Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

dorthemus

roenlund skriver:

Jeg tror også at jeg har besluttet mig for at det må være sådan en jeg skal have med lomme og strop i nogle sorte farver med xl stropper... Så ved jeg bare ikke om jeg skal have noget andet til at starte med når han er spæd, synes bare ikke pengene er til at købe flere forskellige...

Hvor mange dollars endte du med at betale???

Jeg betalte vist 93 ialt og det var incl. lev. omkost. og der blev trukket 554 kr på mit kort  Jeg ved godt, at det er mange penge hvis man skal have flere bæredimser...men jeg ville nok vælge noget andet til den helt lille spæde baby...det er først nu hvor Runa er 16 uger, at hun synes det er sjovt at blive båret siddende.  Men igen, så kender jeg også flere som bruger en MT fra deres børn er helt små...fx min niece Zafir.

Jeg har haft en lommeslynge som vi var glade for indtil hun blev for stor...måske en ringslynge ville være godt for jer i starten? Du kan jo altid købe brugt  Ved der er én herinde som sælger sin ringslynge...prøv at kigge i den her debatgruppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Loa

dorthemus skriver:

Jeg betalte vist 93 ialt og det var incl. lev. omkost. og der blev trukket 554 kr på mit kort  Jeg ved godt, at det er mange penge hvis man skal have flere bæredimser...men jeg ville nok vælge noget andet til den helt lille spæde baby...det er først nu hvor Runa er 16 uger, at hun synes det er sjovt at blive båret siddende.  Men igen, så kender jeg også flere som bruger en MT fra deres børn er helt små...fx min niece Zafir.

Jeg har haft en lommeslynge som vi var glade for indtil hun blev for stor...måske en ringslynge ville være godt for jer i starten? Du kan jo altid købe brugt  Ved der er én herinde som sælger sin ringslynge...prøv at kigge i den her debatgruppe.

Dorthe, hvor længe gik der før du modtog din? Og fik du besked på mail om den var sendt?

Afventer i spænding min nemlig..... Jeg bestilte den i fredags, og det var en fra deres lager....

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

Loa skriver:

Dorthe, hvor længe gik der før du modtog din? Og fik du besked på mail om den var sendt?

Afventer i spænding min nemlig..... Jeg bestilte den i fredags, og det var en fra deres lager....

Jeg fik den om tirsdagen og det var også én fra lageret...de er nok lige på trapperne. Spændende

HUSK NU BILLEDER

Anmeld

16. september 2010

LISBETH:-)

Lægger i ikke billeder ind i tråden jeg har lavet

Anmeld

16. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Lægger i ikke billeder ind i tråden jeg har lavet

Joooooooooo i morgen når jeg har fået taget nye billeder  Prøvede rygbæring i dag...sååå grænseoverskridende at skulle give slip på Runa mens hun lå på min ryg, så jeg ku binde stropperne  Men det gik ...og hun faldt ikke ned

Anmeld

17. september 2010

Loa

Ih hvorfor fortæller mine notifikationer mig at du har svaret mig når jeg ikke kan se svaret

----------------------------------------------------------------

Nu kunne jeg se det..... Mystisk

Anmeld

17. september 2010

Loa

dorthemus skriver:

Jeg fik den om tirsdagen og det var også én fra lageret...de er nok lige på trapperne. Spændende

HUSK NU BILLEDER

Årh spændende! Håber på idag så

Skal nok lægge billeder ind, hvis jeg kan finde ud af at tage den på  

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Loa skriver:

Årh spændende! Håber på idag så

Skal nok lægge billeder ind, hvis jeg kan finde ud af at tage den på  

Det kan du helt siddert...bare husk at sætte dit barn i din navlehøjde og træk godt til i snorene. I skal være så tæt som muligt uden det selvfølgelig blir ubehageligt for jer begge

Jeg lægger også også flere billeder ud i Lisbeths tråd senere idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.