Hvornår er abort okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

B&J

Syntes det er okay hvis kondomet springer og man så bliver gravid eller man er blevet voldtaget.... eller hvis man er blevet gravid på p.piller ting der ikke er ens egen skyld ellers syntes jeg sku hvis man er gammel nok til af have sex jamen så er man også gammel nok til af vide hvad der kan ske så må man sku passe på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

NatasjaL

hvorfor er det egenligt at alle kommentere at UNGE MØDRE ikke er klar til at få  børnene at så er en abort okay?!

en på 30 kan sku være lige så umoden som en på 18.

det kan gøre mig så arrig at det er UNGE der skal kommenteres hver gang der bliver disukteret noget. og nej er ikke sur, syns bare ikke det kan være rigtigt! da NOGLE af os sagtens kan være de bedste forældre for vores børn, og vores børn er helt igennem ØNSKE børn.

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

B&J skriver:

Syntes det er okay hvis kondomet springer og man så bliver gravid eller man er blevet voldtaget.... eller hvis man er blevet gravid på p.piller ting der ikke er ens egen skyld ellers syntes jeg sku hvis man er gammel nok til af have sex jamen så er man også gammel nok til af vide hvad der kan ske så må man sku passe på

som jeg siger kunne jeg aldrig drømme om at sætte et uønsket barn til verden, for ville jeg være gravid igen, var jeg jo ikke startet på p-piller og her kommer der ikke en " smutter " for jeg husker min p-piller næsten på klokke slæt

Anmeld

12. september 2010

Meliora

Maggieh skriver:

tag dig sammen !! har du ikke noget bedre at komme med end at blande min alder ind i det her ?? min mening ville ikke være en skid anderledes om jeg var ældre min mor er 45 hun er også super meget imod det er det så også fordi hun kun er 45 hun mener det?

og hvem har også snakket om nogle uger ?? der er fleeere der tager abort over 12 uger og da er det edermame et barn !!

da får barnet i det mindste lov til at tænke fordi dens mor ikke dræbte en

Nævner udelukkende din alder, fordi den måde du formulerer dig på og argumenterer på, bekræfter at du ikke selv er voksen endnu. For så ville du nok se tingene anderledes.

Man 'tager' ikke bare en abort, når man er mere end 12 uger henne. Der skal man have speciel tilladelse, og der skal være en gyldig grund, som f.eks. downs syndrom, eller andre sygdomme/defekter hos fosteret.

Så tag og hids dig ned og prøv at sæt dig lidt bedre ind i reglerne. Abort er aldrig en let løsning, da det jo er en svær proces for alle kvinder, men også nødvendig nogle gange.

Anmeld

12. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

hvorfor er det egenligt at alle kommentere at UNGE MØDRE ikke er klar til at få  børnene at så er en abort okay?!

en på 30 kan sku være lige så umoden som en på 18.

det kan gøre mig så arrig at det er UNGE der skal kommenteres hver gang der bliver disukteret noget. og nej er ikke sur, syns bare ikke det kan være rigtigt! da NOGLE af os sagtens kan være de bedste forældre for vores børn, og vores børn er helt igennem ØNSKE børn.

For mig handler det om at jeg SÅ tit har læst unge piger skrive at det er at tage ansvar at få barnet og rigtig mange gange har jeg det indtryk at det ville have været at tage ansvar at lade være med at få et barn,...og det handler ikke om nogen bestemt, det er bare hvad jeg har oplevet...

Jeg synes ikke børn skal få børn....

Anmeld

12. september 2010

helora

B&J skriver:

Jeg bliver altså lidt provokeret af den vending om, at er man gammel nok til at have sex, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne af det. Børn helt ned i 12-13 års alderen har sex, og du kan da ikke mene, at de skal gennemføre en graviditet og få en baby, selvom de måske ikke har passet ordentligt på?

Anmeld

12. september 2010

NessaXenia

helora skriver:

Det forstår jeg godt Det er sådan en stor ting at dele, nok specielt med sin mor.

helt bestemt

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Ikke for dig måske, men igen, vi er faktisk en del, der godt kunne

Men som jeg har svaret andre steder i denne tråd, så er vi jo heldigvis så frit stillet, at der er plads til alle meninger, og det må så være op til den enkeltes mening og moral, at afgøre med sig selv, hvad der er bedst.

der er så også os hvilkets helbred som ikke kan holde til det!

jeg har en rigtig skæv ryg, og bliver det aldrig bedre, fraråder min læge mig STÆRKT aldrig at få flere børn.

DERFOR kunne jeg aldrig drømme om at ødelægge min krop pga et barn JEG ikke får lov til at give kærlighed, nej nej nej!!

Anmeld

12. september 2010

NessaXenia

Jeg bliver altså lidt provokeret af den vending om, at er man gammel nok til at have sex, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne af det. Børn helt ned i 12-13 års alderen har sex, og du kan da ikke mene, at de skal gennemføre en graviditet og få en baby, selvom de måske ikke har passet ordentligt på?

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

jbk skriver:

For mig handler det om at jeg SÅ tit har læst unge piger skrive at det er at tage ansvar at få barnet og rigtig mange gange har jeg det indtryk at det ville have været at tage ansvar at lade være med at få et barn,...og det handler ikke om nogen bestemt, det er bare hvad jeg har oplevet...

Jeg synes ikke børn skal få børn....

kalder du mig et barn? ?!

så må jeg være en kæmpe idiot, for begge vores børn er PLANLAGT! og der var vi 16 og anden gang 18!

og aldrig har jeg fået så meget ros af folk, og specielt vuggestuen og SP'EN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.