Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja ellers var det heller ikke gået...har også en Manduca, men den er bedst til større børn, så den venter jeg med. Den her er nem at binde så Runa når ikke at blive utidig og hyle så mor her får svedige stressede hænder

Har aldrig brugt de der bæredimser, men hvis jeg mod forventning skulle have nr. 2, så ville jeg klart have en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

CiSo

dorthemus skriver:

De er så fede!! Og så kan man designe dem selv...og vælge farve og mønster på panelet

Ejjjj, hvor fedt!!

du har vel ikke et link?

må ha' må ha' må ha'! 

Anmeld

14. september 2010

smokin

Jeg har ikke lige læst alle kommentarerne (orkede ikke ) men den ser vildt god ud, jeg tænker dog om en klaphat som mig kan finde ud af det? Er den svær at binde ? Den skal helst være idiotsikker for mig..

og hvad koster sådan en fin en?

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Har aldrig brugt de der bæredimser, men hvis jeg mod forventning skulle have nr. 2, så ville jeg klart have en

Din datter er altså ikke for stor at bære

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

sophieamalia skriver:

Ejjjj, hvor fedt!!

du har vel ikke et link?

må ha' må ha' må ha'! 

Joda www.babyhawk.com

Men der er jo lige det der lille issue omkring tolden  Jeg fik den leveret idag og ved ikke om der kommer en regning

Anmeld

14. september 2010

CiSo

dorthemus skriver:

Joda www.babyhawk.com

Men der er jo lige det der lille issue omkring tolden  Jeg fik den leveret idag og ved ikke om der kommer en regning

åh ja, det skal man lige huske at tænke på!!

- har du en idé om hvor meget det er??

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg har ikke lige læst alle kommentarerne (orkede ikke ) men den ser vildt god ud, jeg tænker dog om en klaphat som mig kan finde ud af det? Er den svær at binde ? Den skal helst være idiotsikker for mig..

og hvad koster sådan en fin en?

Jeg er også en klaphat og KAN IKKE læse brugsanvisninger....jeg kigger på youtube istedet

Den er IDIOTSIKKER...så nem!!

Den kostede 554 kr. incl. lev. omkost. og kom i løbet af 4 dage fra USA. Håber ikke jeg får en ekstra regning på told

Her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=gG_I4MV_QHU&feature=related

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

sophieamalia skriver:

åh ja, det skal man lige huske at tænke på!!

- har du en idé om hvor meget det er??

Nej...men jeg håber den er gået igennem siden jeg bare fik den udleveret. Du kan også bestille den i England og så er der jo ikke told på. Prøv at søge på navnet

Anmeld

14. september 2010

CiSo

dorthemus skriver:

Nej...men jeg håber den er gået igennem siden jeg bare fik den udleveret. Du kan også bestille den i England og så er der jo ikke told på. Prøv at søge på navnet

jamen så har du sikkert være heldig.  

Anmeld

14. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg er også en klaphat og KAN IKKE læse brugsanvisninger....jeg kigger på youtube istedet

Den er IDIOTSIKKER...så nem!!

Den kostede 554 kr. incl. lev. omkost. og kom i løbet af 4 dage fra USA. Håber ikke jeg får en ekstra regning på told

Her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=gG_I4MV_QHU&feature=related

WOW NEMT!!!

Kan man ikke købe den i DK? Tænker at jeg vil sætte den på Malous ønskeliste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.