Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Ja ellers var det heller ikke gået...har også en Manduca, men den er bedst til større børn, så den venter jeg med. Den her er nem at binde så Runa når ikke at blive utidig og hyle så mor her får svedige stressede hænder
Ja ellers var det heller ikke gået...har også en Manduca, men den er bedst til større børn, så den venter jeg med. Den her er nem at binde så Runa når ikke at blive utidig og hyle så mor her får svedige stressede hænder
Har aldrig brugt de der bæredimser, men hvis jeg mod forventning skulle have nr. 2, så ville jeg klart have en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: De er så fede!! Og så kan man designe dem selv...og vælge farve og mønster på panelet
De er så fede!! Og så kan man designe dem selv...og vælge farve og mønster på panelet
Ejjjj, hvor fedt!!
du har vel ikke et link?
må ha' må ha' må ha'!
Jeg har ikke lige læst alle kommentarerne (orkede ikke ) men den ser vildt god ud, jeg tænker dog om en klaphat som mig kan finde ud af det? Er den svær at binde ? Den skal helst være idiotsikker for mig..
og hvad koster sådan en fin en?
Baagøe skriver: Har aldrig brugt de der bæredimser, men hvis jeg mod forventning skulle have nr. 2, så ville jeg klart have en
Din datter er altså ikke for stor at bære
sophieamalia skriver: Ejjjj, hvor fedt!! du har vel ikke et link? må ha' må ha' må ha'!
Joda www.babyhawk.com
Men der er jo lige det der lille issue omkring tolden Jeg fik den leveret idag og ved ikke om der kommer en regning
dorthemus skriver: Joda www.babyhawk.com Men der er jo lige det der lille issue omkring tolden Jeg fik den leveret idag og ved ikke om der kommer en regning
åh ja, det skal man lige huske at tænke på!!
- har du en idé om hvor meget det er??
Zette skriver: Jeg har ikke lige læst alle kommentarerne (orkede ikke ) men den ser vildt god ud, jeg tænker dog om en klaphat som mig kan finde ud af det? Er den svær at binde ? Den skal helst være idiotsikker for mig.. og hvad koster sådan en fin en?
Jeg er også en klaphat og KAN IKKE læse brugsanvisninger....jeg kigger på youtube istedet
Den er IDIOTSIKKER...så nem!!
Den kostede 554 kr. incl. lev. omkost. og kom i løbet af 4 dage fra USA. Håber ikke jeg får en ekstra regning på told
Her er et link:
http://www.youtube.com/watch?v=gG_I4MV_QHU&feature=related
sophieamalia skriver: åh ja, det skal man lige huske at tænke på!! - har du en idé om hvor meget det er??
Nej...men jeg håber den er gået igennem siden jeg bare fik den udleveret. Du kan også bestille den i England og så er der jo ikke told på. Prøv at søge på navnet
dorthemus skriver: Nej...men jeg håber den er gået igennem siden jeg bare fik den udleveret. Du kan også bestille den i England og så er der jo ikke told på. Prøv at søge på navnet
jamen så har du sikkert være heldig.
dorthemus skriver: Jeg er også en klaphat og KAN IKKE læse brugsanvisninger....jeg kigger på youtube istedet Den er IDIOTSIKKER...så nem!! Den kostede 554 kr. incl. lev. omkost. og kom i løbet af 4 dage fra USA. Håber ikke jeg får en ekstra regning på told Her er et link: http://www.youtube.com/watch?v=gG_I4MV_QHU&feature=related
WOW NEMT!!!
Kan man ikke købe den i DK? Tænker at jeg vil sætte den på Malous ønskeliste.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128