JVIHJSH skriver:
Du skal da ikke citerer halvdelen af en sætning, det er da at dreje mine ord. Jeg siger du er skide dobbeltmoralsk I DIT INDLÆG.
Og hvor i min kommentar omkring voldtægt er jeg personlig? Hvad er det lige der er galt i det jeg skrev?
det er da liiiige precis det du har gjort i mine så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle gøre det i dine??
du skriver det bare som om jeg dum eller noget. om det så er okej at morde et barn, Eller er det fordi du aldrig ville kunne holde af barnet fordi det vil minde dig om voldtægten? osv ..
det du har markeret:
Synes overhovedet ikke abort er okej under alle omstændigheder !!
du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig. hvis man er klar til at have sex burde man også være klar på konsekvenserne!!!
selvfølgelig er det noget andet hvis man er blevet voldtaget eller noget lignende. jeg ville heller ikke selv have gået med et barn hvis det var jeg var blevet voldtaget. Men dem der bare bruger det istedet for at beskytte sig, det synes jeg viiiirkelig er nedern.
Man kan jo også risikere aldrig at blive gravid igen 
plus hvis man ikke vil ha det selv, så kan man da lade en anden familie tage sig af det da der jo er flere der ikke kan få børn
Det jeg selv vil markere for at være mere tydelig:
Synes overhovedet ikke abort er okej under alle omstændigheder !!
du dræber jo et andet menneske og det synes jeg er pisse egoistisk ! bare fordi man ikke lige gad beskytte sig. hvis man er klar til at have sex burde man også være klar på konsekvenserne!!!
selvfølgelig er det noget andet hvis man er blevet voldtaget eller noget lignende. jeg ville heller ikke selv have gået med et barn hvis det var jeg var blevet voldtaget. Men dem der bare bruger det istedet for at beskytte sig, det synes jeg viiiirkelig er nedern.
Man kan jo også risikere aldrig at blive gravid igen 
plus hvis man ikke vil ha det selv, så kan man da lade en anden familie tage sig af det da der jo er flere der ikke kan få børn
- you're reading between the lines ..