Seeee hvad vi har fået ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

dorthemus

Blyb skriver:

Den ser godt nok fin ud. Men er det ikke muligt af afkorte de lange bindebånd der hænger foran?

Hilsen en total uvidende ;-)

Ikke rigtig for du kan også finde på ryggen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

GUSO

Hej Dorthe.. hvor ser den fin ud, har selv lige købt en Mei Tai som jeg havde i brug da vi var på sommerferie, og det er bare lykken at bære sit barn...
Hilsen Camilla

Anmeld

14. september 2010

N1

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Det er skide smart  og hvor ser i bare glade og tilfredse ud, begge to

Anmeld

14. september 2010

VictorsMoar

dorthemus skriver:

Juhuuu idag fik Runa og jeg vores BabyHawk Mei Tai...den er SÅÅÅ lækker, sidder skide godt på mig og Runa er i god kysseafstand fra mig

Hun har siddet en lille times tid UDEN brok og uden at den har generet mig på skulderen pga de polstrede bånd.

Knus en glad mor, der nu har hænderne fri og et glad barn der er tæt på sin moar

Hej Dorthe,

Hvor ser den fin ud

Men må jeg spørge, hvorfor du netop har valgt dette mærke? Og ikke en BabyBjörn f.eks. Er denne bedre, eller bare federe i design?

Og hvor gamle skal de være for at komme i sådan én?

Vil nemlig gerne selv have en, men er i tvivl om hvilken én jeg skal vælge?

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

VictorsMoar skriver:

Hej Dorthe,

Hvor ser den fin ud

Men må jeg spørge, hvorfor du netop har valgt dette mærke? Og ikke en BabyBjörn f.eks. Er denne bedre, eller bare federe i design?

Og hvor gamle skal de være for at komme i sådan én?

Vil nemlig gerne selv have en, men er i tvivl om hvilken én jeg skal vælge?

Jeg fik den anbefalet af en anden her fra Baby.dk....det er en god begynderslynge og så er den polstret og har hovedstøtte så barnet sidder godt og kan sove i den uden at hovedet dingler. Den er også god at gå med, igen pga de polstrede bindebånd ved skuldrene

Jeg er slet ikke til Babybjørn...der er ikke nok støtte i kroppen, efter min mening. Barnet bærer sin vægt i bækkenet istedet for ude i knæhaserne så de mere sidder ned end hænger og dingler med benene...forstår du??! Hvis du vil have en bæresele istedet for slyngen (hvis du gerne vil undgå at binde) så vil jeg anbefale dig en Manduca...se på www.mamaslife.dk

God fornøjelse 

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

NO skriver:

Det er skide smart  og hvor ser i bare glade og tilfredse ud, begge to

Den er fantastisk og slet ikke svær at binde...som frygtet

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

GUSO skriver:

Hej Dorthe.. hvor ser den fin ud, har selv lige købt en Mei Tai som jeg havde i brug da vi var på sommerferie, og det er bare lykken at bære sit barn...
Hilsen Camilla

Jamen det er det! Jeg har bare ikke kunnet finde noget som passede os begge

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Nøj hvor ser det hyggeligt ud, og sikke en smuk mor Runa har :-)

Det er det også!!! Og taaak ..selv synes jeg, at jeg ligner lort i lagkage idag...men gad ikke lige at shine mig selv op inden photoshoot

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

dorthemus skriver:

den ser smart ud

Anmeld

14. september 2010

VictorsMoar

dorthemus skriver:

Jeg fik den anbefalet af en anden her fra Baby.dk....det er en god begynderslynge og så er den polstret og har hovedstøtte så barnet sidder godt og kan sove i den uden at hovedet dingler. Den er også god at gå med, igen pga de polstrede bindebånd ved skuldrene

Jeg er slet ikke til Babybjørn...der er ikke nok støtte i kroppen, efter min mening. Barnet bærer sin vægt i bækkenet istedet for ude i knæhaserne så de mere sidder ned end hænger og dingler med benene...forstår du??! Hvis du vil have en bæresele istedet for slyngen (hvis du gerne vil undgå at binde) så vil jeg anbefale dig en Manduca...se på www.mamaslife.dk

God fornøjelse 

Tusind tak for hurtigt svar

Har netop været inde og se på den Manduca bæresele, og den ser jo rigtig fin ud og lyder til at være et godt valg.

Tror næsten at jeg bliver nød til at købe den. Så tak for din anbefaling

Rigtig god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.