TAK for opbakningen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Chalala85

hvor er det dejligt at høre Endnu engang stort tillykke med den lille prinsesse og tak fordi vi måtte deltage i det i det hele det var så smukt og du klarede det så flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

birgittemarie

Et stort tillykke med jeres dejlige, lille Frigg og tusind tak for en spændende nat - og en dundrende søvnmangels hovedpine nu.

Jeg faldt  i søvn ved 5 tiden og vågnede igen kl. 8 - præcis 10 min. for sent , så det var dejligt at se selve fødslen senere.

Endnu engang tusind tak, fordi du ville dele din fødsel med os.

Knus Birgitte

Anmeld

1. september 2010

Sakris

Så fantastisk at du ville dele oplevelsen. Mange tak og tusind gange tillykke til jer alle sammen.

Anmeld

1. september 2010

quar20

Mange gange selv tak for at vi måtte dele en sådan dejlig oplevelse med jer..!! Hvor var det hyggeligt og harmonisk at følge med i..!!

Ja selv min kære mand sagde at der var den mest fantastiske fødsel han nogensinde havde hørt om og set..!!

Og hvor er det dejlligt at storesøster er SÅ stolt.. Men det tror jeg da pokker.. Hun har oplevet noget helt særligt.. og der er bestemt ikke noget at sige til at du er træt.. Det tror jeg nu vi alle er som fugte med.. =)

Igen et kæmpe stort tillykke til jer alle..

Anmeld

1. september 2010

Thildesmor

1000  tak fordi du inviterede os indenfor, det var simpelthen så spændene og du var bare så tapper.

Mange gange tillykke med din skønne datter

Anmeld

1. september 2010

Muslingen

Kæmpe stort tillykke Zafir

Knus Fie

Anmeld

1. september 2010

Mai-pigen

Tillykke med jeres lille pige!! Nåede desværre ikke at få så meget med, så er glad for at man lige kan se "højdepunktet"!! Flot klaret, du er sgu sej...  Og tillykke med fødselsdagen til lille Frigg..

Anmeld

1. september 2010

saxa

Zafir skriver:

Det har været helt fantastisk. Selvom hun skruede sig den forkerte vej og vi måtte igennem en række krumspring, for at få hende rigtig ud til sidst, så har det været fantastisk...

Jeg er overlykkelig ligenu. Jeg skal sidde og læse trådende senere eller i morgen. Ligenu er jeg bare træt og sulten...

Idun er mega stolt. Jeg er også mega stolt af hende. At hun var så tapper, til sidst, da mor brølede godt og grundigt... Jeg havde mest af alt lyst til at RÅBE JEG KAN IKKE JEG VIL IKKE MERE, de sidste 20-30 min, men i stedet tænkte jeg: VÆR POSITIV; så jeg brølede: JEG KAN GOOOOODT!!! KOM SÅ BABY... Selvom det var hårdt og gjorde MEGA nuller naller

Men  sikke en pris at få. Idun har siddet med hende næsten en time. hun kan slet ikke løsrive sig.

Jeg har så meget jeg skal fordøje og jounalisterne ringer og ringer... Men jeg er rigtig glad fora t have skabt så meget positiv debat om hjemmefødsler

Tusind tak for opbakningen fra alle. det er jeg rigtig glad for.

Når jeg lige har fordøjet lidt, så skriver jeg noget ordenligt.

Men tusind tusind tak

Sikke et overskud Zafir.. Ligefrem at oprette et indlæg nogle timer efter... Ihh hvor er det dejligt at Idun bare lever sig fuldstændig ind i rollen som storesøster.. Hun er sq også en sej pige..

Stort til dig og din famile..

Anmeld

1. september 2010

NoName

1000 millioner gange tillykke, jeg faldt desværre i søvn på divaneseren kl 7, så missede den store finale... Men har set klippet som Henrik har lagt op... WOW altså, du er mega sej Zafir...

MAnge tak fordi du ville dele jeres store dag og glæde med os...

Anmeld

1. september 2010

oo

tusind tak til JER, Zafir!!!! Denne nat har gjort en kæmpe forskel for mig, og jeg er så taknemmelig for at have fået lov at opleve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.