Hvornår er abort okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Svei

wamse skriver:

Et abort er altid okay, for så er barnet jo ikke ønsket og ingen børn burde blive født som uønskede.

Det er mit ansvar og ret, selv at bestemme hvornår en abort er den rette løsning i mit liv.

Jeg har selv fået foretaget 2 aborter i mit liv og har aldrig fortrudt et sekund at jeg fik det foretaget.

Så sandt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

helora

wamse skriver:

Et abort er altid okay, for så er barnet jo ikke ønsket og ingen børn burde blive født som uønskede.

Det er mit ansvar og ret, selv at bestemme hvornår en abort er den rette løsning i mit liv.

Jeg har selv fået foretaget 2 aborter i mit liv og har aldrig fortrudt et sekund at jeg fik det foretaget.

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

jbk skriver:

Præcis...du må lade være med at lade dig påvirke af hvad andre mene... held og lykke.

det gjorder jeg i starten. men når unge mødre gang på gang bliver hakket ned herinde, så bliver jeg sku sur!! alle unge mødre er langt fra ens, guskelov for det da 

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

der er så også os hvilkets helbred som ikke kan holde til det!

jeg har en rigtig skæv ryg, og bliver det aldrig bedre, fraråder min læge mig STÆRKT aldrig at få flere børn.

DERFOR kunne jeg aldrig drømme om at ødelægge min krop pga et barn JEG ikke får lov til at give kærlighed, nej nej nej!!

Nej selvfølgelig ikke.

Som jeg skrev i mit første indlæg i denne tråd, så fik jeg foretaget 2 provokerede aborter pga fare for mit liv.
og det er også en af de acceptable grunde jeg angiver til abort.

Fare for moderens helbred!

Så der er vi 100% enige

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

SussieThyssen skriver:

Nej selvfølgelig ikke.

Som jeg skrev i mit første indlæg i denne tråd, så fik jeg foretaget 2 provokerede aborter pga fare for mit liv.
og det er også en af de acceptable grunde jeg angiver til abort.

Fare for moderens helbred!

Så der er vi 100% enige

lige præcis

Anmeld

12. september 2010

Svei

NatasjaL skriver:

det gjorder jeg i starten. men når unge mødre gang på gang bliver hakket ned herinde, så bliver jeg sku sur!! alle unge mødre er langt fra ens, guskelov for det da 

Nej, men det er de færreste debatter der tager udgangspunkt i en bestemt person...det hele er jo overordnet...og det vi tager afsæt i...for din egen skyld, hyg med ungerne frem for at bruge energi på det.

Min mening om unge mødre bliver ikke ændret ved at en ung mor aggressivt går ind i en diskussion, nok snarere tværtimo...tilgengæld er der en del unge mødre herinde, som jeg aldrig ville have spottet som enlige...det er nok dem der bare ser sig som mødre og ikke føler de behøver at kæmpe...

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

jbk skriver:

Nej, men det er de færreste debatter der tager udgangspunkt i en bestemt person...det hele er jo overordnet...og det vi tager afsæt i...for din egen skyld, hyg med ungerne frem for at bruge energi på det.

Min mening om unge mødre bliver ikke ændret ved at en ung mor aggressivt går ind i en diskussion, nok snarere tværtimo...tilgengæld er der en del unge mødre herinde, som jeg aldrig ville have spottet som enlige...det er nok dem der bare ser sig som mødre og ikke føler de behøver at kæmpe...

okay

Anmeld

12. september 2010

KajaHH

Jeg er nok mest modstander af abort, da jeg mener er man gammel nok til at dyrke sex, så er man også gammel nok til at drage konsikvensen af det.

Havde på et tidspunkt en veninde der brugte abort som prevition, og dette må jeg indrømme virkelig bragte mit sind i kog.

Når man tænker på hvor mange mennesker der prøver at få børn, og hvor det ikke lykkes, så kan jeg ikke se nogen grund til at slå et foster ihjæl, men så da glæde nogen af alle dem som ikke kan få børn, med dem som ikke ønsker deres.

Kan godt være i synes min holdning er firkantet, men jeg mener at kunne få børn er en gave i sig selv, og derfor synes jeg det er forkert.

Men der findes jo også den berømte fortrydelsespille, og der når det jo slet ikke at blive til et foster, så der er der jo ikke tale om en abort..

Anmeld

12. september 2010

Mette 28

helora skriver:

Jeg bliver altså lidt provokeret af den vending om, at er man gammel nok til at have sex, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne af det. Børn helt ned i 12-13 års alderen har sex, og du kan da ikke mene, at de skal gennemføre en graviditet og få en baby, selvom de måske ikke har passet ordentligt på?

Børn i 12-13 års alderen er slet ikke gammel nok til det hvis de ikke forstår at der kan komme konsekvenser ud af det..  

Anmeld

12. september 2010

Svei

KajaHH skriver:

Jeg er nok mest modstander af abort, da jeg mener er man gammel nok til at dyrke sex, så er man også gammel nok til at drage konsikvensen af det.

Havde på et tidspunkt en veninde der brugte abort som prevition, og dette må jeg indrømme virkelig bragte mit sind i kog.

Når man tænker på hvor mange mennesker der prøver at få børn, og hvor det ikke lykkes, så kan jeg ikke se nogen grund til at slå et foster ihjæl, men så da glæde nogen af alle dem som ikke kan få børn, med dem som ikke ønsker deres.

Kan godt være i synes min holdning er firkantet, men jeg mener at kunne få børn er en gave i sig selv, og derfor synes jeg det er forkert.

Men der findes jo også den berømte fortrydelsespille, og der når det jo slet ikke at blive til et foster, så der er der jo ikke tale om en abort..

Jeg bliver nød til ats pørge hvordan det er du mener at det hænger sammen, at andre ikke kan få børn, så skal man ikek få abort??? det giver da ingen mening....altså, at nogle ikke kan få børn, får de da ikke flere børn af at jeg valgte abort fra..tilgengæld havde jeg haft børn jeg ikke kunne give en god nok opvækst og det kommer da ingen til gavn.

At tage ansvar, er det at få et barn selvom man ikke magter det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.