JVIHJSH skriver:
Du er skide dobbeltmoralsk i din kommentar her. Først siger du at det er egoistisk og at du slår et menneske ihjel og bagefter siger du at det er en SELVFØLGE at det er iorden hvis man bliver voldtaget? Vil det sige at voldtægt giver en ret til at slå et menneske ihjel? Fordi du er blevet udsat for noget slemt må du gøre noget endnu værre? Eller er det fordi du aldrig ville kunne holde af barnet fordi det vil minde dig om voldtægten? Men så vil jeg lige citere dig igen "plus hvis man ikke vil ha det selv, så kan man da lade en anden familie tage sig af det da der jo er flere der ikke kan få børn".
Helt ærligt så er det op til personen der er gravid om hun vil have abort eller ej. Syntes ikke det er amoralsk eller at det er "mord". Jeg syntes dog bare ikke at folk skal bruge det som prævention.
jaaaa .. jeg synes det er egoistisk hvis man gør det bare fordi man ikke lige passet på som jeg ved der er mange der gør. Jeg har måske ikke lige beskrevet det så godt i det første jeg har skrevet, men var nu også lidt irreteret, det har nok også noget med det at gøre at jeg selv er gravid og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan man kan tage en abort i øjeblikket..
øhh nej det ikke det jeg siger. mener bare det er noget HELT ANDET hvis man er blevet voldtaget og blevet gravid da man overhovedet ikke ku gøre for det selv ..
har jo heller ikke sagt til nogen at de skal lade være med at gøre det.. nu må du sku lige slappe lidt af frøken rapkæft, altså det er jo en debat hvor man skal sige sin mening og jeg har sagt min mening det er ikke noget der behøves at diskuteres du er da velkommen til at have din egen mening !!
Anmeld