Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VictorsMoar skriver: Tusind tak for hurtigt svar Har netop været inde og se på den Manduca bæresele, og den ser jo rigtig fin ud og lyder til at være et godt valg. Tror næsten at jeg bliver nød til at købe den. Så tak for din anbefaling Rigtig god aften
Tusind tak for hurtigt svar
Har netop været inde og se på den Manduca bæresele, og den ser jo rigtig fin ud og lyder til at være et godt valg.
Tror næsten at jeg bliver nød til at købe den. Så tak for din anbefaling
Rigtig god aften
Velbekomme og i lige måde.....jeg har for øvrigt også selv en Manduca
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er altså bare en bæredimse-mor
Du har været hele paletten rundt - dejligt. Så kan vi andre trække på dine erfaringer.
Den ser super cool ud - dejligt at både mor og datter nyder den nye frihed kombineret med nærhed
KaMa skriver: Du er altså bare en bæredimse-mor Du har været hele paletten rundt - dejligt. Så kan vi andre trække på dine erfaringer. Den ser super cool ud - dejligt at både mor og datter nyder den nye frihed kombineret med nærhed
Nemmerlig! Jeg har jo fået solgt lommeslyngen...sælger ikke Manducaen alligevel, for den er god til større børn fortæller en slyngevejleder mig her fra Baby.dk
Synes det er FANTASTISK at bære Den Lille Fede
Niiiiiceeee Den ser lækker ud...
Baagøe skriver: Niiiiiceeee Den ser lækker ud...
Det er den også Glæder mig allerede til vi skal prøve den igen i morgen
dorthemus skriver: Det er den også Glæder mig allerede til vi skal prøve den igen i morgen
Runa ser også ud til at kunne lide den...
hvor er den bare fin!! den klæder jer rigtig meget!
- sådan en skal jeg vidst også have anskaffet til lillemanden og jeg!
Baagøe skriver: Runa ser også ud til at kunne lide den...
Ja ellers var det heller ikke gået...har også en Manduca, men den er bedst til større børn, så den venter jeg med. Den her er nem at binde så Runa når ikke at blive utidig og hyle så mor her får svedige stressede hænder
sophieamalia skriver: hvor er den bare fin!! den klæder jer rigtig meget! - sådan en skal jeg vidst også have anskaffet til lillemanden og jeg!
De er så fede!! Og så kan man designe dem selv...og vælge farve og mønster på panelet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128