Hvornår er abort okay???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

NatasjaL

patella skriver:

Kig i en graviditesbog og se hvor meget den er udviklet i uge 10... 

nej tak, det interessere mig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

NatasjaL

patella skriver:

Kig i en graviditesbog og se hvor meget den er udviklet i uge 10... 

det er f...ing 20 mm i uge 10, vil du kalde det et barn!?! omg.

Anmeld

24. september 2010

myprincess

Her er jeg helt klart enig....

Specielt hvis det var et planlagt barn kan jeg blive harm eller hvis man er i fast forhold har børn i forvejen men får en abort fordi man liiige gerne vil vente et halvt år ekstra før man får den næste.

For mig er det et liv så snart hjertet begynder at slå.

SussieThyssen skriver:

Generelt er min mening, at abort ALDRIG er okay!

Men der er visse undtagelser.
Hvis pigen er alt for ung, og det vil ødelægge hendes liv!
Hvis der er fare for moderens helbred!
Hvis man inden uge 12 kan påvise fosterskader!
Hvis hun er blevet voldtaget!

Ellers er abort for mig ingen undskyldning what so ever, og ALDRIG senere end 12 uge.
Jeg har selv fået 2 provokerede aborter pga overhængende fare for mit liv, men jeg har også brugt hele resten af mit liv indtil nu på at have dårlig samvittighed. Og selvom jeg har fået 2 dejlige børn som kompensation, så ligger den der lille tanke i mit baghovede, at jeg har taget livet at 2 små børn.

Skal lige sige at de 2 aborter IKKE var indtruffet pga a sjusk, men fordi en daværende kæreste simpelthen gjorde mig gravid, for at holde på mig, selvom han vidste at jeg ikke måtte blive det, da jeg havde haft 3 store flænger i livmoderen, og de skulle have 5 år til at hele i efter ordre fra lægerne. Men han prikkede simpelthen hul i kondomerne.
Det er det tætteste jeg nogen sinde har været på at slå et andet menneske ihjel, da jeg fandt ud af hvad han havde gjort.

Ellers så mener jeg at sene aborter burde forbydes, så enkelt er det.
Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2010

Mikkel's mor <3

jcmoller skriver:

har hun fået fjernet barnet eller har hun ombestemt sig?

Har ikke snakket med hende siden, så jeg ved det ikke.. men tror ikke at hun har fået det fjernet endnu!

Anmeld

24. september 2010

Maja88

kan godt være jeg får hugget hovedet af for den her kommentar men:

Jeg er af den personlige holdning selvom det vil blive hårdt at: Hvis vi til MD for at vide vores barn bliver en total grøntsag så vil jeg søge om tilladelse til en abort.

Ved godt det bliver en kanon svær beslutning hvis det skulle ske for jeg er allerede tydeligt gravid og håber da snart på at kunne mærke liv men ja

Kan godt være det lyder egoistisk men ser til dagligt bagsiden af medaljen da jeg arbejder på en døgninst. for handicappede børn.

Anmeld

25. september 2010

patella

NatasjaL skriver:

det er f...ing 20 mm i uge 10, vil du kalde det et barn!?! omg.

Ja det vil jeg  Men vi to blir nok ikke enige, så jeg vil undlade at kommentere yderligere... 

Anmeld

25. september 2010

patella

myprincess skriver:

Her er jeg helt klart enig....

Specielt hvis det var et planlagt barn kan jeg blive harm eller hvis man er i fast forhold har børn i forvejen men får en abort fordi man liiige gerne vil vente et halvt år ekstra før man får den næste.

For mig er det et liv så snart hjertet begynder at slå.

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

Stod det til mig aldrig. Ja jeg er modstander af abort. Men folk bestemmer selv hvad de gør, hvis de synes det er okay. og at de har behov for, så skulle de måske have tænkt på det inden de spredte benene og sørget for prævention.

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Stod det til mig aldrig. Ja jeg er modstander af abort. Men folk bestemmer selv hvad de gør, hvis de synes det er okay. og at de har behov for, så skulle de måske have tænkt på det inden de spredte benene og sørget for prævention.

Det er jo ikke alle der har de samme vilkår at tilbyde et barn Desuden virker prævention ikke altid efter hensigten. Det kan jeg tale med om, da jeg blev gravid på P-piller

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Det er jo ikke alle der har de samme vilkår at tilbyde et barn Desuden virker prævention ikke altid efter hensigten. Det kan jeg tale med om, da jeg blev gravid på P-piller

Nej men så er bortadoption en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.