FruRafn skriver:
Ja en på 30 KAN være mindre moden end en på 18, men er det nok sjældent. Og ja en på 18 KAN være mere klar til at blive mor, men igen er nok i meget få tilfælde.
Så hvis du ser på det rent statistisk set, så er chancen for at en 30-årig mor klarer det bedre end en 18-årig mor højere.
Men det betyder jo ikke at der ikke findes særtilfælde af både god og dårlig karakter, så hvis du er en ung mor og synes du klarer det flot, så er du jo bare heldig:-)
Men generelt set så er alle ting som lettere når man har lidt livserfaring, nogle år på bagen, økonomien i orden, uddannelse og job på plads, og det er nok derfor så mange (som mig) først prøver at få børn på den anden side af 25:-)
jeg har det bare sådan, der er ingen der skal fortælle MIG og DE mener jeg er klar til at få børn, det er ene og alene noget man selv " ved " om man er.. går man i byen hver dag og skifter kæreste hver 2 dag, kunne det måske tænkes at man skulle vente?!
og de sidste der skal utale som om mig som mor, er folk på baby.dk da jeg kun har mødt ganske få herninde 
begge vores børn er planlagt, hvem planlægger at få børn hvis man ikke føler man er klar til det.
jo jeg er på kh lige nu, og har sjovt nok ikke noget valg da jeg har barsel. og min kæreste har arbejde ved noget der hedder small car. vi bor i en lejlighed på 113 kvm, hvor børnene har HVERT deres værelse, og de mangler ingenting overhovedet.
folk har så travlt med udd osv. og ved slet ikke om det i mit tilfælde er noget jeg får? da jeg har ekstremt dårlig ryg, hvor jeg skal have et arbejde der tager meget hensyn til min ryg og ligger i den rigtig lave ende af hvad ang arbejde, hvor fedt er det at få afvide som 19 årig?
Anmeld