Hvornår er abort okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

JVIHJSH

Maggieh skriver:

jaaaa .. jeg synes det er egoistisk hvis man gør det bare fordi man ikke lige passet på som jeg ved der er mange der gør. Jeg har måske ikke lige beskrevet det så godt i det første jeg har skrevet, men var nu også lidt irreteret, det har nok også noget med det at gøre at jeg selv er gravid og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan man kan tage en abort i øjeblikket..

øhh nej det ikke det jeg siger. mener bare det er noget HELT ANDET hvis man er blevet voldtaget og blevet gravid da man overhovedet ikke ku gøre for det selv ..

har jo heller ikke sagt til nogen at de skal lade være med at gøre det.. nu må du sku lige slappe lidt af frøken rapkæft, altså det er jo en debat hvor man skal sige sin mening og jeg har sagt min mening det er ikke noget der behøves at diskuteres du er da velkommen til at have din egen mening !!

Gider du lige tage en slapper og lade være med at kalde mig ved navne. Du siger selv det er en debat og at man kan komme med sine meninger, i en debat debatterer man, du skal da ikke til at blive sur bare fordi jeg vælger at pointerer fejlene i din logik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Magsen

JVIHJSH skriver:

Gider du lige tage en slapper og lade være med at kalde mig ved navne. Du siger selv det er en debat og at man kan komme med sine meninger, i en debat debatterer man, du skal da ikke til at blive sur bare fordi jeg vælger at pointerer fejlene i din logik.

du skal sku da ikke komme med meninger om mig? men om debatten! Du er skide dobbeltmoralsk .. og din måde at udtale det med voldtægt.. tror vidst lige det dig der burde tage en slapper her..

og er heller ikke sur, synes bare du blev lige lovlig grov

Anmeld

13. september 2010

JVIHJSH

Maggieh skriver:

du skal sku da ikke komme med meninger om mig? men om debatten! Du er skide dobbeltmoralsk .. og din måde at udtale det med voldtægt.. tror vidst lige det dig der burde tage en slapper her..

og er heller ikke sur, synes bare du blev lige lovlig grov

Du skal da ikke citerer halvdelen af en sætning, det er da at dreje mine ord. Jeg siger du er skide dobbeltmoralsk I DIT INDLÆG.

Og hvor i min kommentar omkring voldtægt er jeg personlig? Hvad er det lige der er galt i det jeg skrev?

Anmeld

13. september 2010

Magsen

JVIHJSH skriver:

Du skal da ikke citerer halvdelen af en sætning, det er da at dreje mine ord. Jeg siger du er skide dobbeltmoralsk I DIT INDLÆG.

Og hvor i min kommentar omkring voldtægt er jeg personlig? Hvad er det lige der er galt i det jeg skrev?

det er da liiiige precis det du har gjort i mine så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det i dine??

du skriver det bare som om jeg dum eller noget. om det så er okej at morde et barn, Eller er det fordi du aldrig ville kunne holde af barnet fordi det vil minde dig om voldtægten? osv ..

det du har markeret:

Synes overhovedet ikke abort er okej under alle omstændigheder !!

du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig. hvis man er klar til at have sex burde man også være klar på konsekvenserne!!!

selvfølgelig er det noget andet hvis man er blevet voldtaget eller noget lignende. jeg ville heller ikke selv have gået med et barn hvis det var jeg var blevet voldtaget. Men dem der bare bruger det istedet for at beskytte sig, det synes jeg viiiirkelig er nedern.

Man kan jo også risikere aldrig at blive gravid igen

plus hvis man ikke vil ha det selv, så kan man da lade en anden familie tage sig af det da der jo er flere der ikke kan få børn

Det jeg selv vil markere for at være mere tydelig:

du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig. hvis man er klar til at have sex burde man også være klar på konsekvenserne!!!

selvfølgelig er det noget andet hvis man er blevet voldtaget eller noget lignende. jeg ville heller ikke selv have gået med et barn hvis det var jeg var blevet voldtaget. Men dem der bare bruger det istedet for at beskytte sig, det synes jeg viiiirkelig er nedern.

plus hvis man ikke vil ha det selv, så kan man da lade en anden familie tage sig af det da der jo er flere der ikke kan få børn

- you're reading between the lines ..

Anmeld

13. september 2010

JVIHJSH

Maggieh skriver:

det er da liiiige precis det du har gjort i mine så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det i dine??

du skriver det bare som om jeg dum eller noget. om det så er okej at morde et barn, Eller er det fordi du aldrig ville kunne holde af barnet fordi det vil minde dig om voldtægten? osv ..

det du har markeret:

Det jeg selv vil markere for at være mere tydelig:

- you're reading between the lines ..

Nej.. Jeg har taget en hel sætning. Det ville være det samme som hvis jeg citerede dig sådan her:

" J eg ville heller ikke selv have gået med et barn"

Jeg spørger dig om HVORFOR du syntes det ikke er iorden medmindre man har en abort. Og så pointerer jeg at hvis det er fordi man ikke selv har valgt det, om det giver dig ret til at være "pisse egoistisk" (som det er sagt med dine egne ord) og "dræbe et andet menneske" (som også var din beskrivelse af en abort. Eller om det er fordi du syntes du ikke kan give barnet den kærlighed det fortjener. (fordi ifølge dine egne ord bør du jo adoptere det væk så)

Og fordi jeg syntes dine meninger modsiger hinanden kalder jeg jo ikke dig "Frøken nobrains". Det er skide uhøfligt at kalde folk for navne fordi man ikke bryder sig om et argument

Anmeld

13. september 2010

Magsen

JVIHJSH skriver:

Nej.. Jeg har taget en hel sætning. Det ville være det samme som hvis jeg citerede dig sådan her:

" J eg ville heller ikke selv have gået med et barn"

Jeg spørger dig om HVORFOR du syntes det ikke er iorden medmindre man har en abort. Og så pointerer jeg at hvis det er fordi man ikke selv har valgt det, om det giver dig ret til at være "pisse egoistisk" (som det er sagt med dine egne ord) og "dræbe et andet menneske" (som også var din beskrivelse af en abort. Eller om det er fordi du syntes du ikke kan give barnet den kærlighed det fortjener. (fordi ifølge dine egne ord bør du jo adoptere det væk så)

Og fordi jeg syntes dine meninger modsiger hinanden kalder jeg jo ikke dig "Frøken nobrains". Det er skide uhøfligt at kalde folk for navne fordi man ikke bryder sig om et argument

reading between the lines again.. det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig.

det der '' ! '' sku bare ikke have været imellem de sætninger..

nej men jeg mente nu også at du lød meget rapkæftet i det du skrev

kan sku godt se det er forvirrende det jeg har skrevet nu hvor jeg har læst det igennem engang til.. MEN hvis jeg nu skal sige det jeg mener kort, så er det det at det er egoistik at tage abort hvis man ikke har gjort noget for at beskytte sig eller bare ikke mener det er det helt rigtige tidspunkt ..

Anmeld

13. september 2010

JVIHJSH

Maggieh skriver:

reading between the lines again.. det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig.

det der '' ! '' sku bare ikke have været imellem de sætninger..

nej men jeg mente nu også at du lød meget rapkæftet i det du skrev

kan sku godt se det er forvirrende det jeg har skrevet nu hvor jeg har læst det igennem engang til.. MEN hvis jeg nu skal sige det jeg mener kort, så er det det at det er egoistik at tage abort hvis man ikke har gjort noget for at beskytte sig eller bare ikke mener det er det helt rigtige tidspunkt ..

Okay så vil sætningen altså være:

"du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ,bare fordi man ikke lige gad beskytte sig."

Hvor du ovenover skriver 

"Synes overhovedet ikke abort er okej under alle omstændigheder !!"

Det lyder altså i mine øre ikke som om du bare har sat et ! et forkert sted, det lyder som om du trækker i land nu fordi du ikke kan komme med et ordentligt argument til det jeg præsenteret dig med. 

Jeg kan bedre lide (Og relatere) til det du siger du forsøgte at få frem i dit indlæg her til sidst.. Jeg er stadig rimelig meget uenig med dig og er rimelig træt af at blive kaldt rapkæftet for at ytre mine meninger så jeg sige tak og godnat.

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

der er der så også tale om noget andet, nogle folk er bare meget uheldige men synes da heller ikke det er okej hvis det sker flere gange.. fordi så må det da være fordi man ikke passer nok på ...

et barn der er bortadopteret kan også have et godt liv (:

Jeg er enig, men jeg mener klart det er bedre med abort end en bortadoption, da barnet hele sit liv kan gå og spekulere over, hvorfor mor og far valgte det fra, og de følelser er meget stærke...

Anmeld

14. september 2010

Magsen

JVIHJSH skriver:

Okay så vil sætningen altså være:

"du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ,bare fordi man ikke lige gad beskytte sig."

Hvor du ovenover skriver 

"Synes overhovedet ikke abort er okej under alle omstændigheder !!"

Det lyder altså i mine øre ikke som om du bare har sat et ! et forkert sted, det lyder som om du trækker i land nu fordi du ikke kan komme med et ordentligt argument til det jeg præsenteret dig med. 

Jeg kan bedre lide (Og relatere) til det du siger du forsøgte at få frem i dit indlæg her til sidst.. Jeg er stadig rimelig meget uenig med dig og er rimelig træt af at blive kaldt rapkæftet for at ytre mine meninger så jeg sige tak og godnat.

trækker ikke i land føler bare at du oooooooverhovedet ikke forstår en pind af hvad jeg prøver og forklare og som om du bare vil have at denne diskution skal fortsætte selv om jeg så godt som jeg kan prøver at forklare hvad det er jeg mener...

jamen, du er da velkommen til at have en anden mening end mig. Det har jeg det helt fint med, og du har jo også næsten alle de andre, på din side siden de fleste synes det er okej at tage abort, det burde da være nok.

Anmeld

14. september 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Jeg er enig, men jeg mener klart det er bedre med abort end en bortadoption, da barnet hele sit liv kan gå og spekulere over, hvorfor mor og far valgte det fra, og de følelser er meget stærke...

ja det er nok bedre for en selv men det er jo ikke bedre for barnet..

jeg har en venninde der er bortadopteret hun tænker selvfølgelig nogle gange over hvorfor hun egentlig blev det men hun siger også at hun er rigtig glad for at hun fik livet og en riiiiigtig god familie..

men ja tror nu ogs at de følelser er meget stærke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.