helora skriver:
Hvor var det en stærk beslutning du tog. Jeg håber kun, at mine egne døtre bliver ligeså fornuftige som dig, hvis de (Gud forbyde det) skulle stå i samme situation som 16-årige.
Og så lige til de, der mener, at fordi man er gammel nok til at have sex, så er man også gammel nok til at tage konsekvenserne af det. Det synes jeg simpelthen er en gang forvrøvlet sludder. Helt unge mennesker har i mange situationer hovedet under armen (inkl. mig selv, da jeg var ung), men det skal da aldrig betyde, at de skal tvinges til at føde børn, der ikke er ønsket eller som de ikke kan magte at passe.
tak 
så sent som forrige uge snakkede mig og min mor om det, det var en hård beslutning men når man lige er fyldt 16, ikke engang har 9. klasse, bor hos mor og far og tjener ingen penge, svigermor hadede en som pæsten, og faderen til barnet ville ikke være sammen med mig hvis jeg beholdt barnet og besøgte mig heller ikke til aborten, så er det ligemeget hvor lang tid man har passet sin niece da hun var lille og elsker børn, jeg ville ikke have klaret det som man skulle.
Set tilbage hvis jeg havde beholdt barnet var jeg nu alenemor til e n dreng eller pige på 3år!!?? da jeg gik fra min nu ekskæreste sidste år da han var en kæmpe idiot.
Så jeg er glad for min beslutning uanset hvor hård den var, var den rigtig.
Jeg er gravid igen (har jeg ikke været siden dengang da det var en enorm reminder om hvad der kan ske) dog har jeg andre betingelser denne gang; jeg har fået en dejlig kæreste, vi bor sammen, jeg har en uddannelse, jeg tjener mine egne penge og klare alt selv. Jeg er ikke afhængig af feks min mor eller far og kan få tingene til at køre rundt..
det e det helt afgørende for mig.
Knus Nina sophia.
Anmeld