Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.194 visninger
157 svar
0 synes godt om
14. september 2010

dorthemus

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Uh, den var fin . Vi har også lige købt en Mei Tai, men har ikke fået den taget i brug endnu.

Anmeld

14. september 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Hvor er den fin! Og den ser rigtig god ud at gå med!

Knus fra

Julie

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Nej hvor er den dog lækker (: & sikke hyggeligt det ser ud

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Uh, den var fin . Vi har også lige købt en Mei Tai, men har ikke fået den taget i brug endnu.

Jeg er virkelig glad for den...hvilken én har I?

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

JulieE skriver:

Hvor er den fin! Og den ser rigtig god ud at gå med!

Knus fra

Julie

Det er den også  Runa vejer over 7 kg så jeg var spændt på hvordan det ville være, men den er dødnem at tage på og fylder næsten ingen ting

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Stoltmor21 skriver:

Nej hvor er den dog lækker (: & sikke hyggeligt det ser ud

Tak! Ja det var så hyggeligt at gå og sludre på gaden med hende så tæt på og det bedste var at hun ikke brokkede sig men faktisk så ud som om hun hyggede sig

Anmeld

14. september 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

Jeg er virkelig glad for den...hvilken én har I?

Den hedder Freehand baby carrier i brun med lyserøde blomster:

http://www.krusedull.net/index.php?main_page=product_info&cPath=14_16&products_id=633

Rigtig fin, skal bare lige have øvet mig i at binde den rigtigt.

Anmeld

14. september 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Det er den også  Runa vejer over 7 kg så jeg var spændt på hvordan det ville være, men den er dødnem at tage på og fylder næsten ingen ting

Fedt! Skal vi en gang have nr 3 skal jeg helt sikkert også have sådan en istedet for babybjørnen. Så fedt, at de ikke fylder noget, så de er nemme at have med i pusletasken.

Anmeld

14. september 2010

LISBETH:-)

Nøj hvor ser det hyggeligt ud, og sikke en smuk mor Runa har :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.