Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Haha, ja, jeg tror også, at jeg vil være noget nervøs ved det. Men læres, det skal det altså! Det giver jo en helt anden frihed, selvom man er tæt på hinanden!

Lige præcis..og jeg har så dårlig samvittighed over bare at lade hende ligge længe alene på legetæppet mens jeg fiser rundt med støvsugeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

MRN

Ih, hvor ser den bare skøn ud.

Er ny her på baby.dk, men har selv en søn på 4 måneder og da han var helt lille anskaffede jeg mig en skildpadde Mai Tai.

Er først begyndt at bruge den nu - og det er intet mindre end fantastisk at bære sit barn (og have arme fri samtidig)

Vi skal til Thailand om 3 måneder og glæder mig til at kunne tage den en masse i brug der nede!!!

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

MRN skriver:

Er ny her på baby.dk, men har selv en søn på 4 måneder og da han var helt lille anskaffede jeg mig en skildpadde Mai Tai.

Er først begyndt at bruge den nu - og det er intet mindre end fantastisk at bære sit barn (og have arme fri samtidig)

Vi skal til Thailand om 3 måneder og glæder mig til at kunne tage den en masse i brug der nede!!!

Den blir da et hit ....og så ville jeg kigge på nogle slynger dernede, der er sikkert vildt mange lækre

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

MRN skriver:

Og nå ja VELKOMMEN på Baby.dk

Anmeld

15. september 2010

MRN

dorthemus skriver:

Og nå ja VELKOMMEN på Baby.dk

Tak tak - og ja du har da ret, skal da helt sikkert lede efter nogle lækre slynger i Thailand. Havde jeg slet ikke tænkt på :-)

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Hvor er den bare fiiiiin søde!!! Krammer

Anmeld

15. september 2010

Bb3031

I bliver simpelthen nødt til at se disse:

http://simplymeitai.co.uk/simplymeitai-gallery

Hold op hvor er de flotte..

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Peiner skriver:

I bliver simpelthen nødt til at se disse:

http://simplymeitai.co.uk/simplymeitai-gallery

Hold op hvor er de flotte..

Ejjjjjjjj fyyyyyyyyy hvor er du tarvelig og vise sådan nogle flotte Mei Tais..dem skal jeg lige se lidt nærmere på

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Hvor er den bare fiiiiin søde!!! Krammer

Tak  Hvor er jeg ked af, at I blev afvist til behandling i denne ombæring

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Tak  Hvor er jeg ked af, at I blev afvist til behandling i denne ombæring

Takker søde, den var sgu hård at sluge... Håber der er plads i næste cyklus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.