Hvornår er abort okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

jeg har det bare sådan, der er ingen der skal fortælle MIG og DE mener jeg er klar til at få børn, det er ene og alene noget man selv " ved " om man er.. går man i byen hver dag og skifter kæreste hver 2 dag, kunne det måske tænkes at man skulle vente?!

og de sidste der skal utale som om mig som mor, er folk på baby.dk da jeg kun har mødt ganske få herninde

begge vores børn er planlagt, hvem planlægger at få børn hvis man ikke føler man er klar til det.

jo jeg er på kh lige nu, og har sjovt nok ikke noget valg da jeg har barsel. og min kæreste har arbejde ved noget der hedder small car. vi bor i en lejlighed på 113 kvm, hvor børnene har HVERT deres værelse, og de mangler ingenting overhovedet.

folk har så travlt med udd osv. og ved slet ikke om det i mit tilfælde er noget jeg får? da jeg har ekstremt dårlig ryg, hvor jeg skal have et arbejde der tager meget hensyn til min ryg og ligger i den rigtig lave ende af hvad ang arbejde, hvor fedt er det at få afvide som 19 årig?

Men det er jo en del af det at få børn og blive voksne..at du vil møde mennesker der ikke er enige i dit valg.

Jeg ville selv være ked hvis mine børn fik børn som børn og ja, jeg synes det er for tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

B&J

jbk skriver:

Men dem der har svært ved det får jo ikke deres børn ved at man tvinger den 15 årige til at beholde hendes...kan ikke se sammenhængen i det?

Og lige meget hvordan nogle bruger abort, så er det da bedre de kun ødelægger eget liv og ikke et barns liv også.-...er det ikke?

Det var heller ikke det jeg mente jo en 15år skal ikke ødelægge sit liv med et barn fordi hun har dummet sig... men måske bruge hovede... jeg siger bare at folk der ikke kan få børn må være så kede af det når unge snakker om man bare kan få en abort fordi de ikke gider bruge noget lige som en leg

Anmeld

12. september 2010

Svei

B&J skriver:

Det var heller ikke det jeg mente jo en 15år skal ikke ødelægge sit liv med et barn fordi hun har dummet sig... men måske bruge hovede... jeg siger bare at folk der ikke kan få børn må være så kede af det når unge snakker om man bare kan få en abort fordi de ikke gider bruge noget lige som en leg

Selvfølgelig er de det...jeg kan også blive lidt trist og ked når jeg hører om alle de lykkelige små kernefamilier med mor og far og børn...men det er jo sådan det er, mine vilkår må jeg forholde mig til og leve med på bedste vis...

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

jbk skriver:

Men det er jo en del af det at få børn og blive voksne..at du vil møde mennesker der ikke er enige i dit valg.

Jeg ville selv være ked hvis mine børn fik børn som børn og ja, jeg synes det er for tidligt...

så det godt det ikker er jeres støtte vi skal have, men vores families som støtter os 100 % fordi de kender os og VED vi klare det godt.

Anmeld

12. september 2010

helora

B&J skriver:

jamen jeg med hånden på hjertet har haft p-piller siden jeg var 14 nej ikke for af have sex for der var jeg jomfru men for det gjorde så ondt hver gang og jeg har været på dem ind til jeg blev 22 hvor jeg stoppede fordi mig og min kæreste ønskede os et barn sammen....

og ja mange handler uden af tænke og især børn men så burde forælderne være bedre til af hjælpe dem snakke med dem om det...

Jamen så har du været en af de fornuftige. Jeg kender dog ikke mange som dig .

Jeg er enig med dig i, at man som forældre har pligt til at oplyse sit barn om sex og konsekvenserne, men det er af og til ikke nok.

Jeg mener bare, at der ikke skal sættes uønskede børn i verden, fordi deres mor/far har været for tankeløse til at beskytte sig godt nok.

Anmeld

12. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

så det godt det ikker er jeres støtte vi skal have, men vores families som støtter os 100 % fordi de kender os og VED vi klare det godt.

Præcis...du må lade være med at lade dig påvirke af hvad andre mene... held og lykke.

Anmeld

12. september 2010

B&J

helora skriver:

Jamen så har du været en af de fornuftige. Jeg kender dog ikke mange som dig .

Jeg er enig med dig i, at man som forældre har pligt til at oplyse sit barn om sex og konsekvenserne, men det er af og til ikke nok.

Jeg mener bare, at der ikke skal sættes uønskede børn i verden, fordi deres mor/far har været for tankeløse til at beskytte sig godt nok.

Nej det er rigtigt men bare stadig dybt forkert af tage en abort når man har dummet sig så må man altså være på noget og hvis man glemmer tingene så p-stav der er jo så mange muligheder den dag i dag så man kan undgå det

Anmeld

12. september 2010

Magsen

FruRafn skriver:

så er regler og praksis to forskellige ting, men det ændrer jo altså ikke på reglerne. Og tror nu altså de fleste læger føger reglerne, da de vel er interesseret i at beholde deres autorisation.

mhh.. sådan tror jeg desværre ikke det er ..

Anmeld

12. september 2010

B&J

jbk skriver:

Selvfølgelig er de det...jeg kan også blive lidt trist og ked når jeg hører om alle de lykkelige små kernefamilier med mor og far og børn...men det er jo sådan det er, mine vilkår må jeg forholde mig til og leve med på bedste vis...

ja livet er ikke nemt nej

Anmeld

12. september 2010

wamse

Et abort er altid okay, for så er barnet jo ikke ønsket og ingen børn burde blive født som uønskede.

Det er mit ansvar og ret, selv at bestemme hvornår en abort er den rette løsning i mit liv.

Jeg har selv fået foretaget 2 aborter i mit liv og har aldrig fortrudt et sekund at jeg fik det foretaget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.