmekker.dk

www.slynger.dk

www.filabel.dk

www.babyhawk.com

og der er maaaange flere

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Skouboe skriver:

Har du mulighed for at nuppe et fotografi af ryggen af den, når den er bundet? Jeg er især interesseret i hvordan den sidder på skuldrene.

Lækker Mei-Tai til en lækker lille dame iøvrigt

Tak tak

Jeg prøvede med en rygbæring idag, gik ikke suuuper godt!...yikes hvor var jeg bange for at tabe hende. Meget grænseoverskridende at skulle bøje sig og klaske ungen op på ryg for så AT GIVE SLIP på hende for at trække stropperne op over hende  Gjorde det med ryggen mod senge...just in case  Vil rigtig gerne bære hende på ryggen også så jeg har hænderne fri til fx støvsugning mens hun sidder og hygger bagpå.

Havde ikke lige overskud til at tage billeder...prøver igen i morgen

Anmeld

15. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Fnis...hehe, sådan var det også for mig før jeg googlede mig gennem bæredimsejunglen

Se her:

www.mamaslife.dk

www.kleinsmekker.dk

www.slynger.dk

www.filabel.dk

www.babyhawk.com

og der er maaaange flere

Tak

Anmeld

15. september 2010

Bb3031

dorthemus skriver:

Tjek lige dem her

www.kleinsmekker.dk

De er nu også rigtig flotte  Skal helt sikkert have fat på en Mei Tai, men er nu også ret hug på en Beco - Uha Uha, det er svært at beslutte sig.. Jeg er dog så "heldig", at jeg pt. bor i England. Her er slynger og bæreseler lige det billigere end hjemme i Danmark. Tror hellere jeg må kontakte hende, som laver Simply Mei Tai  Hi Hi 

PS: "Heldig" betydende, at jeg savner Danmark og vores lejlighed hjemme i Viborg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.